Sabah olmuş Xiao Zhan bu sabah saat sekizde kalkmış güzelce ekmek yapıp ilk başta, korumalara vermişti. Daha sonra, eşi benzeri olmayan bir kahvaltı hazırlamıştı salona. Bugün mavi v yaka bağrına kadar salaş gömlek giymeyi tercih etti ve altına ise, dar kesim siyah pantolon giydi. Sacını kulağının arkasına attı bugün açık bırakmıştı saçını ve yüzüne her zaman ki, gibi krem ve kapattıcı sürdü hafifçe. Dudağına ise, parlatıcıyla mühürlemişti. Koku olarak, lotus çiçeği kokusunu sürüyordu. Xiao Zhan, ilk sağ ve sol boynuna daha sonra ise bileklerine sıkmıştı.
Saat dokuz buçuk olmuştu. Leyam çoktan uyanmıştı. Leyama süt ve yaptığı poğaçadan vermiş az da olsa karnını yatıştırmasını sağlar diye düşünmüştü. Xiao Zhan, sabahtan beri hiç oturmamıştı ve gerçekten yorulmuştu. Yuri denen kadın dahaca güzellik uykusundan uyanmamıştı zira, ses yoktu.
Dün geceki münasebetten sonra, Xiao Zhan çok utanıyordu. Wang Yibo'yla öpüşmüş hatta biraz da, cilveli davranmıştı. Bunu sahi Xiao Zhan mı yapmıştı? Kendine dahi inanmıyordu Xiao Zhan. Kalbi boğazında atıyor gibiydi. Heyecan tüm bedenini ele geçirmişti çoktan. Dediği kelamlardan sonra Xiao Zhan Wang Yibo'yu öylece bırakıp gitmişti. Nasıl yatmıştı. Nasıl uyumuştu orası muammaydı. Yatmak şöyle dursun, gözünü sabaha kadar kırpmamıştı. Her düşündüğü vakit beyni 'Sen Napıyorsun? O senin patronun.' Sinyalleri veriyordu. Mantığını dinlemek istemiyordu Xiao Zhan, ilk defa yaşadığı heyecan ve şevhet aşkla harmanlanınca, dünyanın nasıl döndüğünü o saniye ile fark ediyordu. Xiao Zhan, kalbini dinlerken, yaptığının 'Yanlış olmadığını. Her bir bireyin tatması gerektiğini ve asıl bu zevklere geç kalanın kendisi olduğunun' sinyallerini veriyordu. Yanlış ve doğru neydi? İnanın bilmiyordu Xiao Zhan. Fakat, yaşadığı duyguyu bir daha tatmak istiyordu aynı kişiden. Sanki yıllardır Wang Yibo'yu bekliyordu aç biilaç, özlem ile. Hem Wang Yibo olmazsa kimseyle olmayacağını anlamıştı Xiao Zhan. Kalbi bile Wang Yibo diyordu. Bütün vücudu Wang Yibo'nun bir dokunuşuyla yanarken, arzu ediyor daha fazla ileri gitmek istiyordu.
Xiao Zhan Cesaretin var mıydı? Aşkta dogrulugu mu seçerdi, cesareti mi? Hangisine daha çok ihtiyacımız vardı? Mutluluğa mı yoksa soğuk ve dalgalı sularda bogulmaya mı? Xiao Zhan'ın artık mutluluğa ihtiyacı vardı. Tüm günahını çekecekti tüm hatalarını, ama yine de atacaktı o adımı. Bir sayfayı kapatıp, yeni bir sayfa açacaktı. Peki her şey nasıl mı olacaktı? İnanın Xiao Zhan bile bilmiyordu.
Wang Yibo'nun odasının kapısı açıldı. Daha sonra ise misafir odası olarak bildiği kapı açıldı ve Yuri çıktı odadan esneyerek. Derince nefes alıp verdi Xiao Zhan. Ne ara nefesini tutuyordu onu bile hatırlamıyordu.
Yuri gülerek Wang Yibo'nun yanına geldi. Merdivenden aşağıya Yurinin gülen sesi geliyordu. Xiao Zhan somurtuyordu ama bunu belli edecek değildi. Wang Yibo ve Yuri aşağıya indiğinde cırtlak sesiyle konuştu.
"Günaydın." Dedi ve devam etti. "Zhan, inanılmazsın ya çok güzel sofra hazırlamışsın." Diyerek hazır ve nazır olan donatılmış sofraya ağzının suyu akarcasına bakıyordu. Xiao Zhan konuşan kızın ağzına bir tane geçirmemek için kendini zor tutuyordu. Zorluklada olsa gülümsedi konuşmadan önce.
"Günaydın. Teşekkür ederim." Dedi ses tonunu düzgün tutmaya özen gösteriyordu Xiao Zhan. Bakışları Yurinin yanında olan Wang Yibo'ya kaymaması için özen gösterse bile aklına gelenler ile heyecandan, Xiao Zhan siyah harelerini Koyu kahverengi gözlere çevirdi.
Xiao Zhan çevirdiği gözlerini an Wang Yibo'nun gözleriyle kesişti gözleri. Wang Yibo Xiao Zhan'a o kadar dikkatli bakıyordu ki kalbi yerinden fırlayacakmış gibiydi. Wang Yibo, gözlerini aşağıya indirdi İlk önce açık olan boynuna baktı Xiao Zhan'ın. Daha sonra dudaklarına çıkarttı Wang Yibo. Xiao Zhan Wang Yibo'nun dikkatle süzdüğü yerler şimdi alev gibi yanıyordu. Açıkçası baktığı yerlere dokunsaydı bu kadar yanmazdı Xiao Zhan. Wang Yibo gözlerine çıkarttı tekrar Xiao Zhan'ın. Xiao Zhan ise gözlerini kırpıştırıyordu devamlı. Wang Yibo Xiao Zhan'ın bu görüntüsüne karşı dudağını yan tarafa doğru eyimlenecek, tebessüm etti. Wang Yibo, serseri bir şekilde göz kırptı. İşte o andan sonra Xiao Zhan, ruhunu teslim edecek gibi oldu. Kalbi göğüs kafesinden çıktım çıkacam edasındaydı. Xiao Zhan büyükçe yutkundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakıcı | Yizhan
General FictionXiao Zhan zor bir durumdadır. Banka hesabı neredeyse bostur, isi yoktur ve ailesinin onun için sectigi işi reddettigi için kaçarcasına şehire yerleşmiştir. Zor durumda kaldığı için arkadaşı Ji Yang'ın iş teklifine balıklama atlar. Xiao Zhan ve Wang...