Jungkook
Taehyung
Bana bir defter verdiJin
bay kime ne oldiJungkook
Bana taehyung de demistiNamjoon
vay amkJimin
bi yavaslayinHoseok
ne defteri verdi lanJungkook
Bilmiomkine
okicam simdi
grsrzJin
bb krdsm★
Jungkook
AğlıyorumNamjoon
noldu lanJin
ne yaziyodu o defterde
asiri merak ettim amkJungkook
Gençler
Bana kendi yazdığı şiirlerle dolu bir defter vermiş
Her sayfasını özenle süslemiş
Sonuna da not bırakmış
Cümleleri o kadar güzel ki
Kalbim tekrar ilk gün ki gibi kıpır kıpır oldu
İçimde bir şeyler yerine yerleşti
Çok güzel
Yemin ederim ağlıyorum
Bu kadarını beklemiyordumJimin
biz ne kacirdik
siir defteri mi
oglum cok guzel hareket amkHoseok
ben bile agladim
bu dinci nasi bu kadar romantikNamjoon
jungkook
bi sans daha ver su adamaJin
ver kanka ver
biz arkandayiz
sadece sans verme ama😉😉Jungkook
ya sg
yarin konusucam
cok heyecanliyim
ben bu defteri omur boyu saklarim amkNamjoon
biri bana siir defteri verse bende saklardimHoseok
cok romantik😭😭😖😖Jimin
😖★
Taehyung'un anlatımıyla
Ben Taehyung,Kim Taehyung. Hayatımda ilk defa bu sayfaya bütün benliğimi dökeceğim ve belki bir gün birinin bunu okumasına izin veririm. Ailem ben henüz beş yaşındayken beni terk etti. On sekiz yaşıma kadar teyzem ve eniştem ile yaşadım. Tüm masraflarımı onlar üstlendi. Onlara bu konuda minnettarım. Bana asla ailemin eksikliğini hissettirmediler. Yani en azından onlar. Ailemin beni terk etmesi yüzünden yaşıtlarım tarafından sürekli zorbalık gördüm. "Ailesiz" gibi şeyler söylüyorlardı. Aldırmadım,benim ailem teyzemdi. Her şeyime yardım ettiler,fakat o yaştaki ergenleri bilirsiniz, zorbalık yapmak en sevdikleri şeydir. Ara sıra dayak yerdim,harçlığımı kaptırırdım, iftira yerdim. Yine de ses çıkarmazdım. Büyüdüm. Sınavlarıma hazırlandım. Mesleğimi seçecek yaşa geldim. Asla Din kültürü öğretmeni olmak istemedim. Din işlerinden hep çok uzak yaşadım. Müziğe karşı büyük bir ilgim vardı. Gitar ve piyano çalıyordum. Şarkı söylemeyi seviyordum. Fakat benim aksime, teyzem ve eniştem din işlerine çok bağlıydı. Hayallerimle asla ilgilenmediler. Kendi çocukları yoktu. Bütün hayatları ve planları benim üzerime kurulmuştu. Benden istedikleri tek bir şey vardı,Din kültürü öğretmeni olmam :D. İstemedim,kabul etmedim. Fakat çok güzel duygu sömürüsü yapıyorlardı. Aksi takdirde hem onları kırmış hem de bir kere daha ailesiz kalmış olacaktım. Onları kırmak bu hayatta yapacağım en son şeydi. Müzikle olan tüm bağımı kestim. Dine yöneldim. Eşcinselliği o zamanlar araştırmaya başladım. İnsanların yönelimi beni ilgilendirmezdi. Fakat madem dine bağlı olacaktım ve bu da inançta günahtı,bende kabul etmeyecektim. Kendimi baştan inşa ettim. Tamamen değiştim. Kendimi tanıyamaz hale geldim. O zamanlar aşık olduğum bir kız vardı. Viela. Güzeldi,çok güzeldi. Çok nazik,çok tatlıydı. Utangaçtı. Kimseyle konuşmazdı. Aynı bölümde okuyorduk. Yoongi ile de o zamanlar tanıştım. Çok kısa zamanda en yakın olduk. Sevdiğim kızı hep ona anlattım,sıkılmadan dinlerdi beni. Arkamda olurdu, tavsiyeler verirdi. Zamanla Viela'ya olan hislerim daha da kabardı. Açıldım. İlk defa birine hislerimi söyledim. Reddedildim. Başkasına aşık olduğunu öğrendim. Tüm dünyamın başıma yıkıldığını düşündüm. Hislerimi öğrendikten sonra okuldan ayrıldı ve numarasını değiştirdi. Utandım. Onu bir daha görmedim. Yoongi'nin omzunda ağladım. Bana hep destek çıktı. Yıllar geçti,eğitimlerimiz bitti. İkimizde aynı okula atandık. O hayalindeki mesleğe sahip olmuştu. Ben ise layık görüldüğüme. Okula alışmam biraz zaman aldı. Tam o zamanlar Jungkook'un hislerini öğrendim. "Hayır" dedim,yapamam. Ona aşık olamam. Oysa her gün onu sayıkladım. Gözleri gözlerimden gitmedi. Gerçek aşkı ilk defa o zaman anladım. Ben ona aşık olmuştum. Ama asla itiraf edemedim. Teyzemlerle görüşmeye devam ediyordum. Eşcinsel olduğumu öğrenselerdi benden utanırlardı. Tekrar ailesiz kalırdım. Korktum, hiçbir şey söylemedim. Fakat şimdi herkesi karşıma alacak cesaretim var. Ben aşığım ve aşık olduğum adam için tekrar ailesiz kalmaya razıyım. Sevdiğim benim evim olur.
Artık ne yapacağımı biliyorum, tüm hayatımı kendime rahatça anlatabiliyorum. Başardım.-Taehyung
★
"Günaydın Bay Kim."
"Saygı çerçevesini hâlâ kıramamışız,ha?"
"Ben düşündüm ve karar verdim."
Taehyung heyecanlandı. Elleri titremeye başladı. Alacağı cevabı çok merak ediyordu.
“Aslında hiç bu şekilde düşünmemiştim. Ölsem affetmem diyordum ama güzel yerden vurdunuz.”
Jungkook derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.
"Ben seni affediyorum Taehyung."
Taehyung.
"Jungkook,ciddi misin?"
"Evet."
Taehyung bir süre sanki duyduklarına inanamıyormuş gibi tepki verdi. Kendine geldiğinde ise her şeyin gerçek olduğunu anladı. Çok mutlu hissediyordu şu an.
"Dudaklarını öpmemek için zor duruyorum."
"Hastalığım size de bulaşır Bay Kim."
"Hastalığını bana da bulaştırdın Jungkook."
"Tanrı ikimizi de hastalıklı yarattı Bay Kim."
Taehyung birkaç adım yaklaştı ve Jungkook'un dudaklarına yapıştı.
Uzun ve içten bir öpüşmeydi. Bir vedanın dönüşü gibi.
"Yalnızlığa ilk ihanetimdi dudakların."
"En güzel ihanet bu Taehyung."
"Tanrı'nın en büyük cezası beni sana aşık etmekti Jungkook."
"Ben sizin yerinize de yanarım Bay Kim."
Tekrar dudaklarına kapandı,doya doya öptü.
"Benimle gel Jungkook."
"Yakalanırsak affedilmeyiz."
"Biz sadece Tanrı'dan kaçarız."
★
Jungkook
Ne harika bir din öğretmenisiniz siz öyleTaehyung
İyiyimdir biliyorum :DJungkook
Sahi
Neden müzik öğretmeni olmadınTaehyung
Çünkü kimse bana fikrimi sormadı
her neyse
bu konu hakkında konuşmayalım
sen ne olmak istiyorsun?Jungkook
PsikologTaehyung
Tam senlik meslekJungkook
Ne demezsin :DJungkook kişisi Ineffable olarak değiştirildi.
Taehyung kişisi Lavinia olarak değiştirildi.
Ineffable
İyi geceler o zamanLavinia
İyi geceler sevgilimOglum sonunda birlikte oldular sonunda amk sonunda
İyi okumalar dilerim⭐💗🎀💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
God's Curse
FanfictionEğer bir Tanrı'ya inanıyorsanız onun emir ve yasaklarına da uymak zorundasınızdır. Onun günah olarak saydığı hiçbir şeyi yapmamalısınız. Aksi takdirde sonsuz ateş ile cezalandırılırsınız. Ve Tanrı'nın en büyük günahı eşcinselliktir. Kulların yaratıl...