Büyük olan sabah uyanmış hala üstünde uyuyan minik bedene bakmıştı. Dudaklarına güzel bi gülümseme yerleşirken küçüğün saçına küçük bi öpücük bırakmıştı.
Bi süre yatakta uzanarak hafif hareketlerle minik bedenin belini okşamıştı. Minik beden yavaş yavaş uyanırken yanağını çıplak göğüse sürtmüştü.
Büyük beden minik bedenin uyandığı anlayıp belini okşarken saçlarının arasına öpücük bırakmıştı.
"Günaydın bebeğim."
Minik beden yanağını tekrar hafifçe çıplak göğüse sürtmüştü.
"Günaydın." Demişti uykulu sesiyle.
"Okulun yok mu bugün?"
Minik beden aklına gelen şeyle hemen kafasını kaldırıp büyük bedene bakmıştı ve aceleyle konuşmaya başlamıştı.
"Doğru bugünde okul var!"
Diyerek hızla büyük bedenin üstünden kalkıp odasına doğru koşmuştu. Büyük beden arkasından bakıp gülerken miniğini okula bırakmak için kendiside üstünü giyinmişti. Odasından çıktığında minik bedende çıkmıştı.
"Ders 20 dakika ertelenmiş, mutluluktan bayılacağım şuraya."
Diyerek çok acele ettiği için nefeslenmişti.
Büyük beden gülümseyip saçlarının arasına öpücük bırakmıştı. Mutfağa doğru adımlamış hızlı bi şekilde 2 tane sandviç hazırlamış birinden bi ısırık alıp öbürünü minik bedene uzatmış, dış kapıya adımlamıştı.
"Arabada yiyelim, geç kalma dersine."
Minik beden ağzı dolu olduğu için ağzının içinden onaylar anlamda mırıldanmış ayakkabısını giyinmişti.
İkiside hızlı bi şekilde arabaya bindiklerinde minik beden kemerini takmış bi elinde hala sandviçi tutan ve arabayı çalıştıran sevgilisine bakmıştı.
"Kemerini taksaydın."
Diyerek mırıldandığında büyük beden kısa bi an ona bakmıştı.
"Sen takar mısın?"
Diyerek dolu ellerini gösterdiğinde minik beden kendi kemerini gevşetip büyük bedene uzanmıştı.
Kemere uzanıp çektiğinde boynunda hissettiği dudaklarla huylanıp hafifçe gülmüştü. Kemeri takıp kendi yerine geçmiş elindeki sandvinçten bi ısırık daha almıştı.
"Sağol bebeğim."
Diyerek büyük beden gülümsemiş ama araba kullandığı için minik bedene dönmemişti. Minik bedende ona bakarken gülümsemiş bişey demeden sandviçini yemeye devam etmişti.
Okula geldiklerinde minik beden elindeki suyu içip büyük bedene dönmüştü.
"İyi dersler güzelim geldiğim zaman seni ararım."
Diyerek yaklaşmış dudaklarına öpücük bırakmıştı.
"Sanada iyi işler."
Minik bedenin utangaç bi şekilde dediği şeyle büyük beden gülümseyip kafasını sallamıştı. Minik bedende hemen büyük bedenin yanağına kocaman bi öpücük bırakıp arabadan inmişti.
-
Minik beden derse geç kalmamak için koşarak sınıfa girmiş ve amfinin üst katına çıkıp köşeye oturmuştu.
1 dakika bile geçmeden içeriye Profesör girdiğinde ders başlamıştı.
Gün hızlı bi şekilde geçmiş ve dersler bittikten sonra amfiden çıkarken merdivenlere yöneleceği sırada telefonu çalmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cousin?|Taekook (DEVAM ETMEYECEK!)
Fanfiction"Söyle Taehyung" "Babam beni evden attıda bu gece sizin evde kalsam olurmu?"