1 - ilk karşılaşma

345 18 3
                                    

Oldukça başarılı bir savcı olan Azra Öztürk adalet için her şeyi yapıyor çünkü adaletin olmamasının ne demek olduğunu çok iyi biliyor. Demir Aslan aynı zamanda oldukça başarılı bir savcı olmakla birlikte sakin, karizmatik, akıllı bir adamdır.

Azra her zamanki gibi erken gelmişti, iş onun için her şeydi. Azra ofise girer girmez Sinem onu ​​karşılamaya geldi.

S: Sayın savcım , günaydın.

A: Ah Sinem , günaydın.

Sinem, Azra'nın en yakın arkadaşı, güler yüzlü, çok başarılı bir avukat ve mükemmel bir eştir.

S: Ee ne yapıyorsun ?

A: Bazı dosyalara bakıyordum. Bugün duruşmanın var mı?

S: Evet, sadece bir tane var, bir saat sonra. Daha sonra bir kahve içsek nasıl olur?

A: Burada bitirirsem neden olmasın.

S: Aa yeni bir savcının geldiğini biliyor musun?

A: Hayır bilmiyorum..

S: Çok yakışıklı bir adam olduğunu söylüyorlar.

A: Eh Sinem bize ne... Sen evlisin bunu biliyorsun dimi

S: Ay Azra evet biliyorum, ama ben senin için söyledim...

A: Söyleme çünkü cevabı çok iyi biliyorsun.

S: İyi iyi, ben gittim o zaman.

A: Tamam, aa Sinem Akşam yemeğine bizden gelin.

S: Tamam, görüşürüz canım.

A: Görüşürüz.

Sinem gittikten sonra Azra yeniden dosyalara bakmaya başladı. Aslında daha önce gördüğü bir dosyayı arıyordu. Sonunda pes etti ve sekreterine sordu.

A: Mine burada bir dosyam vardı ama şimdi bulamıyorum.

M: Savcım , haber vermeyi unuttum ama başsavcı dosyayı savcı Demir'e iletecek.

A: Nasıl? ?? Tamam tamam ...

Bunun üzerine Azra hemen başsavcıya giderek dosyayı sordu. Ofise girdiğinde orada birinin daha olduğunu gördü, onu selamladı, sonra başsavcıyla konuşmak için geri döndü.

(Başsavcı Can Kaya) C: Evet Azra savcım sizi dinliyorum.

A: Başsavcım dosyamı başkasına verdiğinizi söylediler ama bu bana sormadan oldu.

C: Evet... Yani bu dosya biraz tehlikeli , o yüzden biz..

D: Bana verdiği

Azra gözlerini orada oturan kişiye çevirdi. Demek, yeni gelen savcıydı , düşündü.

D: Merhaba Demir Aslan ben, yeni savcı. Yani sizin için sorunsa kusura bakmayın ama böyle daha iyi olur diye düşündük. Çünkü başsavcının dediği gibi bu dosya biraz tehlikeli.

A: Merhaba savcı ben Azra Öztürk tanıştığıma memnun oldum.
Başsavcının da bildiği gibi dosyaların tehlikeli olması konusunda hiçbir zaman sıkıntı yaşamadım. Sonuçta bu bizim işimiz, riski göze alamasaydım böyle bir mesleği seçmezdim. O yüzden beni merak etmeyin sayın başsavcı ve savcı.

C: Tamam anladım, o zaman dosyayı birlikte göreceksiniz

D: Benim için bir sorun yok ama Azra savcı için bilmiyorum.

A: Benim için de bir sorun yok.

C: İyi ozaman.

A: Tamam, iyi günler başsavcım.

C: İyi günler Azra savcım.

Azra gidince Demiri onu düşünmeye devam etti. Başsavcı konuşmaya devam etmesine rağmen aklı sadece Azra ve onun tavırlarında olduğundan onu duyamıyordu.
İstediği konusunda çok kararlı ve kendinden emin olması Demir'in onu daha da düşünmesine neden oldu.
Ama gözlerinin içine baktığında sanki sakladığı bir şey varmış, sanki sahip olduğu tüm korkuyu saklıyormuş gibi. Azra da aslında içindeki tüm korkuyu böyle gizliyordu. Aslında yıllarca hayatı korkunun hakimiyetindeydi ama bunu başkalarıyla paylaşmadı.

Kim bilir belki Azra'nın içindeki bu korkuyu keşfedecek olan Demir olur, belki...
Bu korkuyu sonsuza kadar yok edebilecektir.

Heyy....Bu ilk bölüm ve elbette tüm karakterlerle henüz tanışmadım ama ikinci bölüm çok yakında gelecek ve muhtemelen daha uzun olacak. Hikayenin başlangıcı hakkındaki düşüncelerinizi sabırsızlıkla bekliyorum.
❤️❤️✨️✨️🥰🥰❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥





Love and JusticeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin