Başlangıç Sondadır:1.Bölüm

145 12 3
                                    

Adın Y/n'ydi ta ki ölene kadar.Altın çocuk sendromuna sahiptin.

(.Altın çocukların, aileleri tarafından sevilmeleri; gösterdikleri performansın yüksek olup olmamasına bağlı. Aslında bu durumun ne kadar sağlıksız olduğunu anlamak için işin uzmanı olmaya gerek yok diyebiliriz.

Altın çocuk sendromunda dikkat çeken en önemli detay; ebeveynlerin, çocuklarının iyiliğini istediğini söylemesi ve aslında bu söylemin, çocukları kontrol etmekten başka bir şeye yaramaması olmaktadır. Bir çocuğun altın çocuk olma yolunda önündeki en önemli destek maalesef narsisistik kişilikleri olan ebeveynleri oluyor.

Çocuklar, ebeveynlerini memnun edebilmek için korku ve endişe gibi duygularla en iyisi olmak için harekete geçmek zorunda. Çünkü bu çocukların, ebeveynlerini hayal kırıklığına uğratma şansı yok!,)

Her zaman mükemmel olmak için yetiştirilmiştin ve buna uygun bir yaşam sürüyordun 18 yaşına kadar böyle yaşamıştın.Anime izlemeyi severdin.Hayatın..iyi gibiydi.En azından iyi bir kariyere ulaşmana az kalmıştı.Kendine mutlu diyemezdin ama öyleymiş gibi davranmalıydın.Hep böyle yapmıştın,ve yapmaya da devam ediyordun.

Ta ki bir tren kazasında ölene kadar.

Bir tren sana çarptı.Bunun tren kazasından fazla olduğunu birtek sen biliyordun.Trenin şöforü seni kıskanan çocuklardan birinin babasıydı ve çocuğun babasına beni öldürmesini söylediğinden şüphe yoktu.
Zaten beni rayın önüne iten biri de vardı.
[Yuvia:Akkun?!(Tokyo Revengers fanları anladı shdjs)]

Sonuçta hayatımı annemin kuklası olarak yaşamıştım.Bi daha asla bunu yapmayı düşünmüyordum ve zaten yapmıycaktımda.

Tam herşey bu kadar mıydı derken birden başka bir dünyada uyandım.

Tamam,ilk olarak bir animeye,bir kitaba falan ışınlandığımı düşündüm.
Sonuçta normalde insanlar böyle yerlere reenkarne olur.Ya da Tadc'ye falan da olurdu.Ya da bir oyuna...

Tam kitaplardaki gibi imparator babama ve korumacı abilerime bakmak için gözlerimi açtım.
Gözlerimi açtığımda annemin kucağındaydım.Yan tarafımda birini hissediyordum.Sanırım ikizimdi.
Birden babamın giysilerini gördüm.Tam bir soylu gibi giyinmişti bu yüzden daha umutlandım bir prenses olduğumla alakalı .Annemse ona göre daha gösterişsiz giyinmişti.Şaşırdım çünkü kadınlar daha gösterişli giyerler genelde.
Babamın yüzüne baktığımda ufak çaplı bir şoka girdim çünkü babam BİR BAYKUŞA benziyordu.
Babam bizi annemle bırakıp gitti.Ne kadar berbat bir babaydı!
Tanrım nereye düşmüştüm ben!?

...
İlk başta değişik bir evrende,kuş prensesi falan olduğumu sanmıştım.Tamamen kuşlardan oluşan bir halkın kuş presesi oldugumu falan.Bu iğrenç olurdu.Kuşları o kadar sevmezdim bile!Dua ederken özgür olmak istediğimi söylemiştim.Kuş olmayı falan değil.
Sonra bir hizmetçi gelip benim için süt ve kıyafet getirmişti.Bu KADIN HİZMETÇİ DE BİR İBLİSE BENZİYORDU.
Ben yoksa iblislerin arasına mı düşmüştüm?!
"Bir Goetia bebeği daha ha",diye söyleniyordu.

Birden ağlamaya başlayınca kadın iblis hizmetçi bana iğrenir bir gözle baktı.
Bana doğru elbisemi değiştirmek için eğildi ve fısıltıyla:
"Ağlayan bebeklerden nefret ederim." dedi.Kendi kendine söylenerekten.

Birden sustum.İnsanlar....Hayır...İblislerin bile benden nefret etmesini istemiyordum.Ben daha çok çabalamalıydım.Bir bebek de olsam artık ben de bir iblis olsam da ağlamamalı ve yine mükemmel olmalıydım.

Birden donuk gözyaslarıyla sustum ve hizmetçiye baktım hizmetçi "Ah sonunda sustu." Dedi ve üstümü değiştirip gitti.

Peki iblisler yaşıyorsa burada,bu cehennem gibi yer neresiydi?

Bir dakika.
Aklıma hizmetçinin ilk baştaki söylenmesi geldi

"Bir Goetia bebeği daha ha"

Goetia.Ars Goetia-

Hayır.Hayır.LÜTFEN CEHENNEME DÜŞMÜŞ OLDUĞUMU SÖYLEME.

İyi bir hayat yaşamıştım.Dini görevlerimi falan yapmıştım peki şimdi niye-

Düşüncelerim annemin sesiyle kesildi.

"Seni saklamam lazım yoksa diğer Goetia'lar sizi öldürnek için ellerinden geleni yapıcaklar.Sizi...Morningstar ailesinin yanına yerleştiriceğim.Bi kaç yıl orda yaşamalısın tatlım.Seni kraliçe yapmak için elimden geleni yapıcağım."

Sonra bebek vücudum dayanamadı ve tekrar uykuya daldı...

/////////////////////////////////////////////////////////////

Uyandığımda yanakları kırmızı olan bir kızla ve yine yanakları kırmızı bir adamla ve sarışın bir kadınla aynı odadaydım.Benden büyük duruyordu.

Buarada,olaylara böyle sakin tepki verdiğime falan bakmayın,hep bunun hayalini kurmuştum.Her gece shifting yaptığım için buraya..olmasa da bir prenses olmaya hazırlıklıydım.

Bu Morningstar ailesinin kim olduğunu bilmesemde,sarı saçlı bir kadın kocasına Lucifer dediği ićin korkuyordum.
Sanırım kıza da..Charlie demişti.
Kız oldukça heyecanlı gibiydi.Babasından uzundu.Yoksa o mu anneydi-

Herneyse Sarı saçlı kadın birden kocasıyla kavga etmeye başladı ve evden kapıyı nerdeyse kırarak çıktı.

---------------------------------------------------------
3.Şahıs Bakış Açısı

Charlie:"Yeter artık baba...Ne zaman kavgayı kesiceksiniz..Eskiden hiç böyle degildiniz belki konuşsanız."

Lucifer:"Konuşmayı denedim ve ne olduğunu gördün Charlie."

Charlie:"Baba..Ben...gidiyorum.Kendime yeni bir sayfa açmak ve cehennem prensesi olarak görevimi gerçekleştirmek için birkaç planım var.Zaten artık yeni insanlarla tanışmamın vaktinin geldiğini düşünüyorum.Umarım...."*tam kapıya doğru yürürken birden durup arkasına bakar*"Umarım,senin için sorun değildir.Beni anlamanı umuyorum."

Lucifer:"Charlie..."

*Lucifer ve goetiaların yeni bebeği geride yalnız kalmıştı.Lucifer dönüp bebeğe doğru yürüdü.*

"Demek annenin bu kadar övdüğü bebek sensin,ufaklık.."

*Ailesi onu bıraktığı için hâla üzgündü.Bebeğe buruk bir gülümseme ile baktı.*

Lucifer:"Ah,görünüşe göre hâla bir ismin yok.Sana isim vermek bana düşmez ama annen eğer iki hafta içinde onunla iletişim kuramazsam benim bir isim vermemi söyledi."

*Çocukla bir an göz göze gelirler Lucifer birden kıkırdar*

"Hahha....Bir bebekle konusacak kadar delirdim sanırım..."

*Bebek onun dediğine kıkırdayınca Lucifer bebeği alır ve onu Charlie'nin eski beşiğine koyar*

Lucifer:"Ama sonuçta en iyi insanlar deli değil midir?"

_______________
___________________
__________________________
Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın!

Hazbin Hotel-Helluva BossxReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin