(Karşınızda Mehmet Kara)
Azra, Demir, Sinem,Can ve Cem İstanbul’un geceyi aydınlatan ışıltılı siluetinin altında, gizli bir toplantı için bir araya geldiler. Kafede oturmuş, sessizce konuşuyorlardı. Masada duran kahve fincanları, uzun bir geceye hazır olduklarını işaret ediyordu.
Sinem: Peki ya biz nasıl yapacağız bunu ... yani nasıl kanıtlayacağız o bir mafya olduğunu?
Cem: Güzel bir planı ihtiyacımız var
Can: Ama kanuna göre bunu yapamayız... farklı davranmamız lazım... çünkü delil olmadan dava açamayacağımızı siz de çok iyi biliyorsunuz...
Sinem: Aslında aklımda bir şey var ama..
Azra: Ee söyle Sinem
Sinem: Ona olabildiğince yaklaşmamız gerekecek... Bu hafta Mehmet Kara'nın yeni bir şirketin açılışı için parti düzenleyeceğini öğrendim... biz de bu partinin bir parçası olabiliriz
Azra: Peki ya nasıl orda gidicez ki ... Yani ben orda gidicem ve merhaba diyeceğim, ben bir savcıyım...
Sinem: Of Azra of tabi ki hayır...sen ve Demir gideceksiniz... biz size iki yeni kimlik hazırlayacağız, ona ortak olmak isteyen iki kişi olarak oraya gideceksiniz. Oraya evli bir çift olarak gideceksin
Azra/Demir/Can/Cem: NE???
Azra ve Demir şaşkınlıkla birbirlerine baktılar. Bu plan, onları tahmin ettiklerinden daha büyük bir rol oynamaya zorluyordu
Demir: Evli bir çift olarak mı? Bu çok riskli olabilir.
Can: Evet, ama bu Mehmet Kara'nın dikkatini çekmenin en iyi yolu olabilir. Onunla aynı seviyede olduğunuzu düşünmesini sağlamalıyız.
Azra: (derin bir nefes alarak Sinem'e döndü)Peki, bu kimlikleri nasıl alacağız? Ve Mehmet Kara'nın güvenini kazanmak için ne yapmamız gerekecek?
Sinem: (masadaki kağıtları toparlayarak bir dosya çıkardı)Bu dosyada yeni kimliklerinizle ilgili tüm bilgiler var. Siz, yurtdışından gelen zengin yatırımcılar olarak tanıtılacaksınız. Ayrıca, Mehmet Kara'nın ilgisini çekebilecek bazı iş planları ve yatırım teklifleri de hazırladık...
Cem: (dosyayı Azra'ya uzatırken ekledi)Bu kimliklerle, onunla iş yapmak isteyen bir çift olarak görünmelisiniz. Onun güvenini kazanmak için ikna edici olmalısınız.
Azra: Bu kimlikler gerçekten çok detaylı hazırlanmış. Peki, bu partide neler yapmamız gerekecek?
Sinem: Partiye giriş yaptıktan sonra Mehmet Kara ile konuşma fırsatı bulmalısınız. Onunla doğrudan iletişime geçmek ve ilgisini çekmek için planlarımızı anlatmalısınız. Onun güvenini kazandıkça, işlediği suçlarla ilgili ipuçları ve deliller toplamaya başlayacağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and Justice
Action-Adaletin sağlanması için her şeyi yapacağım çünkü adaletin gelmemesinin ne demek olduğunu çok iyi biliyorum. -Tamam her şeyi adalet için yapıyorsun ama aşk için... Her şeyi aşk için yapabilecek misin? -Eğer bu aşk sensen, evet.