Chapter11(Unicode+Zawgyi)

28 1 0
                                    

မူးနောက်နေတဲ့ခေါင်းတစ်ခုနဲ့အတူမြူနိုးလာခဲ့သည်.....

အ့...ကျစ်....ခေါင်းတွေကိုက်လိုက်တာ....

ခဏလေးအိပ်ယာပေါ်အားယူပြန်ထိုင်ရင်း မြူစိတ်ကိုအရင်ငြိမ်အောင်စုစည်းရသည်...

အကြောင်းအရာပေါင်းစုံဟာတော့မြူ့ခေါင်းထဲမှယတဝဲလည်လည်နဲ့ခု မြူဘယ်အခြေအနေမှာရောက်နေခဲ့တာလဲဆိုတာ.....တော်တော်နဲ့ကိုစဥ်းစားယူလိုက်ရသည်....

အာ.....သိပြီ....

ခု....ခု....ကိုထူး....ကိုထူး....သူ...သူ...နောက်ဆုံးပြောသွားတာက....သူ...သူအကို့ကိုသွား....သတ်မယ်တဲ့....သွေးကြွေးဆပ်မယ်ဆိုပြီး ကျွန်တော့်ကိုသူ...သူနောက်ဆုံးပြောသွားတာ.....

ဘုရား......မြူ...မြူနိုးလာတာသိပ်မနောက်ကျဖို့ဘဲမျှော်လင့်မိတယ်....

စိတ်စောစွာဘဲ ဘာရယ်မဟုတ်မြူအိက်ယာပေါ်ကထပြီးအခန်းထဲကထွက်ဖို့လုပ်မိသည်...

ညနက်နေတဲ့အချိန်ဖြစ်တာကတကြောင်း...မီးမထွန်းထားတာကတကြောင်းကြောင့်မြူဘာမှသဲသဲကွဲကွဲမမြင်ရဘဲခပ်မာမာအရာတစ်ခုအားဝင်တိုင်မိတော့ပစ္စည်းတွေကျလာတော့သည်...

'ခွမ်း......ဂျလွမ်း....'

'အယ်....ပစ္စည်းတွေ.....'

စမ်းတဝါးဝါးနဲ့အောက်ကိုထျုင်ချရင်ပစ္စည်းတွေကိုစမ်းမိတော့ရုတ်တရက်လက်ကခပ်မာမာတောင့်တောင့်အရာတစ်ခုအားနှိပ်မိတော့သည်....

တိတ်ဆိတ်ငြိမ်သက်လွန်းတဲ့အခန်းထဲမှာမှဟိန်းကနဲထွက်လာတဲ့အသံတစ်သံကြောင့်မြူလန့်မိတာတော့အမှန်ပင်.....

သေချာဂရုတစိုက်ထိုပစ္စည်းအားအနားယူကာကိုင်ကြည့်မိတော့radioတစ်လုံး.....

ထိုအချိန်သူ့စထတ်ထဲမှာအတွေးပေါ်တာကသတင်းလိုင်းကိုရှာဖို့ပင်....

ချက်ချင်းဆိုသလိုလိုင်းတလိုင်းချင်းစီပြောင်းရင်နောက်ဆုံးမှာတော့RFAဆိုတဲ့ကိုထူးနားထောင်နေကြသတင်းchannelတစ်ခုအားရှာတွေ့တော့သည်....

'ဟုတ်ကဲ့....RFAသတင်းဋ္ဌာနမှပြန်လည်ကြိုဆိုပါတယ်ခင်ဗျ့....ယခုကနေစပြီးပြည်တွင်းသတင်းများကိုအချိန်နှင့်တပြေးညီတင်ဆက်မှာဖြစ်သည့်အတွက်....နားသောတဆင်သူပရိတ်သတ်များအားလုံး....ဆက်လက်စောင့်မျှော်အားပေးကြပါဦးဗျာ...,'

Back To The CenturyWhere stories live. Discover now