(Medya)Bölüm Şarkısı-Misery Meat By Sodikken
Desdemona korkmuştu.Bu cehennemdekilerin "Cehennemin Kuklacısı" dedikleri kızdı.Yaşı küçük olabilirdi ama ruhunu topladığı günahkarlarlar hiç de güçsüz kimseler değildi.
Aklına Blitzo'nun anlattığı korku hikayeleri geldi.Onlar doğru muydu?!Bu kız yoksa onun da ruhu için mi gelmişti!?
"Ama ben güçlü,soylu veya zengin değilim ki..."
Dedi Desdemona.
"Ne saçmalıyorsun canım?"
Dedi öbür kız.Yüzünde hiç ifade yoktu.
"Keşke olsaydı..."diye geçirdi içinden Des."O zaman en azından niyeti belli olurdu.""Ne düşünüyorsun?Benimle konuşmuycak mısın yoksa?"
"H-hayır efendim.Sadece..Sadece..Sizin gibi soylu ve..ünlü biriyle konuştuğum ićin heyecanlandım."
"Ha...hiç gerek yok.Beni kendi arkadaşınmış gibi düşün.Aynı yaştayız heralde değil mi?"
"Sanırım..."
"Birlikte arkadaşca konuşmamızda sorun yok o zaman!"
"Beni... öldürecek misiniz....?"
"Hayır...Senin gibi tatlı birini nasıl öldürebilirim ki!Sadece arkadaşın olmak istiyordum.Benimle beraber Derebeyi Octavinelle'nin partisine gitmek için bir eşlikçi arıyordum.Görüyorsunki soylu olmama rağmen oldukça fazla düşmanım var.Bende yeni insanlarla tanışmaya karar verdim.
Ne dersin?""Ben..."
Desdemona donmuştu.Bu partiye sadece soylular katılabiliyordu ve bu Des'in partiye katılmak için hayatındaki tek ve son şansı olabilirdi.Ama..Bu kıza güvenebilir miydi ki?
Herkes o kızın bir psikopat olduğunu söylüyordu.
Ama sonuçta cehennemde değil miydiler?
Herkes biraz psikopattı.Ve ilk kez kendini hapsettiği o kabuktan çıkmalıydı."Ben..Ben..Tamam.Ama babam ile konuşup izin almalısın.Aslında gelecek haftaki gösterime çalışmam lazım ama...Bu şansı da tepemem."
"Dert etme o iş bende."
Bir süre sonra babasının yanına gittiler.Babası onun zengin olduğunu anlayınca hemen izin verdi.Gitmeden yalnız kaldıklarında kızına:
"Gittiğinde o evden bişeyler aşırmaya çalış,aynı sana öğrettiğim gibi."
"Ama baba..ya yakalanırsam."
"Ne yani?Seni o kadar yedirdik,içirdik,büyüttük ve sen böyle mi yapıyorsun!?Ne kadar bencil bir çocuksun.Barbie ve Annen aç mı kalsın!?"
"Hayır...Hayır..kalmasınlar..peki... yaparım..baba korkuyorum.."
"Korkma.Sana hep öğrettiğim gibi yap yeter."
Desdemona dışarı doğru yürüdü çıktı,kızın yanına gidip kızın elini tuttu.
"Korkuyorum..Ya soylu olmadığımı anlarlarsa?"
"Sorun değil.Unuttururum."
"Şey peki nasıl gidicez?"
"Araba ile tabi ki!Özel şoförüm bizi bekliyor."
Des içinden"Arabayı ne ara hazırladı bu."dedi.Arabanın arkasına oturdular ve birden Des'e bir uyku bastı.
Desdemona kızın elini tuttu ve nereye gittiğini bilmeden gözlerini kapadı.
_______________________________________
Yavaşca gözlerini açtı ve malikaneye doğru baktı.
"Partiye geldiğiniz için teşekkürler."
Diyordu gelen konukları karşılayan hizmetçi.Des yavaşca teşekkür etti ve kıyafetlerinin değişmiş olduklarını fark etti.
Des:"Kıyafetlerime ne yaptın!"
Kız:"Hey,hey sakin ol canım.buraya gelirken ufak bir büyü kullandım.Senin uyumanı ve kıyafet değiştirmeye yarıyor."
"Neden?"Dedi Des."Neden beni seçtin."
Kız:"Seni merak ettim.Eğlenceli birine benziyorsun."
"Aslında oldukça sıkıcıyımdır."diye yanıtladı Des.Kızın onu güçsüz-uykulu- düşürmesine kızmıştı.
Kız kıkırdadı.
"Aslında oldukça eğlencelisin bence."Des göz devirdi ve malikaneye doğru yürüdü.Başına gelceklerden habersizdi.
/////////////////////////////////////////////////////////////
Umarım beğenmişsinizdir<3
Oy atıp yorum yazmayı unutmayın diğer bölüm bomba gibi geliyor.Görüşürüz💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazbin Hotel-Helluva BossxReader
FanfictionNormal bir insandın.Ta ki reenkarne olana kadar!Reenkarne ola ola Cehenneme reenkarne olmuştun. Stolas'ın kardeşiydin ve Veliaht prenseslik için yarıştığın bir ortamda doğmuştun.Yanlışıkla Veliaht prenses olunca herşey daha da kötüye gitti. Bu hayat...