12

150 28 60
                                    

***

"Bakın şimdi anırmayacaksınız tamam mı?"

"Ya tamam sadede gel artık"

"Çiftleşen köy fareleri gibi de davranmayacaksınız."

"Evet Changbin söyle artık."

"Ben sanırım,"

Changbin kendini sıktı ve biraz öyle kaldı.

"Evet?"

"Dondu bu amk"

Sonra derin bir nefes alıp verecekleri tepkileri de hesaba katarak baklayı çıkardı.

"Ben sanırım Jeongin'den hoşlanıyorum."

"NE?!"

Changbin, altı davalın ani bağırışıyla irkildi. İçindeki duyguları kendine sakladıkça bunalıyordu. Bu yüzden arkadaşlarına bunu söyleme kararı almıştı. Tabi, umarım bunu saklayabilirlerdi.

"Bizim Jeongin? Yang Jeongin??"

"Tanıdığımız başka Jeongin var mı?"

"Yok mu?"

Changbin derin bir iç çekerek arkasını döndü. Utanan ve kızaran yüzünü göstermek istemiyordu.

"Changbin'i böyle göreceğim aklıma gelmezdi hiç varya."

"Kes sesini be, ne varmış halimde?"

"Ne yok ki amk kendine gel bi,"

"Kendimdeyim zaten-"

"Jeongin mi o?"

"Hani nerede!?"

Changbin telaşa arkasını dönüp etrafa bakındı. Eli ayağı dolanmıştı resmen Jeongin'i duyduğunda. Hyunjin bir kahkaha patlattı.

"Oğlum cidden aşıksın lan!"

"Gülme bak, komik mi?!"

Herkes gülmeye başladığında Changbin saklanacak delik arıyordu. Tabiki o delik gerçekten yanlarına gelen Jeongin'di. Changbin, Jeongin'i gördüğünde kocaman sırıtmış ve arkasına saklanmıştı.

"Jeongin al şu hyungların mıdır nedir, geriyorlar insanı ya!"

Fakat Jeongin modunda bile değildi. Sinirli ve gergin görünüyordu. Changbin bunu farketmesiyle ona döndü. "İyi misin?"

"Evet, bir yere gitmem gerek."

"Nereye?"

"Abim gelmiş, güvenliğin önünde beni bekliyormuş."

Jeongin gittiğinde arkasından onlar da geliyordu. Minho bunu sevmemişti. O aptala abi demesine. Güvenlik kapısına geldiklerinde Jeongin sinirle öne çıktı.

"Ne işin var senin burada? Beni rahat bırakmanı söylemiştim."

"Ne demek ne işim var? Kardeşimi özledim ve merak ettim. Bende geldim."

"Kardeşin değilim. Sende benim abim değilsin. Bak, abim burada."

Junwoo sinirle gülümsedi. Jeongin de Minho'yu gösterip Junwoo'ya geri döndü.

"Çok merak ediyorsun madem, beni bırakmayıp gerçekten abilik yapabilirdin. Şimdi bu ayakları bırak ve git buradan. Bir daha da peşimden gelme."

"Dinle Jeongin tamam hatalıyım sende haklısın tamamen ama-"

Peter Pan Sendromu |JeongBin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin