4.💛

100 12 14
                                    

Mezitím co Jisung tancoval na jednu svou písničku, která patřila k jeho nejoblíbenějším Minho ho tiše a s údivem sledoval, neměl slov, protože Minhovi se Jisunga tanec opravdu líbil. Byl až zaskočený tím jak Jisung uměl tancovat. Zatím co Minho byl překvapený, že někdo jako Jisung do kterého by to v životě neřekl uměl takhle tancovat, Jisungovi v hlavě probíhalo několik otázek.

Jednou z nich bylo třeba proč je na něho Minho najedou takový jiný, doslova až milý vzhledem k tomu, že ve škole se k němu nikdy takhle nechoval...

Jisung věděl, že odpovědi na tyto otázky nedostane hned a nebyl si ani na 50 procent jistý, že ty odpovědi dostane vůbec někdy a zda se jich vůbec dočká. Ale věděl moc dobře, že se ho na to jednoho dne zeptá pokud na něho bude Minho jako vždy ve škole zase hnusný.

Když Jisung dotancoval byl lehce udýchaný jako předtím Minho a tak si rovnou lehl na zem a zavřel si oči. ,,Tak co už jsem tě přesvědčil o tom že umím tancovat?" zasmál se Jisung, když se lehce zvedl, aby viděl na Minha a taky, protože na sobě furt cítil jeho pohled.

Minho se jen zasmál a přikývnul ,, mám-li být upřímný uznávám, že nějaký ten talent na tanec máš a že to nebylo vůbec špatné, ale určitě by se pořád dalo co zlepšovat."

Jisung se musel pousmát nikdy by neřekl, že právě Minho mu bude hodnotit tanec a ještě takhle pozitivně ačkoliv mu i něco vytknul pořád to byl Minho. ,,Dále bych velmi rád ocenil výběr písničky, protže ji mám rád a taky protože nepatří k těm nejlehčím."

Přikývnul Minho a tím tak ukončil i své hodnocení na Jisunga výkon, Jisung se ale neubránil smíchu ,,připadám si jako kdybych měl za sebou nějakou zkoušku z tance a ty byl můj učitel či zkoušející, který má můj výkon zhodnotit, okomentoval, ale zároveň i zkritizovat.." přikývnul Jisumg ,,ale nebereš to až moc vážně?" Zasmál se Minho a Jisung jen pokrčil rameny.

,,Proč si na mě najednou tak milý?" Vydechl po chvilce hrobového ticha co mezi nimi nastalo Jisung, potřeboval znát odpověď a úplně ho užíralo to, když si na to on sám nedokázal odpovědět, protože věděl že odpověď nezná a hned tak jí znát nebude. Minho mu věnoval pohled s lehkým překvapením, přece jen oba byli ve svých myšlenkách a najednou tohle.

,,Teda... chci říct.." znejistěl Jisung, protože to na něho vyhrkl jen tak ,,jen... jen by mě zajímalo co jsem ti udělal tak hrozného, že mě nemáš rád.. a taky bych rád věděl, proč jsi na mě tady..jiný prostě milý a dá se s tebou normálně mluvit." Vydechl Jisung a opatrně se podíval na Minha, počítal s výsměchem jako v jídelně, ale počítal i s tím nejhorším přece jen furt to byl Minho.

Minho mu na to neodpověděl. Nebyl ten čas, aby mu to mohl všechno říct a tak se jen zvedl ,,pojď tancovat" pousmál se na Jisunga zatímco Jisung měl v očích další otazníčky. Proč mu na to Minho prostě neodpoví? Vůbec, ale vůbec mu nepomohl tím, že od toho tématu prostě jen uteče. Na druhou stranu to bylo přesně to co čekal věděl, že odpovědi na své otázky nedostane jen tak.

,,Tancování.. to je to kvůli čemu jsi sem šel ne?" Zeptal se ho Minho zatím co už vybíral písničku ,,vlastně.. šel jsem sem abych se mohl odreagovat a taky, protože jsem byl naštvaný.. na tebe a na kluky" odpověděl po pravdě a nakonec se zvedl a odešel pomalu za Minhem.

,,Hodně tě žere to, že mě Jin vzal k vašemu stolu na obědě abych si mohl sníst oběd aniž bych u toho musel stát, protože nikde jinde nebylo místo?" Minhovi na obličeji hrál pobavený úsměv a podíval se na Jisunga ,,když ty jsi na mě ve škole hnusný, proč já bych měl být na tebe milý?" Pokrčil rameny Jisung a odešel od Minha někam do středu místnosti, aby se mohl aspoň trošku před dalším tancováním protáhnout jelikož to na začátku neudělal.

Mezitím co se Jisung protahovat Minho konečně vybral nějakou písničku a nakonec Jisungovi pustil kousek na seznámeni ,,znáš jí? Jestli ne, klidně jí můžeme změnit a vybrat nějakou jinou či tě můžu naučit kroky sám.." přikývnul Minho a pohledem si prohlídl Jisunga od hlavy až k patě. Nevěděl proč a nebo co ho k tomu vedlo, ale rozhodl se to neřešit. ,,Znám" usmál se mile Jisung, když konečně dokončil své protažení a stoupl si na "své" místo ,,dobře" přikývnul Minho, pustil písničku od začátku, odešel mlčky za Jisungem a začali oba tancovat.

Oba dva znali choreografii a tak to nebylo ani pro jednoho nějak extra těžké, že by to nezvládli. V tu chvíli se oba dva úspěšně odreagovali, přesně tak jak měli oba dva v plánu před návštěvou tohoto místa. Ani jeden z nich, ale nevěděl, že jim pomůže se odreagovat když budou v jedné místnosti. Oni dva, kteří toho druhého jednoduše těžce nemůžou vystát a nebo si to jen nalhávají?

Oba dva si tanec užívali na plno až dokud jim písnička neskončila, Jisung si klasicky lehl na zem a začal se vydýchávat z lehkého zadýchání, nebyl už tolik zvyklý na to co zvládal, když se tomu věnoval pravidelně, ale zase ne že vy vyšel ze cviku. Naopak Minho na tohle byl zvyklý takže zvládl několik písniček skoro bez zadýchání, chodil tancovat každý den. Dokonce i doučoval tanec nějakou skupinu, která ho o to požádala, ale to nikdo z jeho kamarádů nevěděl. Neměl důvod jim to sdělovat. Minho tancoval i s klukama a kluci si občas chodili zatancovat i s Jisungem. Oni dva se neměli rádi, ale ve skutečnosti toho měli dost společného. Tolik, že si to ani jeden z nich nemohl představit, přece jen se oba nesnáší možnost toho, že by se něco změnilo je nula nula nic a oni to oba moc dobře věděli.

Minho se podíval na Jisunga a pobaveně se uchechtl ,,nějaký udýchaný po první písničce nemyslíš?"
,,Ne.." uchechtl se i zmíněný Jisung na zemi ,,nejsem zvyklý, nevěnuji tomu už tolik času jako kdysi" pousmál se a zvedl se ,,navíc jsem úplně v pohodě" namítal hned a sledoval Minha.

,,Budeš mě učit?" Vydechl na jednou Jisung po kratším tichu a Minho se na něho podíval ,,cože?.."

—————-
Ahooj, chci se omluvit za to, že jsem vůbec nic nevydala... měla jsem toho dost se školou a tuhle kapitolu jsem chtěla udělat delší jako omluva a zároveň poděkování za přečtení.. ještě před dvěma měsíci jsem si říkala, že nemá cenu něco psát, že to nikdo nebude číst... takže si toho opravdu vážím 🥰 doufám, že se vám knížka líbí.
Taky budu ráda, když mi napíšete svůj dosavadní názor na tuto knížku❤️

Jinak původně jsem to chtěla vydat na Valentýna... no nevadí tak příští rok 😂💪🏻

Little lies.. //FF MinSung Kde žijí příběhy. Začni objevovat