Büyük olan küçük olan diyemi yazayım yoksa esmer ve beyaz olanmı yada direkt Jungkook ve Taehyung mu? Şimdilik büyük olan küçük olan diye devam edicem.
Bu fic i yayınlamaya karar verdiğim zaman boy farkından dolayı şu ayağıma çık sahnesi olsun istiyodum. Ama 3 gün önce captive okudum ve hem boy farkının benzemesinden dolayı hemde bu sahneyi yazarsam yanlış anlaşılabilir diye malesef yazamayacam:)
___________________________Küçük olan sabah minik ellerini gözlerine götürüp ovuşturmuştu. Büyük olan adam ondan yaklaşık 15 dakika önce uyanmış kollarının arasından çıkarmadan öylece durmuştu. Küçük olan hareket edecekken etrafındaki kolları fark etmiş ve gözleri kocaman açılmıştı. Gözlerini kocaman açınca fark ettiği diğer şeyse beyaz tenli adamın kaslı göğsü olmuştu. Bi anda kafasını kaldırıp büyük olanın yüzüne bakmıştı. Oda kafasını eğerek küçük çocuğa bakmış ve hafifçe gülümsemişti. Küçük olanın bi anda aklına dün gece gelmişti. Sonra neden burda olduğunu anlamıştı.
"Hyung ben ö-özür dilerim yani dün gece ne yaptığımın farkında değildim senide rahatsız ettim kusura bakma"
"Hayatımda uyuduğum en rahat uykuydu"
Küçük olan bi an şaşkınca yüzüne bakmış "ne" demişti.
"Kokun çok güzel çok rahat uyudum"
Küçük olan ne diyeceğini bilememiş gözlerini kaçırmıştı. Sonra hala beyaz tenli adamın kolları arasında olduğunu fark etmiş ve nefesleri düzensizleşmeye başlamıştı. Daha fazla rezil olmak istemediği için büyük olan adamın kollarından yavaşça çıkmıştı. Büyük olanda gülümseyip bişey demeden yataktan kalkmış odadaki banyoya ilerlemişti.
Küçük olan odada tek başına kalınca yatakta doğrulmuş ve bağdaş kurup oturmuştu. Hala büyüğün dediği şeyleri düşündükçe hem kızarıyor hem heyecanlanıyodu. Büyük olan bilmiyodu ama küçük olanda onun kokusunu çok beğenmişti. Ve gerçekten hayatındaki en sakin ve huzurlu uykuyu uyumuştu.
Küçük olan bi anda aklına gelen şeyle kocaman gözlerle komidine bakmış telefonunu göremeyince odaya göz gezdirip duvar saatine bakmıştı. Saatin öğlen 11 i geçtiğini görünce gözleri kocaman açılmıştı. Bugün okula gidecekti ama o yaşadığı huzurlu uyku yüzünden uyanamamıştı.
Kendi kendine söylenerek yataktan kalkmış ve yatağı düzeltmeye başlamıştı. Dün gece bu yatakta büyük olanla beraber sarılarak uyudukları gerçeği aşırı utanmasını sağlıyodu. Öyleki yatağı toplarken yüzü ve kulakları kızarmıştı.
(Umarım utanınca sadece benim kulaklarım kızarıp yanmıyodur)Küçük olan yatağı topladığı için odadan çıkmıştı. Bu sefer büyük olan pek yemiyor diye sofra hazırlamak yerine iki tane sandvinç yapmıştı. Sandviçi iki tabağa koyup kahve yapmaya başlamıştı. Kahveleri bardağa dolduracakken büyük olan mutfağa girmişti. Küçük olan büyüğün kombini saniyelik süzmüş ve önüne dönmüştü. Siyah bi kumaş pantolon üzerine siyah tişört ve kot bi ceket giyinmişti.
Ceketinin yakasının bozuk olduğunu fark edip hafif kaşlarını çatmış ve büyüğün yanına adımlamıştı. Büyük olan ne olduğunu anlamadan duruyoken küçük olan elini büyüğün ceketinin yakasına götürüp düzeltmeye başlamıştı. Büyük olan küçüğün yüzüne bakıyoken küçük olan yakasını iyice düzeltmiş eliyle hafifçe vurarakta düzeltmiş onun yüzüne bakan büyüğün yüzüne bakmıştı. Gülümseyip geri tezgahın başına gitmişti. Büyük olan anlık olduğu yerde donup kalsada hemen kendine gelip masaya adımlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cousin?|Taekook (DEVAM ETMEYECEK!)
Fanfiction"Söyle Taehyung" "Babam beni evden attıda bu gece sizin evde kalsam olurmu?"