Lavinia
Jungkook
Seni almaya geliyorum★
Tüm hazırlıklar bitmişti. Saat akşam altıya yakın Taehyung Jungkook'a mesaj atmıştı ve cevap vermesini bekliyordu.Çok heyecanlıydı,çok yorgundu. Hayatının en mutlu günü bugündü. Taehyung düşüncelere dalmışken sevgilisinden mesaj geldi
Ineffable
Hazırım ben
!Taehyung tatlı bir şekilde sırıttı. Arabaya bindi ve Jungkook'un evine doğru yol aldı. Eli ayağı titriyordu,kanı kaynıyordu neredeyse.
Eve geldiğinde sevgilisine kapıda olduğuna dair haber verdi ve beklemeye başladı.
“Geldim!”
Yine büyüleyiciydi.
“Çok güzel olmuşsun.”
“Sende çok şıksın.”
“Bin hadi güzelim.”
Arabaya bindiklerinde Taehyung normalin çok daha üstünde heyecanlıydı. Her yeri titriyordu.
“Taehyung,iyi misin?”
“İyiyim sevgilim merak etme.”
Yol boyunca konuşmadılar. On beş dakika sonra gelecekleri yere varmışlardı.
“İn bakalım.”
“Taehuyung, burası neresi? Ve neden bu kadar karanlık?”
Jungkook bunu söyler söylemez etraf aydınlandı. Her yer yıldız desenleri ile doluydu. Gökyüzü açıktı ve yıldızlar çok fazlaydı.
“Burada ne işimiz var? Taehyung konuşsana!”
Taehyung hiçbir şey söylemeden sevgilisinin gözlerinin içine bakıyordu.
“Neden öyle bakıyorsun?”
“Jungkook..”
Taehyung yere diz çöktü ve cebinden bir kutu çıkardı. Jungkook neye uğradığını şaşırmıştı.
“Sana üç hafta önce bir söz vermiştim. 'Sana yıldızların altında unutamayacağın bir şekilde evlenme teklifi edeceğim.' demiştim. Ve 'O gün sana kendi soyismim ile sesleneceğim.' diye söz verdim. Daha erken olduğunu düşünüyorduk. Haklıyız da,ikimizde küçüğüz,çok küçüğüz. Ama gel beraber büyüyelim. Her şeyi beraber görüp yaşayalım. Ben seninle her ana varım. Senden vazgeçmem yıldız gözlü çocuk. Mezun olsan bile. Bugün burada milyarlarca yıldız benim sözümü tuttuğuma ve bizim aşkımıza şahit.”
“Jeon Jungkook,benimle evlenir misin? Sana soyismim ile hitap etmeme izin verir misin?”
Jungkook'un gözleri dolmuştu. Ne tepki vereceğini bilemiyor gibiydi.
“Taehyung, seninle evlenirim. Bana soyismim ile hitap etmene ise,her zaman razıydım.”
Taehyung gözleri dolu bir şekilde sevdiği adamın parmağına yüzüğünü taktı. Önce gözlerine sonra ise dudaklarına baktı. Yakınlaştı. Her yakınlaşması tenini yakıyordu. Son kez gözlerine baktı ve öptü. O gece yıldızların altında dakikalarca öpüştüler. Yıldızlardan aşklarına şahitti. Arkadaki Hintçe şarkı, Jungkook'un en çok dinlediği şarkıydı. Unutmamıştı. Kim Taehyung verdiği sözü tutmuştu. Kim Taehyung,Kim Jungkook'a verdiği sözü tutmuştu. Soyismini soyismi yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
God's Curse
FanfictionEğer bir Tanrı'ya inanıyorsanız onun emir ve yasaklarına da uymak zorundasınızdır. Onun günah olarak saydığı hiçbir şeyi yapmamalısınız. Aksi takdirde sonsuz ateş ile cezalandırılırsınız. Ve Tanrı'nın en büyük günahı eşcinselliktir. Kulların yaratıl...