bölüm 1 - "Alışılmadık gün"

106 8 4
                                    

        ♧(beach weather - sex,drugs etc.)

" Hep küçükken büyüyünce ne olmak isterdiniz? Bir polis ve ya öğretmen mi? Peki benim hayalim neydi? Avukat ya da bir doktor mu? Hayır. Garip olsada ben normal bir mesleği değil, dedektifliği seçtim. Her hangi bir çocukluk hayali ile değil. Sadece bir olayla yaşandı bu durum. Ancak bazen her meslek göründüğü kadar kolay değildir. "

2018 - 23 Ekim

" Her şey o gün okula Sua adında bir kızın gelmesiyle başladı.Esmer saçlı, tilki gözlere sahip ve bir gülüşüyle tüm erkekleri yere sere bilecek tarzda bir kız.

O zamanlar ben 10-cu sınıfın daha başlarındaydım. En yakın arkadaşım Seungbi'nin hoşlandığı çocuk yeni gelen kızla aynı sınıftaydı. Ancak bu Seungbi'nin pekde umrunda değildi. Ya da değilmiş gibi davranıyordu.

Normalde Seungbi bir çok çocuktan hoşlanmış ama ne yazık ki  redd edilmişti. Ancak Seungbi'ye göre bu seferki farklıydı. Ondan karşılık alıyormuş gibi hissetsede aslında çocuk onu umursamıyordu. Tabii ki bu da Seungbi'yi epey bir üzüyordu. Kızdan hoşlanmadığına adım gibi emindim, ki zaten bende hoşlanmamıştım. "

Hadi ama Seungbi, bu kadar fazla izleme artık onu. Çocuğu rahatsız edeceksin.

- Ya ama Minji zilin çalmasına daha iki buçuk dakika var bırakta biraz tadını çıkaralım.

Her tenefüs ders tekrarı yapmak yerine bunu yaptıkca ders notlarının ne kadar düştüğünün farkındasın değil mi Susu?

- Of biliyorum evet ama söz bak bu hafta sonu çalışacağım Mimi.

Peki, hadi ama gidelim artık zilin çalmasına 30 saniyeden az kaldı derse gecikmek istemiyorum.

- Tamam o zaman

time skip :  dersten sonra

Bu da nesi böyle?

" Kolidorun resmen bir başından o başına yüzlerce erkek yeni gelen kızın etrafında durmuş kimisi onu giderken izliyor kimisi de yanında giderek ona bir şeyler söylemeğe çalışıyordu. "

- Hepsi kızın etrafına dolanmış ya, of be bir bizim etrafımızda dolaşanlar olmadı bu hayatta.

Saçmalama Seungbi. Kim isterki bu kadar erkeğin ortasında olmayı, ondan başka. İnanamıyorum resmen kuzu görmüş aç kurt gibi hepsi kızın etrafını sarmalamış onunla çıkmak için yalvarıyorlar.

-Bir dakika, Jihoo mu o?

Ne? Nerede ki?

-İşte orda,o da kızın yanında..

Boş ver Seungbi sen daha iyilerine layıksın.

-Ama bu seferki farklı Minji.

Nasıl yani farklı?

-Farklı işte hissediyorum.

Sana karşı bir şeyler mi hissediyor diyorsun yani?

-Neden olmasın?

O zaman o kızın yanında ne arıyor?

-Belki dersle alakalı bir şey soruyordur abartma Minji.

Söylediğine kendin de inandın mı peki?

- Ya Minji neden bütün hevesimi kırıyorsun.

Özür dilerim ama senin öyle aşk işleriyle uğraşmanı değil okuyup bir işinin olmasını istiyorum.

- Bu benim kararım hiç kimse karışamaz.

Pişman olacağın kararlar verme diye çalışıyorum zaten Seungbi.

Guess Who¿¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin