²

353 30 12
                                    

"Ş-şey aslında biraz amcam yüzünden attı gibi"

____________________
Jungkook duyduğu şeyle kaşlarını çattı.

"Nasıl babam yüzünden oldu"

Dediğinde Taehyung kafasını iki yana salladı hızlıca.

"Hayır yani amcam yüzünden değilde ımm şey nasıl desemki"

Jungkook kaşlarını daha çok çattı ve öne eğilip kolunu dizine yasladı ve ciddi yüzüyle Taehyung'a baktı.

"Taehyung direkt konuşmanızı anlat sinirlenmeye başlıyorum"

Taehyung dediği şeyle kafasını kaldırıp korkulu gözlerle Jungkook'un yüzüne baktı. Gerçekten sinirlenmeye başladığını görünce rahatsızca yerinde kıpırdandı.

Jungkook gördüğü korkulu gözlerle anlık duraksasada Taehyung'un anlatması için sinirli halini bozmadı.

Taehyung gerçekleri anlatması gerektiğini düşünüp yutkundu. Jungkook'la göz teması kurmamaya çalışarak anlatmaya başladı.

"B-ben babamın yanına gittiğimde viski istedi. Getirip verdiğimde başka bişey isteyecekmi diye beklerken o biraz içti. Sonra kendi kendine a-amcama hakaret etmeye başladı" duraksayıp Jungkook'a baktığında dikkatle onu dinlediğini gördü. Gözlerini kaçırıp devam etti.

"Normalde babamdan k-korktuğum için bişey söyleyemezdim. Ama bugün biraz sinirlendim çünkü ağır hakaretler ediyodu. Bende biraz ona bağırdım ama sonra pişman oldum. Beni biraz dövdü sonra evden atıp o çok sevdiğin a-amcan baksın dedi"

Kafasını korkuyla kaldırıp Jungkook'a baktığında çok sinirli durmadığını fark etti. Evet sinirli duruyodu ama aşırı değil gibiydi.

"Baban benim babama hakaret edince sen ne dedin ona"

Taehyung duyduğu şeylerle anlık duraksayıp düşündü.

"Şey dedim amcama hakaret edip durma şirketin onun hakkı olduğunu hepimiz biliyoruz dedim galiba"

Jungkook'un kaşları havalandığında Taehyung'un yüzüne baktı.

"Babanı haklı sandığını düşünürdüm"

Taehyung duraksadığında onada hak verdi. Sonuçta ne kadar babası gibi olmasada babasıydı ve Jungkook'ta babasını savunduğunu düşünürdü.

"İlk başta öyle sanıyodum ama sonradan amcamın haklı olduğunu öğrendim"

Jungkook Taehyung'un çekingence konuşmasına başını sallayıp bişey söylemedi. Tekrar yüzüne baktı bi süre.

"Yüzüne pansuman yapmamız lazım"

Taehyung aklına gelen şeyle elini elmacık kemiğinin üstündeki morluğa getirdi. Gerçekten acıyordu. Vücudundaki morluklarda acıyodu. Bişey demeden kafasını salladı. Jungkook ayağı kalkıp salondan çıktığında Taehyung bişey yapmadan bekledi.

Jungkook elinde bi ilk yardım kitiyle geri döndüğünde Taehyung'un yanına oturdu. Taehyung çekingence ellerini önünde birleştirip kafasını önüne eğmişti. Bişey yapmadan beklerken Jungkook kutudan bi pamuk çıkarmış ve üzerine batikon dökmüştü. Taehyung'a baktığında kafası eğik ellerini baktığını görünce çekingen hallerine hafifçe gülümsemişti.

Elini çenesine koyup yüzyüze gelmelerini sağladığında Taehyung şaşkınca nefesini tutmuştu. Jungkook anlık Taehyung'un gözlerine bakıp kaşındaki yaraya ve elmacık kemiğindeki morluğa en sonda yaralı dudaklarına bakmıştı. Hafif yüzünü buruşturup kaşlarını çatmıştı.

Cousin?|Taekook (DEVAM ETMEYECEK!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin