♤{ kill bill - SZA }♤
Sunoo'dan" Akşam geç saate kadar kitap okuduğumdan kalan saatlerdede uyuyamamıştım. Tabii uyuyamama sebebim kitaplar değildi. Normaldede böyle yapardım ancak kolaylıkla uyurdum. Dün yaşananlardan sonra onu düşünüyordum.
İyi olmuşmudur acaba? Bana ilaç meselesini sorarsa ne söylecektim ona? Gerçekleri mi?
Evet. Ona kısa bir şekilde söyleyecektim. Sonrada ona bulaşmayı bırakacaktım, o da bana. Bana yaptığı şeyden sonra ona yardım ettiğim için benimle daha fazla uğraşmazdı zaten. Sadece tek yapmam gereken ona bir kaç cevap vermek sonrada kendi yoluma gidecektim.
Belki de ona zorbalanmak hakkında hiç bir şey söylememeliydim. Benimle dalga geçermiydi? Onu tanımıyordum, yapa bilirdi. Ama bana ne söylerse söylesin ona karşılık vermeyecektim. Bende zorbaya dönüşmeyecektim. Zaten bu yıl okuldan mezun olacak, sonra da seçtiğim meslek için elimden geldiği kadar çalışacaktım. "
- Sunoo? Uyandın mı?
Amca? Günaydın. Evet uyandım.
- Sana da günaydın oğlum, sen hazırlan hadi kahvaltı hazır.
Tamam amca.
" Hwan amcam. Babamın abisi. Benim ailemdi o. Çocukken ailemi kaybettikten sonra bana o bakmış, beni o yetiştirmişti. Benim rol modelimdi o. Bu yüzden aynı amcam gibi dedektif olacaktım. Amcam Kore'nin en ünlü dedektiflerindendi. Hayalim hep onun gibi birisi ola bilmekti. Olacaktımda. O benim yanımda olduğu her an ben daha fazla inanıyordum geleceğime. Bana hep destek verirdi o.
Bazen vakalarını çözerken beni çağırır, benim de öğrenmemi isterdi. Beni eğitirdi. Onun sayesinde insanları onlar farketmeden gözlemlemeği, her hangi bir durumda soğukkanlı davrana bilmeği ve daha fazlasını öğrenmiştim. Benim için amca değil, babamdı o. Bana baba denildiğinde bile artık aklıma ilk o geliyordu. Her sabah kalkar ve bana kahvaltı hazırlar, sonrada birlikte kahvaltı yapardık. Bana hep eskiden yaşadığı olayları anlatır, sonra " Sen olsaydın nasıl davranırdın? " gibi sorular sorarak beni eğitirdi. "
______________________________________- Sunoo?
.....
- Sunoo? İyi misin amcacım?
Ha? Evet, ben..iyiyim amca.
- Saat kaça kadar kitap okudun sen?
Ben...kitap okudum, evet, ama çok fazla okumadım.
- Gözlerin öyle demiyor ama? Bak yine gözlerinin altı panda gibi olmuş.
Kitap okuduktan sonra uyuyamadım diye öyle olmuştur.
- Bir sorun mu var oğlum? Bana söylemek ister misin?
Hayır, yani merak etme. Öylesine bir şey sadece. " Gülümseyerek" Kendim hallede bilirim.
- Tamam amcasının prensi.
Time skip - At school -
" Okula erken gelip hemen sınıfa çıktığım için sınıfta daha hiç kimse yoktu. Bu günün havası düne karşı daha normaldi.
Sınıf penceresinden baktığımda daha yeni-yeni öğrenciler okula giriyordu.O daha gelmemişti. Mümkünse daha onunla karşılaşmak istemiyordum. Çünki söylemem gereken kelimeleri seçememiştim. Gece boyunca saçma-sapan şeyler düşünmek yerine ne söyleyeceğimi bulsaydım şimdi oturur derslerime odaklanırdım ama yapa bileceğimi hiç sanmıyordum. "
tenefüs'de:
" İlk bir kaç dersi yarım-yamalak dinledikten sonra tenefüs olmuştu. Her ne kadar çıkmak istemesemde mecburen - sınıfıma gele bilirdi- riski göze alıp sınıftan çıkmıştım. Bu gün okul sanki normalden daha kalabalık gibi geliyordu. Kalabalıklar beni oldum olası rahatsız ederdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guess Who¿¿
Ação" Sandığımdan daha akıllıymışsın Kang Minji " " Senden nefret ediyorum Kim Sunoo " Not: Bu seri korku ve kan içerir. İçerisinde bir sürü cinayetler olan dedektiflikle alakalı seridir. Bu seride yaşanacak olan cinayetlerin bazıları gerçek bazıları is...