344 27 35
                                    

İkili uyurken komidinden gelen alarm sesiyle küçük olan uyanmış ve büyük olan uyanmadan hemen alarmı kapatmıştı. Saat şuan 7.30 du ve 8 de evden çıkıp okula gitmesi gerekiyodu. Hala uykulu olduğu için gözlerini kırpıştırmış bedenine sarılı olan kollara bakmıştı. Bakışlarını kolların sahibine çevirip uyurken çok masum olan yüzünü süzmüştü. Büyük olanın gün içinde yüzünde sert bi ifade olduğu için bu yüzü küçük olanın çok hoşuna gitmişti.

Gülümseyerek yüzünü süzmüş yataktan kalkacakken duraksamıştı. Büyüğün yanakları çok güzel görünüyodu. İşin garip yanı bu değildi ama.

Küçük olan onun yanağını öpmek istiyodu.

Biraz düşünüp büyüğün rahatsız olacağını düşünerek yataktan kalkacakken tekrar büyüğün yüzüne bakıp yutkunmuştu.

Ama çok öpmek istiyodu.

Hem bi kere öpse büyük olan kızmazdı herhalde.

Küçük olan yavaşça yaklaşmış ve sıcak kırmızı dudaklarını yumuşak beyaz yanağa bastırmıştı. Bi süre bekleyip geri çekilmiş ve yatakta doğrulmuştu.

Ama çok kötü bişey olmuştu.

Tam yataktan kalkacakken küçük olan kolundan çekilip yatağa uzandırılınca neye uğradığını şaşırmış ayrıca üstüne çıkan büyük olanla daha büyük bi şok yaşamıştı.

Şaşkınlık ve endişeyle büyüğün hafif sırıtarak bakan yüzüne bakmıştı. Büyük olanın elleri küçüğün iki yanında duruyodu. Büyük olan yüzünü küçüğün yüzüne yaklaştırıp gözlerine bakmıştı.

"Öpmek hoşunamı gitti"

Diyerek hafifçe sırıtmıştı. Ama küçük olan duyduğu şeyle yüzünü korku dolu bi ifade almıştı. Büyük olan anlık yüz değişimini fark etmiş ama bişey demeden küçüğün konuşmasını beklemişti.

Onu öperken uyuduğunu düşünmüştü.

Küçük olan bu sefer çok korktuğunu hissediyodu. Büyüğün ona çok kızacağını bağırıp çağıracağını hatta evinden atacağını bile düşünüyodu şuanda.

"B-ben"

Demiş devam edememişti. Büyüğün ona kızacağını düşündüğü için gözleri dolmaya başlamıştı. Büyük olan yüzündeki değişimi fark etmişti ama ağlayacağını düşünmüyodu.

Biraz daha yüzüne yaklaşıp gözlerine bakmış ve dolu olduklarını görünce hafif kaşları çatılır gibi olmuştu.

"Sen ne"

Küçük olan yutkunmuş ve yakınındaki siyah gözlere bakmamaya çalışarak titremeye başlayan sesiyle konuşmuştu.

"B-ben ö-özür dilerim"

Büyük olan kesinlikle böyle bişey beklemediği için kaşları hafifçe çatılmış ve "ne?" Demişti.

Küçük olan gözlerinden akmaya başlayan yaşlarla ve titreyen sesiyle konuşmaya başlamıştı.

"Ö-özür dilerim hyung b-ben yemin ederim bi anda o-oldu y-yapmayacaktım gerçekten ç-çok özür dilerim"

Diyerek gözyaşlarını akıtmaya devam etmişti. Büyük olan bi elini küçüğün yanağına yaklaştırıp yaşı silecekken küçük olan ona vuracağını düşünüp korkuyla gözlerini sımsıkı kapatmıştı.

Büyüğün yüzündeki ifade anladığı şeyle saniye saniye değişirken yüzünü sinirle karışık bi hayal kırıklığı almıştı. Elini kibarca küçüğün yanağına yaslayıp akan yaşları yavaşça silmişti ama yenileri geliyodu.

Cousin?|Taekook (DEVAM ETMEYECEK!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin