Prolog

173 16 8
                                    

,,To snad nemůžeš myslet vážně!" Vydechl podrážděně Jisung, když mu jeho kamarád řekl, že pozval Minha.

Toho hnědovlasého, vysokého, namyšleného a arogantního blba, kterýho nemohl Jisung vystát. Jisung byl o nějakých 10 centimetrů menší jak Minho z čeho si Minho též dělal srandu, ale kdo si nikdy nedělal srandu z Jisunga nebo Changbina výšky, že ano.

Minho měl oba rodiče, kteří vlastnili i velkou a úspěšnou firmu, kterou za pár let Minho zdědí což znamená, že o peníze nouzi neměli a Minho už vůbec ne.

Naopak Jisung, neměl rodiče respektivě nemluvil s nimi kvůli tomu, že oni nechtěli neboť zjistili, že Jisunga přitahuje stejné pohlaví a stáli si za tím, že doma nechcou gaye už jen kvůli své menší firmě, prý je to ponižující.

Tak se Jisung odstěhoval z Británie zpět do Korei přesně před začátkem jeho studia a nynější škole, korejština mu problém nedělala, protože s rodiči předtím již bydlel v Korei. Měl, ale problém se zvládáním školy a brigád na nájem, jídlo a další potřebné věci a tak se později seznámil s Chanem a ostatními kteří si ho nakonec vzali do dormu a teď tam jsou všichni spolu, Changbin, Hyunjin, Chan jakožto ten nejstarší, Seungmin, Jeongin jako ten nejmladší a Felix, který je z Austrálie stejně jako Channie.

Ze začátku všichni hodně pomáhali Felixovi s korejstinou, protože jí neuměl. Jediný kdo s nimi ve společném bytě nebydlel byl Minho a to i přes to, že se s klukama bavil. ,, Ji.." vydechl nejstarší ,,nikdo neřekl, že se spolu musíte bavit, jde jen o strávený čas všech pohromadě." To, že měli plán, aby se pokusili je sblížit Jisungovi už Chan pro jistotu neříkal. ,,Musíme a chceme využít volný byt a konec konců Minho je náš kamarád tím pádem má právo na to sem být pozván." Konstaktoval Changbin a Jisung si oddechl, věděl moc dobře, že s tím nemůže nic dělat, ale přesto ho to štvalo.. Minho ho štval.

Ani nevěděl, kdy mu začal tak vadit, Minho měl na Jisunga vždy blbé připomínky ať už to bylo na Jisunga vzhled, výraz ve tváři, když ho viděl nebo na cokoliv co udělal či cokoliv měl na sobě, Minho s tím vždy měl nějaký problém nebo si nemohl odpustit jakoukoliv poznámku. Jisung se začal bránit a tím právě vznikla jejich nenávist jestli se tomu dá tak říkat či škádlení... ale dost o jejich provokovaní jdeme se podívat jak pokračuje jejich příběh nebo takzvaná válka chcete-li.

Little lies.. //FF MinSung Kde žijí příběhy. Začni objevovat