♧{ chase atlantic -the walls }♧
Sunoo'dan :
" 1 hafta geçmişti. Son bir haftada basketbol'a başlamıştım. Pek fena geçmiyordu. Normaldi.
Normal olmayan tek şeyse onun 1 haftadır okula gelmemesiydi. Onu neredeyse ağlattığım için özür dilemek amacıyla sınıfına gittiğimde yakın arkadaşı bir hafta okuldan izin aldığını söylemişti.Benim yüzümden olamazdı herhalde. Benim gibi birisinin söylediği şeylerle pek incinecek birisine benzemiyordu çünki. Hastalığı onun kırmızı noktasıydı. Benim de kırmızı noktalarım vardı ve onlara dokunan kişilere karşı pek hoş tavır sergilediğim söylenemezdi.
Bende onun sınırlarını aşmıştım. Ağlaması, sinirlenmesi normaldi. Ama okula gelmemesi için bir sebep değildi. Yani başka bir şey vardı.
Bunun benim yüzünden olup-olmadığını bilmek istiyordum. Bu yüzden okula geldiği gün ondan özür dileyecek ve biraz ağzını arayacaktım. Tabii benimle konuşursa. "- Sunoo! Hadi gel seni bekliyoruz!
" Demindendir oturduğum banktan kalkmış ve takımdaki çocukların beni çağırmasıyla bastekbol saha'sına girmiştim. Bu gün maç vardı. Elimden geleni yapacaktım ama elimden pek iyi geldiği söylenemezdi.
Evet basketbolda iyiydim ve bilerek takımda olmayı kabul etmiştim. Ama bir kaç gündür hiç bir şeye dikkatimi veremiyor, hatta kitap okuduğumda bile okuduklarımı anlayamıyordum.
Amcam benden vakalarla ilgili yardım isteyince bile bir şey yapamıyordum. Ve tabii ki amcam bunu fark etmişti. Çünki hiç bir zaman vakalara karşı bu kadar isteksiz olmamıştım.
Amcam benden neden böyle olduğumu sorgulamaya çalışmıştı ama tabii ki bende bastekbol'la ilgili diyip geçiştirmiştim. Çünki sebebini bende bilmiyordum.
Sahaya geldiğim gibi yerimi almış ve işaretin gelmesiyle antremana başlamıştım.
Şu an maç öncesi hazırlıkları yapıyorduk.Şimdilik iyi gitsede bir türlü odaklanamıyordum. Bir anda topun üstüme gelmesiyle tökezleyip yeri boylamıştım. Ve tabii ki, hemen bir kaç kişi yanıma koşturmuştu. "
- (Jihoo) Sunoo? İyi misin?
İyiyim.
" Elini bana uzatmış, bende elini tutmamla beni kaldırmış ve bankın yanına gelip oturmamı sağlamıştı. "
- (Jihoo) Fiziksel anlamda iyisin Sunoo, ama bugün sende bir şey var. Sürekli sanki toptan korkuyorsun. Maça girebilecek misin?
Evet, Evet tabii ki.
- (Jihoo) Emin misin?
Evet.
- (Jihoo) Sorun yok yani?
Hayır sorun yok. Sadece sanırım gidip bir şeyler yiyip enerji almam gerekiyor. Yoksa bayılıp kalacağım burada.
- (Jihoo) Tamam o zaman. Sen gidip bir
şeyler ye. Ben takımdakilere söylerim.Teşekkürler.
" Banktan kalkıp spor salonundan çıkmış ve kantine doğru yürüyordum. Anemi'ye sahip olduğum için bir şeyler yemediğimde gerçekten çok hızlı kendimden geçe biliyordum. Ama aç değildim. Sadece sebebini bende bilmiyordum.
Kantinden sadece su alıp çıkmış ve okulun bahçesine çıkmıştım. Boş bir bank bulup oturduğumda temiz havayı içime çekmiş ve suyu kafama diklemiştim. Su.
Minji en son benim kitaplarımı su ile ıslatmıştı.
O an gerçekten sinirlensemde sonradan bu saçma gelmişti. Çünki bende ona karşı kötü şeyler yapmıştım. Bu yüzden arayı iyi tutmaya karar vermiştim. Ama yine her şeyi batırmıştım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guess Who¿¿
Acción" Sandığımdan daha akıllıymışsın Kang Minji " " Senden nefret ediyorum Kim Sunoo " Not: Bu seri korku ve kan içerir. İçerisinde bir sürü cinayetler olan dedektiflikle alakalı seridir. Bu seride yaşanacak olan cinayetlerin bazıları gerçek bazıları is...