Doğum Günü Kabusu

22 1 7
                                    

Nur Peri:Bacım Su!

Anlık bir şoktan sonra bir anda arkamdan biri üstüme atladı.

Ben:Ananı avradını!Lan oğlum ödüm bokuma karıştı.

Nur Peri:Tamam sakin.

Ben:Ne yani!Senin yüzünden kalp krizi geçirip gebercem haaa!

Savaş:Kızlar tamam sakin olun.

Ben Ve Nur Peri:Sen Karışma!

*Savaş anlık baktıktan sonra hepsi birden gülüşmeye başladı.*

Savaş:Tamam şimdi gülüştükde kavgada ettik.Şimdi hadi biyere ğeçip oturak.Kahvaltılık bişeyler getirdim.Piknik tarzı bişey yaparız diye.Çayda getirdim.(Bu arada biz şu an Türkiyedeyiz.)Hala!Bide kutu oyunu getirdim.

Ben:Tüm evi getirseydin.Maşallah!

Savaş:Çok komik.Hadi gelin örtüyü şuraya koyduydum.

Nur Peri:Bakalım bu sefer ne getirdin Savaş Bey.

Savaş:Süpriz.

Savaş ı takip etmeye başladık.Ve oraya gittik.Parktaki büyük söğüt ağaçının altına.Oraya bayılırdım Çünkü buraya çok nadiren insan gelirdi.Ve en çokta eğilen yapraklar oradaki insanları saklamasını çok severdim.İnsanlardan uzak , en sevdiğin arkadaşlarınla sohbet edersin.

*Söğüt ağaçının altına geldiklerinde Savaş koluyla yaprakları kenara çekti.*

Savaş:Hanımlar önden.

Ben Ve Nur Peri:Saol!

Savaş:Ne demek.Lafı bile olmaz.Şimdi ilk önce kahvaltı , sonrada süpriz var.

Ben:Tamam.Güzel olur.

*Üçü birden örtünün üstüne oturup kahvaltı yaparlar.*

Nur Peri:Hadi bakalım.Elifçiğim sen bu çöpleri atsan.Biz ortalığı toplasak ölü mu?

Ben:Tamam olur.Sen bana çöpleri verde.

Nur Peri:Saol.

Çöpü alıp şöğüt ağaçının altından çıktım.Çöpün yanına doğru ilerlerken bir ses duydum.

?:Hey!Pislik!

Ben(pov):Hayır!Yine bunlar olmasın.

Aleyna:Sana dedim!Sağarsın galiba.

Ben(pov):Elif koş!Koş!KOŞ!

Koşarken bi köşeye saklanıp Aleyna ve arkadaşlaının uzaklaşmasını bekledim.Ardından çöpü atıp kaçtım.Tekrardan söğüt ağaçının altının altına girdim.(Yani yaprakları duvar görevi görüyor.)

Ben:Şükür be!.. Ben geldim.Nur Peri...Savaş...Nerdesiniz?!

İçimi bir anda büyük bir korku ve yalnızlık kapladı.

Ben(pov):Yine!Yine!Neden böyle şeyler benim başıma geliyor Neden seçtiğim arkadaşlar beni hep satıyo.

Hareket etmeye başladım.Ağaçın öteki tarafına doğru ilerlemeye başladım.Sebebini bilmiyorum ama o taraftan hafif bir ışık ve cız sesi geliyordu.Oraya gittim.Ve bir ses duydum.

Nur Peri Ve Savaş:19. yaşın kutlu olsun Elif!Nice yıllara!

Ben:...Çok sağlın.Ben bulan doğum günümü unutmuşum.

Nur Peri:Hiç sıkıntı değil.Sen yeter ki mutlu ol.Evet!Şimdi hediye vakti.İl...

Savaş:İlk ben!Al bakalım Elif.

KıyametHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin