4 - Çok güzelsiniz ❤️

107 6 3
                                    

Azra ve Demir, hayatta pek çok duyguyu deneyimlemişlerdi; sevinç, hüzün, öfke, hayal kırıklığı... Ama aşk, onlar için tamamen yeni ve bilinmez bir duyguydu.Azra, ilk defa Demir'le karşılaştığında, içinde tarif edemediği bir his uyanmıştı. Kalbi hızla çarpıyor, elleri titriyordu. Demir'in bakışları onu derinlere çekiyordu, fakat bu hisleri anlamlandıramıyordu. Bu, Azra'nın hiç yaşamadığı bir heyecandı.Demir için de durum farklı değildi. Onun yanında olmak, Demir'e huzur veriyordu. Ancak, bu hislerin ne anlama geldiğini çözmekte zorlanıyordu. Demir, Azra'ya her yaklaştığında içinde bir sıcaklık hissediyor, ama bu duygunun adını koyamıyordu.Her buluşmalarında, konuşmaları derinleşiyor, bakışları daha anlamlı hale geliyordu. Birbirlerinin yanında kendilerini güvende hissediyor, zamanın nasıl geçtiğini fark etmiyorlardı. Azra ve Demir, birbirlerinin dünyasına adım attıkça, içlerindeki bu yeni duygunun büyüdüğünü hissediyorlardı. Ancak bu duygu, tanımlaması zor ve yepyeniydi.Azra'nın kalbi, Demir'in sesiyle titriyor, Demir'in gözleri, Azra'nın bakışıyla parlıyordu. Birbirlerine olan ilgileri gün geçtikçe artıyor, fakat bu duygunun aşk olduğunu ikisi de tam anlamıyla fark edemiyordu. Belki de hayatlarında ilk kez, iki yabancı, birbirlerinde kaybolarak aşkı keşfetmeye başlıyordu.Azra ve Demir, bu yeni ve bilinmez duygunun peşinde, kalplerinin sesini dinlemeye başlamışlardı. Aşk, onların kapısını çalmıştı; ancak bu duyguyu anlamak ve kabul etmek, onlar için yeni bir serüvenin başlangıcıydı.
...........................

Yoğun bir günün ardından adliyede sessizlik hâkimdi.
Azra, masasında dosyalarını toparlarken, kapısının hafifçe tıklatıldığını duydu. Başını kaldırdığında, kapıda duran Demir'in nazikçe gülümsediğini gördü.

Savcım, işiniz bitti mi?

Azra: (hafifçe gülümsedi)Evet... bitirdim sayılır. Sizin? (bir yandan da dosyaları çantasına yerleştiriyord)

Demir:Ben de az önce bitirdim. Şey... Savcım ben bunu diyecektim... birlikte çalışmak gerçekten güzeldi
(Ardından derin bir nefes alarak devam etti) Bu akşam, iş çıkışı... Eğer bir planınız yoksa, birlikte yemeğe gitmek ister misiniz?

Azra, bu teklif karşısında şaşırmıştı. Kalbi hızla çarpmaya başladı.

Azra: Tabii... neden olmasın (hafifçe gülümseyerek)....Nereye gitmek istersiniz?

Demir'in yüzü bir an için parladı.

Demir: Harika... Şehir merkezinde yeni açılan bir İtalyan restoranı var, oraya gitmeyi düşündüm. Ne dersiniz ..

Azra: (başını salladı)Kulağa güzel geliyor. O zaman çıkalım mı?

Demir, Azra'ya kapıyı tutarak nezaketle yol verdi. Birlikte adliyeden çıkarken, hem heyecan hem de merak içindeydiler. Bu, ikisi için de alışılmadık bir akşamdı ve belki de hayatlarında yeni bir sayfanın başlangıcı olacaktı.
.....................

Evde

Azra: Anne ben geldim..

Nurgül: Hoş geldin kızım... beyefendi kim

Azra: Demir savcı... biz bir akşam yemeği gidicez de....

Nurgül: (hafifçe gülümsedi) Aaa hoş geldiniz savcım buyurun..

Demir: Hoş buldum efendim

Aylin: Abla... Merhaba...

Demir: Merhaba

Azra: Bu da Aylin benim küçük kız kardeşim ... Aylin bu Demir savcı

Aylin: Memnun oldum savcım

Demir: Bende...

Azra: İyi ben dosyaları bırakayım geliyorum...

Aylin: Biraz daha işimiz olucak ama ... Yani biraz bekleticez sizi sayın savcım

Love and JusticeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin