"İyi dersler,oturabilirsiniz."
Bay Kim öğretmen koltuğuna oturdu ve ders kitabını açtı. Ders işlemeyi hiç istemiyordu ama başka şansı yoktu.
"Kırk üçüncü sayfayı açın."
"Bay Kim,ben okuyabilir miyim?"
"Hayır,burayı Jungkook'un okumasını istiyorum."
Jungkook şaşkın gözlerle Bay Kim'e baktı. Normalde günlerdir yüzüne bakmayan adam nasıl oldu da bugün bu kadar fazla şey yaptı?
★
Jungkook metni okumayı bitirdikten sonra Bay Kim dersi anlatmaya devam etti,ders anlattıkça kafası dağılıyordu ama Jungkook'u görünce gözlerine dalıp gidiyordu.
"Evet,şimdi gelelim diğer konuya, Jungkook sen oku."
"Ben bu kısmı okumak istemiyorum Bay Kim."
"Peki,Eunchae sen oku o zaman."
Eunchae,okulun en güzel kızıydı ve öğretmenler dahil herkesin gözü o kızın üstündeydi. Normalde Bay Kim mecbur kalmadıkça ona söz hakkı vermezdi ama şimdi Jungkook'dan sonra direkt ona geçmesi ne kadar mantıklıydı? Üstelik Jungkook, Eunchae'nin Bay Kim'e olan bakışlarını görebiliyordu,yiyecekmiş gibi bakıyordu.
"Çok güzel okudun,kitap okumayı seviyor musun?"
"Evet Bay Kim, büyük ilgim var."
"Ne güzel,bir ara bana okuduğun kitapları önermeni isterim."
"Siz ne zaman isterseniz öneririm."
"Bugün öğle arasında eve gideceğim,isterseniz birlikte gideriz kitaplarıma bakarız.
"Olur,öğle arası beni bahçede bekle o zaman."
"Gözümüzün önünde flört ediyorlar lan resmen."
"Oğlum yakışıyorlar ha."
"Eunchae zaten hocaya yanık,olurlar."
Jungkook bu konuşmaya daha fazla şahit olmamak için gözyaşlarını silerek sınıftan çıktı. Aşık olduğu adam gözünün önünde bir kızla flört ediyordu üstelik ona olan hislerini biliyordu. Bu neye sığardı? Bay Kim bu kadar karaktersiz miydi?
"Benim iznim olmadan sınıftan çıkamazsın."
"Flörtleşmenizi daha fazla izlemek istemedim."
"Karşında öğretmenin var,düzgün konuş."
"Napmaya çalışıyorsunuz?"
"Hiçbir şey."
"Bugün ki hareketleriniz neydi o zaman?"
"Ne zannettin Jungkook? Sana karşı bir şeyler hissettiğim için mi sana soru sorduğumu? Aksine,benim hakkımda konuşup konuşmadığını merak ettiğim için gelmiştim ama konu çok başka yerlere gitti. Benden umudu kes ve hayatımdan siktir olup git. İlk defa benden yaşça küçük birine küfür ediyorum,bende ki değerinin farkına var."
"Kalbimi daha fazla kırmak için yer mi arıyorsunuz?"
"Sana defalarca söyledim,beni rahatsız etmenin karşılığını alırsın diye."
"Karşılığını verdiğinizde göre sınıfa gidebilirsiniz."
"Bana emir verebilecek seviyede değilsin."
"Bay Kim,sevgimi hak etmediğinizi düşünmeye başlıyorum."
"Vazgeç o zaman."
"Siz hiç aşık olmamışsınız Bay Kim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
God's Curse
FanfictionEğer bir Tanrı'ya inanıyorsanız onun emir ve yasaklarına da uymak zorundasınızdır. Onun günah olarak saydığı hiçbir şeyi yapmamalısınız. Aksi takdirde sonsuz ateş ile cezalandırılırsınız. Ve Tanrı'nın en büyük günahı eşcinselliktir. Kulların yaratıl...