♧(the weeknd - blinding lights)♧
"Bir kaç gündür okul hiç sakin geçmiyordu.Geçen gün bir çocuk öğretmenlerden birinin üzerine saldırmış, kadının yüzünü çizmişti.Ve evet, her okulda olan o klişe kurala göre sanki bir işe yarayacağını düşündükleri yere, yani disipline gönderilmişti.Neden hiç kimsenin derdini soran yok? Belkide öğretmen öğrenciye karşı haksızlık yapmış, fiziksel ve ya psikoloji şiddet uygulamıştı.Ama kendisi bir "öğretmen"
olduğu için hiç bir şekilde sorgulanmamıştı.Yine de ne olursa olsun her bir kişinin adaleti sağlamak amaçlı kendini savunma hakkı olmalı.Mesela sakız çiğnediğim için bir defasında öğretmen benim kulağımı çekmişti.Yalnızca bana değil, bir çok öğrencilere bunu yapmıştı.Tabii ki ben sessiz kalamazdım.Şikayet ettim.O günden sonra öğretmen hiç bir öğrenciyi vuracak cesareti bulamadı.Adalet her zaman sağlanmalıydı.Evet günümüze dönersek, bu aralar Seungbi Jihoo hakkında hiç konuşmuyordu.Sanırım gerçektende takıntılılığını bırakmştı.
Ya da, içinde devam ettiriyordu.Son birkaç gün içerisinde Sua, bana ve Seungbi'ye bir kaç omuz atmış ama biz hiç umursamamıştık.En azından Seungbi umursamamıştı.Gerçekten insanlar nasıl hiç birşey olmamış gibi davrana biliyordu?Bir defasında ortaokulda bana omuz atan kızın arkadan dönüp belinin ortasına yumruk çakmıştım.Kız bana bir daha yaklaşmadı.O günlerden sonra çok sinirli birisine dönüştüm.Sinirime hakim olmak istiyorum ama gittikce etrafımdakilerede zarar veriyorum.Eğer bir defa daha Sua ve o pembe kafa bana bulaşırsa gerçekten ikisinden birisine ateş püsküreceğim.Hatta buna ek olarak ikisinin kafasını bir-bire çakmakta iyi bir fikir ola bilir.Ah tanrım, sabahtan beridir ne saçmalıyorum ben?
Kendine gel artık.Şu anda derstesin ve dersine odaklanman gerek."-(öğretmen) Minji?
Ne?Noldu?Y-Yani çok pardon hocam.Efendim?
-Sabahtandır ne anlatıyorum ben?
"Kahretsin.Ne söyleyeceğim şimdi ben?
Tahtaya baksam, orada hiç birşey yazılmamış.En son hangi konudaydık?Bilemiyorum.Tarihe karşı pek ilgim olduğu söylenemezdi.Genellikle sınavda bir kaç çocuktan kopya çekerdim çünki sevmediğim dersi öğrenemiyordum.Tek çare Seungbi'ye bakmak oldu.Bana sanki bir şey anlatmaya çalışıyordu ama anlayamıyordum.Zamanım çok azdı.Bir
şeyler uydurmalıydım"Ben..şey..en son biz-
-Bak Minji.Geçen derstede böyleydin.Bir sonraki derstede böyle yaparsan gerçekten gideceğin tek yer müdürün odası olur.Bu senin son şansın.Ya oturup dersi dinlersin ya da disipline gidersin.
Ben, özür dilerim hocam.Bir daha yapmayacağım.
-Otura bilirsin.
"Şu lanet hoca.Bir keresindede bol giyindiğim için çöp toplayan kişilere benziyorsun demişti.Kendisi cadıya benziyorken bana bunları söylemesi çok komik.Bide özür dilemek zorunda kalmam çok iğrenç bir durum."
İlk ders sonunda bitti.
-Evet.Minji, bu aralar çok garipsin.Kafan bi güzel yani
Benim sadece..kafam birazcık karışık...Ah boş ver gitsin
-Eee?
Ne ee?
-Dün olanları açıklayacaktın
Ah evet.
"Lanet olsunki tamamen unutmuştum.Ders boyunca saçma-sapan düşünmek yerine bir bahane bulsaydım böyle zor durumda olmazdım.Düşün Minji düşün..Tamam."
Ben sadece gelirken bir kişiye çarpıp düşmüştüm.
-Eminmisin?
Evet.Hatta elimdede tiramisu vardı.Malum o da yere düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guess Who¿¿
Action" Sandığımdan daha akıllıymışsın Kang Minji " " Senden nefret ediyorum Kim Sunoo " Not: Bu seri korku ve kan içerir. İçerisinde bir sürü cinayetler olan dedektiflikle alakalı seridir. Bu seride yaşanacak olan cinayetlerin bazıları gerçek bazıları is...