9 mart 2024
İYİ OKUMALAR...
~~~🌙~~~
"jeongin, ben geldimm. "
'hah umrumda mıydı acaba? ' diye göz devirdi jeongin. kahvesinden bir yudum alıp telefondan açtığı diziyi izlemeye devam etti.
"evde değil misin? "
'cehennemin dibindeyim. '
"sevgilim? "
'götüne girsin sevgilin. '
*bu arada eğik yazdıklarım jeongin in iç sesi
"jeongin aşkım neredesi- ah buradaymışsın. "
'oha cidden burada mıyım vay anasını cidden mi bilmiyordum yaa sağol, gerizekalı. '
"iyi misin sevgilim? "
'ananın amı gibiyim changbin. '
changbin geldi, jeongin in arkasına geçip gevşek bir şekilde sarıldı ve boynuna nazik bir öpücük bıraktı. fakat jeongin in tepkisi changbin in şaşırmasına sebep oldu.
onu sertçe ittirip odadan çıktı.
changbin, onun bu hareketine bir anlam verememişti. evet, ara sıra trip atardı fakat bir şey demeden çekip gittiği olmamıştı hiç.
peşinden gitti ancak jeongin onu umursamadan misafir odasına girdi ve kapıyı içeriden kilitledi.
"jeongin açar mısın kapıyı? "
'hayır. '
"jeongin cevap verir misin artık? "
'hayır. '
"jeongin aç kapıyı konuşalım hadi anlat noldu söyle lütfen. "
'bilmem, belki sen daha iyi bilirsin. '
"jeongin açmazsan kapıyı kırıcam. "
'balıma noldu? tch... '
alaycı bir gülümseme geçti yavaşça jeongin in dudaklarından. changbin yaklaşık 15 dakikadır kapıdaydı ve jeongin ne kadar git dese de konuşmaya devam ediyordu.
"jeongin tanrı aşkına aç artık! "
"changbin! "
ve bir gözyaşı akmıştı sessizce, yanaklarından geçip giderken birkaç damla daha süzülmüştü ağır ağır, titrememek için direnen fakat bariz bir şekilde başarısız olan dudaklarını da ıslatmıştı. ardından yavaşça konuşmuştu.
"siktir ol git kapının önünden... "
sesi titremişti bunu söylerken, ne kadar bastırmaya çalışsa da engel olamamıştı sesinin titremesi ve boğulur gibi sessizce çıkan hıçkırıklarına. sırtı kapıya dayalı bir şekilde çöktü yere, gözyaşlarını geri yollamak için kafasını kaldırıp birkaç kez sağa sola salladı, neredeyse kuruyan gözyaşlarını elinin tersiyle sildi. fakat changbin gitmemişti. hala kapının önünde bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i'll be your man | jeongbin
Random𝘪𝘯𝘴𝘵𝘢𝘨𝘳𝘢𝘮 𝘮𝘦𝘴𝘢𝘫𝘭𝘢𝘴̧𝘮𝘢𝘴ı 𝘺.𝘫𝘫𝘶𝘯𝘪𝘦 - 𝘵𝘩𝘪_𝘫𝘦𝘰𝘯𝘨 𝘺.𝘫𝘫𝘶𝘯𝘪𝘦 𝘴𝘪𝘻𝘦 𝘣𝘪𝘳 𝘮𝘦𝘴𝘢𝘫 𝘨𝘰̈𝘯𝘥𝘦𝘳𝘮𝘦𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘪𝘺𝘰𝘳 𝙮.𝙟𝙟𝙪𝙣𝙞𝙚 fotoğraf ×5 bunlardan haberin olduğunu sanmıyorum jeongin dikkatli olsan iy...