Bugün 1 yıl geçmişti ben doğalı.Şimdi diyebilirsiniz ki,sen daha 2 aylıkken nasıl piyano çalıyordun?
Çünkü ben bir iblisim!
Ehem neyse,Lucifer benim için pastayı sihirle yapmıştı.Daha oturmayı ve tutunmayı yeni öğrenmiştim zaten.Yürümeyi eski hayatımda bilsem de bebek vücuduyla yapılmıyordu.Zaten daha doğru düzgün konuşamıyordum.Anlamsız kelimeler dışında başka birşey çıkmıyordu ağzımdan.
Lucifer üzerinden çok uzun zaman geçtiği için doğum gününü hatırlamasa da Charlie abla doğum gününün ne anlama geldiğini diğer günahkarlardan duyunca ve çok isteyince Charlie'nin doğum gününü o gün, Lucifer'in kini de ondan 2 hafta önce yapmaya karar vermişlerdi.
(Ben uydurdum canon değil ama ins ben bilmeden aslında canon olan ama vivzie'nin bile bilmediği bir bilgi paylaşmışımdır)
Geceyi,ayı ve müziği çok sevdiğimi bildiği için bana hepsiyle bezenmiş bir pasta yapmıştı.
Doğum günü hediyesi olarak bana ay tokalı,saçı taranabilen ve bana benziyen bir ördek yapmıştı.Bebeklik çağımı geçeli çok olmuştu ama ölmeden önce hep bunlarla oynamak isterdim ama yaşım dolayı insanlar beni ayıplar diye oynayamazdım.Artık oynayabilirdim!
Ördeği elime sevinmiş şekilde aldım ve incelemeye başladım.Gerçekten ayrıntılıydı.
Charlie abla bana doğum günüme tebrik mesajı göndermişti.Sonra pasta yiyerek doğum günümü kutladık ve Lucifer amca beni yatağıma yatırdı.
Alnımdan öptü ve
"İyi geceler ördekçik."
Dedi.Sonraki gün sarayı Lucifer amcayla beraber temizledik çünkü bugün diğer overlordlar ile beraber yıllık bir kutlama için yemek yenilecek ve cehennem ile alakalı önemli konular konuşulacaktı.
Koca sarayı bir yıldır temizlemediğimiz için sadece bazı odaları temizledik sonra Lucifer bir masaya oturup birkaç evraka baktı.
Lilith Lucifer amca'ya basit bir doğum günü kartı göndermişti.
Lucifer amca da onu alıp Lilith'in diğer özel günlerde(cadılar bayramı vs.)gönderdiği kartların yanına koydu.Temizlik işi bittikten sonra Lucifer sihirle yemek hazırlamaya başladı.
Ben de "şu günahlara iki piyano çalıp hava atıyım" deyip piyano çalışmaya başladım.
Kendimi bu günahlara sevdirmem iyi olurdu.Böylece gelecekte iyi bağlantılarım olurdu.Bir süre sonra işler tamamlanınca beraber oturup ördeklerle oynamaya başladık ve o an anladım ki,ikimiz de bu bir yıldır çok yalnızız.
Ben buraya geldiğimden,o ise karısıyla tartışıp ikisi de evi terk ettiğinden beri.
Sonra fark ettim ki biz hep yalnızmışız.
Onun cennetten kovulması,benim ailemin ise beni sadece mükemmel olduğum için sevmeleri.Ben bunları düşünürken kapının çalmasıyla düşüncelerim yarım kaldı ve Lucifer hemen sihirle etrafı toplayıp beni odama koydu.
"Sen burada oynamaya devam et benim önemli işlerim var canım."
Kapıyı kapatmasının ardından kapıyı açmaya çalıştım ama sihirle kilitlenmişti.
İçimde gizlenen sihirli güçlerimi kullanmaya çalıştım ama bebek olduğum için işe yaramadı.Bir süre sonra kapıyı açmaya çalışmaktan bıktım ve diğer ćıkış yollarına baktım.Doğru düzgün yürüyemezken pencere imkansızdı bu yüzden bende havalandırmayı açmayı çalıştım ama olmadı.
Sonra içimden odaklandım,odaklandım,odaklandım.
Kapıyı güclerimle açmaya çalıştım
Tüm içimdeki gücümü oraya yoğunlaştırdım ve...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazbin Hotel-Helluva BossxReader
FanfictionNormal bir insandın.Ta ki reenkarne olana kadar!Reenkarne ola ola Cehenneme reenkarne olmuştun. Stolas'ın kardeşiydin ve Veliaht prenseslik için yarıştığın bir ortamda doğmuştun.Yanlışıkla Veliaht prenses olunca herşey daha da kötüye gitti. Bu hayat...