Bay Kim
Sana karşı bu kadar suçlu hissetmem normal mi?
(Gönderildi)Bay Kim
Sadece bir insansın,hasta olsan dahi insansın.
(Gönderildi)★
Bir haftanın sonunda Jungkook nihayet okula döndü. Fakat ne üstünde okul forması ne de sırtında sırt çantası vardı. Babası yanındaydı ve çok gergin gözüküyordu. Özellikle Jungkook,çok yıpranmıştı. Arkadaşları onu gördükleri an koşarak yanlarına geldi. Ne olduğunu sordular ama cevap alamadılar.
Karşıdan gelen Bay Kim'in Jungkook'u gördüğü an gözleri parladı. Neden bilmiyordu ama onu özlemişti. Jungkook,Bay Kim'in yüzüne bile bakmadan doğruca ailesi ile müdürün odasına doğru ilerledi. Arkadaşları ile Bay Kim'de onun arkadasından ilerledi.
“Jungkook,ne oluyor? Bir haftadır neden gelmiyorsun? Neden bu saatte geldin?”
“Kaydımı aldırmaya geldim Bay Kim. Son kez karşınızdayım. Asla bakmadığınızı söylediğiniz yüzüme bugün son kez en ince ayrıntısına kadar bakacaksınız. Sonra isterseniz bakmadım dersiniz. Bugün benimle ilgili her şeye son kez katlanacaksınız.”
Bay Kim duyduklarına inanamadı. Aynı şekilde diğerleri de. Jungkook çok ciddiydi. Ailesi bile gelmişti. Bay Kim, sonunda yaptıklarının nelere sonuç açabileceğini ve aslında ne kadar kalp kırıcı olduğunu anladı. Özür dileyecek bile yüzü yoktu.
“Oğlum saçma sapan iş yapma delirdin mi?”
“Bay Jeon lütfen aldırmayın kaydını.”
“Bay Jeon bir şey söyleyin,bu kadar sene boşa mı gidecek? Neden onu durdurmuyorsunuz?”
“Hepsi bu adam yüzünden ise eğer bizde gideriz.”
“Seni bırakmayız, bizde arkandan geliyoruz.”
Hepsi birden müdürün odasına girerken bu sefer beklenmedik hareket Bay Kim'den geldi. Jungkook'un önüne geçerek kapının kolunu tuttu.
“Ne yapıyorsunuz Bay Kim?”
“Jungkook, hiçbir yere gitmiyorsun.”
“Daha fazla dalga geçmeyin benimle,lütfen çekilin.”
“Dalga geçmiyorum, hiçbir yere gitmiyorsun,gidersen bile nerede olursan ol peşinden gelirim.”
“Bay Kim, çekilin.”
“Gitmeni istemiyorum.”
İkisinin durmak bilmeyen tartışmasına en son Bay Jeon dahil oldu. Oğlunun daha fazla yaralanmasını istemiyordu.
“Çekil şuradan yoksa elimden bir kaza çıkacak.”
“Siz karışmayın,bu oğlunuz ile benim aramda.”
Bay Jeon,dayanamayıp Taehyung'un yakasından tuttu ve duvara yasladı.
“Oğlumun duyguları ile daha fazla oynarsan asıl ben senin peşini bırakmam.”
“Oğlunuzun duyguları ile hiçbir zaman oynamadım.”
Bay Jeon, dayanamayıp Taehyung'un yüzüne bir tokat attı. Sert ve acımasızca bir tokat.
“Sen hayatımda gördüğüm en alçak adamsın. Ailen sana sahip çıkmadı diye benim oğlumu sahipsiz mi sandın? Bu zamana kadar sesim çıkmadı çünkü Jungkook hiçbir şey anlatmamıştı. Dün,oğlumu ilk defa ağlarken gördüm, 'Alın beni o okuldan' diye yalvardı. Sen benim oğlumla oynadın,bu saatten sonra bende seninle oynayacağım. Sen sahipsiz bir köpek olabilirsin ama benim oğlum öyle değil. Onun her zaman arkasındayım. Bir daha oğlumun senin yüzünden ağladığını görürsem eğer,bu okulu sana dar ederim Kim Taehyung.”
Taehyung'un gözleri doldu. Ailesinin yokluğunu hayatında ilk defa o an iliklerine kadar hissetti. “Sahipsiz” onun için çok ağır bir kelime olmuştu.
İlk terk edildiğinde ağlamamıştı,ama Jungkook'un babasının dedikleri ve her bir zerresine kadar haklı oluşu onu boğmuştu.Sessiz geçen dakikaların sonunda Jungkook ve Bay Jeon eve gittiler. Yoongi ve diğerleri ise Taehyung'un yanında ona destek olmaya çalışıyordu.
“Bay Kim,iyi misiniz?”
“Taehyung cevap versene.”
“Babası ona kızar mı?”
“Tek düşündüğün bu mu şu an? Adam resmen fırlattı seni, başın kanıyor.”
“Babası ona kızar mı benden hoşlandığı için?”
“Kızmaz Bay Kim,Bay Jeon böyle konularda anlayışlı ama oğlunun üzülmesine dayanamıyor.”
“Güzel.”
“Hastaneye gidelim.”
“Gerek yok,ben eve gitsem daha iyi olur.
“Bana haber vermeyi unutma.”
★
Bay Kim
Jungkook
İyi misinJungkook
İyiyim Bay Kim
Asıl siz iyi misinizBay Kim
İyiyim
Baban sana çok kızdı mıJungkook
Hayır kızmadıBay Kim
Güzel
Jungkook
Neden gitmek istedinJungkook
Mesajlarınızı okudum
Daha fazla hayatınızda kalmak istemedim
Bilmiyorum
Babam adına da sizden özür dilerim
Çok ağır konuştuBay Kim
Haklıydı
Ben dediği her şeyi hak ettim
Jungkook
Özür dilerim
Bu zamana kadar dediğim ve yaptığım her şey için
Çok aptalmışım
Özür dilerimJungkook
Özüre gerek yok
Bu konuyu kapatalımBay Kim
Hâlâ bana karşı bir şeyler hissediyor musunJungkook
Bu konuyu da kapatalımBay Kim
Neden?
Hissediyor musun etmiyor musun?Jungkook
Bay Kim
Asıl önemli olan sizin duygularınız
Siz hissediyor musunuz?Bay Kim
Kafam çok karışık/
HissetmiyorumJungkook
O zaman benim bir şey demem önemli olmazBay Kim
Tamam
Hâlâ okuldasın değil miJungkook
EvetBay Kim
anladım
Bu arada şunu unutma
Benim için öğrenciden fazlası değilsinJungkook
Devam ettirmeyin bu konuyu
Anladım zatenBay Kim
Tamam
Yarın ilk ders odama gel
GörüşelimJungkook
Nasıl isterseniz
(Görüldü)İyi okumalar dilerim💗⭐🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
God's Curse
FanficEğer bir Tanrı'ya inanıyorsanız onun emir ve yasaklarına da uymak zorundasınızdır. Onun günah olarak saydığı hiçbir şeyi yapmamalısınız. Aksi takdirde sonsuz ateş ile cezalandırılırsınız. Ve Tanrı'nın en büyük günahı eşcinselliktir. Kulların yaratıl...