Vše bylo skvělé, jejich vztah se rozvíjel, a oba se cítili šťastní. Minho a Jisung se stali neoddělitelnou dvojicí nejen na tanečním parketu, ale i v osobním životě. Společně překonávali všechny překážky a byli si stále bližší.
Jednoho večera, když se Jisung vrátil domů, našel ve své e-mailové schránce nečekanou zprávu. Odesílatelem byla osoba, kterou neznal, ale obsah e-mailu ho znepokojil.
„Jisungu, mám pro tebe informace, které by tě mohly zajímat. Vím, že jsi blízký s Minhem. Pokud chceš vědět pravdu, sejdeme se zítra v kavárně na rohu ulice 5. Prosím, přijď sám."
Jisung byl zmatený a nevěděl, co si má myslet. Přesto se rozhodl, že zjistí, o co jde. Další den po škole se vydal do uvedené kavárny. Seděl tam muž ve středních letech s vážným výrazem.
„Ty jsi Jisung?" zeptal se muž, když Jisung přišel k jeho stolu.
„Ano, kdo jste a o co jde?" zeptal se Jisung podezřívavě.
„Mé jméno není důležité. Ale to, co ti musím říct, je," začal muž. „Minho nebyl s tebou od začátku upřímný. Náš společný známý ho přiměl, aby s tebou navázal vztah."
Jisung se zarazil, srdce mu začalo rychleji bít. „Co tím myslíte? Minho by nikdy nic takového neudělal."
„Věř mi, je to pravda. Minho dostal za úkol s tebou chodit. Zpočátku to bylo jen na oko, ale teď, když jste si blízcí, se situace změnila. Chtěl jsem, abys to věděl, než bude příliš pozdě."
Jisung byl otřesený a nevěděl, co má dělat. Rychle odešel z kavárny a cestou domů se snažil zpracovat informace, které se právě dozvěděl. Pořád nemohl uvěřit tomu, že by Minho mohl mít skryté úmysly.
Když se setkali večer v tělocvičně, Minho hned poznal, že je něco v nepořádku. „Jisungu, co se stalo? Vypadáš rozrušeně."
Jisung se na něj podíval se slzami v očích. „Minho, musíme si promluvit. Potkal jsem dnes někoho, kdo mi řekl něco, co mě hodně zasáhlo."
Minho zbledl a polkl. „Co ti řekl?"
„Řekl mi, že jsi dostal za úkol se mnou chodit. Že jsi nebyl upřímný od začátku." Jisung se snažil zadržet slzy. „Je to pravda?"
Minho zavřel oči a povzdechl si. „Ano, je to pravda, ale prosím, vyslechni mě. Zpočátku jsem to udělal, protože jsem byl pod tlakem. Ale postupně jsem tě opravdu začal mít rád. Naše city jsou skutečné, Jisungu. Nikdy jsem nechtěl, aby to takhle dopadlo."
Jisung byl v šoku. „Jak jsi mi to mohl udělat? Věřil jsem ti. Myslel jsem, že to, co máme, je opravdové."
Minho se zoufale snažil vysvětlit. „Já tě opravdu miluji, Jisungu. Na začátku to bylo jen úkol, ale teď je to pro mě všechno. Prosím, věř mi."
Jisung se na chvíli odmlčel, potom se obrátil k odchodu. „Musím si to promyslet, Minho. Nevím, jestli ti můžu znovu věřit."
Minho zůstal stát v tělocvičně s pocitem viny a bezmoci. Uvědomil si, že ztratil něco, na čem mu opravdu záleželo, a modlil se, aby mu Jisung dal ještě jednu šanci.
Následující dny byly pro oba těžké. Jisung se snažil najít v sobě odpovědi a Minho zoufale čekal na jeho rozhodnutí. Nakonec se Jisung rozhodl dát Minhovu šanci vysvětlit vše do detailu. Setkali se v parku, kde si popovídali upřímně a otevřeně.
„Minho, pokud má náš vztah pokračovat, musíme být k sobě naprosto upřímní. Nemůžeme mít žádná tajemství," řekl Jisung pevně.
„Souhlasím," odpověděl Minho. „Udělám cokoli, abych znovu získal tvou důvěru."
A tak začali znovu, tentokrát s vědomím, že jejich vztah musí být postaven na pravdě a důvěře. Byla to cesta plná výzev, ale oba byli odhodlaní ji absolvovat společně.
Flashback
Minho seděl v luxusní kanceláři svého otce, nervózně si pohrával s rukama. Jeho otec, pan Lee, majitel úspěšné firmy, se na něj díval s vážným výrazem. Vedle něj stál jeho asistent, muž ve středních letech, který vždy působil nekompromisně.
„Minho," začal jeho otec, „mám pro tebe úkol, který je velmi důležitý pro naši rodinu a naši firmu."
Minho vzhlédl. „Jaký úkol?"
„Je tu jistý chlapec, Jisung," pokračoval jeho otec. „Je synem jednoho z našich obchodních partnerů. Jejich firma je pro nás strategicky důležitá a potřebujeme udržet dobré vztahy. Jisung je klíčový, protože jeho otec si na něm velmi zakládá."
Minho přikývl, stále nechápající, co to má společného s ním. „A co mám s tím já společného?"
Pan Lee se na něj podíval přímo. „Chci, abys navázal s Jisungem přátelství. Ne, více než přátelství. Chci, abys s ním navázal blízký vztah. Potřebujeme, aby jeho otec viděl, že se o jeho syna staráme a že je v dobré společnosti." Minho ani jeho otec nevedeli, že se s Jisungem jeho rodiče nebaví kvůli jeho orientaci.
Minho cítil, jak mu tělem projela vlna odporu. „To myslíš vážně? Chceš, abych předstíral, že jsem jeho přítel, jen kvůli obchodním zájmům?"
„Ano," odpověděl jeho otec chladně. „Je to pro dobro firmy a naší rodiny. Jisung je důvěřivý a snadno ovlivnitelný. Potřebujeme, aby byl na naší straně."
Minho se zhluboka nadechl, pokoušel se zpracovat to, co právě slyšel. „A co když to odmítnu?"
„Pak bys měl zvážit své místo v této rodině a v naší firmě," odpověděl jeho otec bez náznaku emocí. „Očekávám od tebe loajalitu, Minho."
Cítil se zahnán do kouta. Věděl, že jeho otec může být nemilosrdný, když jde o obchod. Ačkoli se mu tato myšlenka příčila, neměl moc na výběr. „Dobře, udělám to," řekl nakonec.
„To rád slyším," řekl jeho otec. „A nezapomeň, že musíš být přesvědčivý. Jisung nesmí mít podezření, že je to jenom hra."
Minho opustil kancelář svého otce s těžkým srdcem. Přemýšlel o tom, jak zvládne tento úkol. Věděl, že to nebude snadné. Ale přesto, začal se více přibližovat Jisungovi. Ze začátku to šlo těžko. Připomínal si, že je to všechno jen hra, přetvářka, aby uspokojil svého otce a zajistil obchodní vztahy.
Ale jak čas plynul, Minho si začal uvědomovat, že se mu Jisung skutečně líbí. Jeho vášeň pro tanec, jeho upřímnost a radost ze života byly nakažlivé. Minho si začal užívat jejich společné chvíle, a co bylo původně jen úkolem, se postupně stalo něčím mnohem hlubším.
Jisungova upřímnost a otevřenost zasáhly Minhovu citlivou stránku, kterou se dlouho snažil potlačit. Minho si uvědomil, že jeho city k Jisungovi nejsou jen přetvářka, ale skutečné. A právě to ho děsilo nejvíc. Jak by mohl Jisungovi říct pravdu? Jak by mu mohl vysvětlit, že všechno začalo jako lež, ale skončilo jako něco skutečného?
Minho věděl, že jednou bude muset Jisungovi říct pravdu, ale bál se, že tím všechno zničí. Každý den se modlil, aby ta chvíle nikdy nepřišla, ale zároveň věděl, že čím déle to bude odkládat, tím horší to bude. Stal se vězněm své vlastní lži, kterou vytvořil kvůli tlaku svého otce.
A tak žil ve strachu a lásce, doufaje, že jednoho dne najde způsob, jak to všechno napravit.
——-
Jen jsem Vám chtěla poděkovat za všechna přečtení ✨😻 taky bych vám chtěla popřát hezké prázdniny a snad si udrzim tuhle aktivitu (z mé strany) 🙂↕️🙂↕️
ČTEŠ
Little lies.. //FF MinSung
FanfictionJisung, kluk, který se snaží jít za svými sny, ale jedna osoba mu toto v žádném případě neulehčuje, Minho. Minho a Jisung nemůžou toho druhého absolutně vystát na neštěstí sdílí stejnou třídu a ještě hůř stejně kamarády, kteří se snaží změnit jejich...