(Bu kısmı Ausama-san isimli watpadd kullanıcısı yazmıştır.)
Soğuk bir geceydi.Sokaklar sadece sokak lambalarının cılız ışıklarıyla aydınlanıyordu.Tanrıça nın sarayına doğru ilerlerken esen kuvvetli rüzgarla içim titremişti.O sırada durmuştum.Gelmiştim.Ölüm ve Yaşam Tanrıçası nın sarayı...Aynı kendisi gibi karanlık ve kasvetli.O sırada bir çığlık koptu.Bir anda etrafımdaki her şey uçuşmaya ve savrulmaya başladı.Ve karşımda onu gördüm...Tanrıça Nova...Ölüm ve Yaşam Tanrıçası...Kızıl saçlarıyla önümde duruyordu.Bu gerçek miydi?
Bir anda nefes nefese terler içinde uyandım.Rüya...Peki ya Tanrıça Nova ?Onu sadece tarih kitaplarından tanıyordum.Sanırım o kitaplardan çok fazla okuyordum.
(Burdan sonrası bana aittir.)Böyle düşüncelerden ayrılmaya çalışarak yataktan kalktım.İlk hedefin sıcak bir duştu.
*Duştan sonra*
Saçımı düzeltmeye çalışırken.Aynadaki yansımamın buhlu camda farklı göründüğünü fark ettim.Biraz daha yakından bakınca yine onu gördüm...Tanrıça Nova...
Ben:Lan.Bi yürü git.Rüyamda bulaştın.Bari gerçek hayatta sal!
?:Biraz sessiz ol!Kendi odamda bile rahatça uyuyamayacak mıyım?
Ben(pov):Yine mi bu salak!Üvey kardeşim Aleyna.Aynı odada kalıyoruz.Ve hala benim odam diyo.
Aleyna:Hey sana diyom köle!Şeytan çocugu burda senden daha güzel olmaya uğraşıyorum.Tabi sen benim kadar güzel olamazsın.Şimdi çık odamd-
Ben:Burası ikimizinde odası piç kurusu.Ve ben şunu anlamıyom.1 ton makyaj ile nasıl güzel olabilirsin...
*Tuvaletin kapısı açılır.Aleyna elinde makasla içeri girip makası fırlatır.*
Arkamı döndüğümde gördüğüm tek şey havad hızla ilerleyen bir cisimdi.İşte ondan sonra herşey karardı.