Chapter 3

30 1 0
                                    



"ɢᴇᴛ ᴜᴘ."ɪ ʜᴇᴀʀᴅ ꜰᴀɪɴᴛʟʏ ᴀ ᴄᴏᴜᴘʟᴇ ᴏꜰ ᴍᴏʀᴇ ᴛɪᴍᴇꜱ ʙᴇꜰᴏʀᴇ ɪ ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴛᴏ ꜱᴇᴇ ᴡʜᴏ ɪᴛ ᴡᴀꜱ.ᴅɪᴀɴ, ʜᴇ'ꜱ ʙᴇᴇɴ ᴀɴɴᴏʏɪɴɢ ꜱɪɴᴄᴇ ᴡᴇ ɢᴏᴛ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴛʀᴀɪɴ ɴᴀɢɢɪɴɢ ᴍᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴅᴏɪɴɢ ꜱᴛᴜꜰꜰ ʀɪɢʜᴛ, ᴡᴀᴋɪɴɢ ᴍᴇ ᴜᴘ ᴠᴇʀʏ ᴇᴀʀʟʏ, ᴍᴀᴋɪɴɢ ᴍʏ ᴇᴀʀꜱ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ʙʟᴇᴇᴅ ᴏᴜᴛ.ɪᴛ ᴍᴜꜱᴛ ʜᴀᴠᴇ ʙᴇᴇɴ ᴛɪᴍᴇ ᴛᴏ ꜱᴛᴀʀᴛ ᴛʀᴀɪɴɪɴɢ."ɢᴇᴛ ᴜᴘ?!"ʜᴇ ʏᴇʟʟᴇᴅ "ɪ'ᴍ ᴜᴘ,ᴏʜ ᴍʏ ɢᴏᴅ ɢɪᴠᴇ ᴍᴇ ᴀ ᴍɪɴᴜᴛᴇ ᴡᴇ ʜᴀᴠᴇ ʟɪᴋᴇ 2 ʜᴏᴜʀꜱ."ᴛʜᴇɴ ɪ ᴋɪᴄᴋ ʜɪᴍ ᴏᴜᴛ ᴏꜰ ᴍʏ ʀᴏᴏᴍ,ɪ ᴛᴏᴏᴋ ᴀ ꜱʜᴏᴡᴇʀ ᴀɴᴅ ᴘᴜᴛ ᴏɴ ᴍʏ ᴛʀᴀɪɴɪɴɢ ᴄʟᴏᴛʜᴇꜱ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴇʀᴇ ɢɪᴠᴇɴ.ᴅʀᴜᴇᴛʜ ᴡᴀꜱ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ᴛᴏ ᴊɪᴏɴᴀ, ᴀɴᴅ ɪᴛ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ʟɪᴋᴇ ᴅɪᴀɴ ᴡᴀꜱ ᴀɴɴᴏʏɪɴɢ ᴄᴀꜱʜᴍᴇʀᴇ ᴡɪᴛʜ Qᴜᴇꜱᴛɪᴏɴꜱ. "ɢᴏᴏᴅ ᴍᴏʀɴɪɴɢ ᴄᴀꜱʜᴍᴇʀᴇ" "ᴅɪᴅ ᴜ ɢᴇᴛ ᴀ ɢᴏᴏᴅ ꜱʟᴇᴇᴘ?"ꜱʜᴇ ᴀꜱᴋᴇᴅ.ɪꜰ ɪ ɢᴜᴇꜱꜱᴇᴅ ꜱʜᴇ ᴘʀᴇꜰᴇʀʀᴇᴅ ᴍᴇ ᴏᴠᴇʀ ᴅɪᴀɴ."ꜱᴏ,ꜱᴏ"ɪ ꜱᴀʏ.ᴅɪᴀɴ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ᴛᴏ ʜᴇʀ ᴀɢᴀɪɴ,ꜱᴏ ɪ ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ɪ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴀꜱᴋ ʜᴇʀ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴅɪꜱᴛʀɪᴄᴛ 11 ʙᴏʏ "ʟᴇᴛ ᴍᴇ ꜱᴇᴇ"ꜱʜᴇ ᴛʜᴇɴ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴛᴠ ᴀɴᴅ ᴡᴇɴᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴠɪᴅᴇᴏꜱ ᴏꜰ ᴛʀɪʙᴜᴛᴇꜱ."ᴄᴀꜱɪᴍɪʀ ʜᴏʟᴛɪɴ"ꜱʜᴇ ꜱᴘᴏᴋᴇ ᴛʜᴇɴ ᴀꜱᴋᴇᴅ ᴛʜᴇ Qᴜᴇꜱᴛɪᴏɴ "ᴡʜᴀᴛ ᴍᴀᴋᴇꜱ ʏᴏᴜ ᴀꜱᴋ ᴛʜᴀᴛ" "ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴊᴜꜱᴛ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ʜᴇ ᴡᴀꜱ ɪɴᴛᴇʀᴇꜱᴛɪɴɢ."ᴀꜰᴛᴇʀ ᴇᴀᴛɪɴɢ, ᴡᴇ ᴛʜᴇɴ ᴡᴇɴᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴛʀᴀɪɴɪɴɢ ᴄᴇɴᴛᴇʀ,ᴅɪᴀɴ ᴡᴀꜱ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴛʀɪʙᴜᴛᴇꜱ ꜰʀᴏᴍ 2 ᴀɴᴅ 3 ᴀ ʟᴏᴛ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ᴛɪᴍᴇ. ᴛʜᴇ ꜰɪʀꜱᴛ ʜᴀʟꜰ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ᴅᴀʏꜱ ɪ ᴡᴀꜱ ᴛʀᴀɪɴɪɴɢ ᴀ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ᴛᴏ ᴏᴛʜᴇʀ ᴛʀɪʙᴜᴛᴇꜱ.ᴡᴇ ʜᴀᴅ ᴀʙᴏᴜᴛ 13 ᴅᴀʏꜱ ʟᴇꜰᴛ ᴛᴏ ᴛʀᴀɪɴ.ᴛʜᴇ ᴏɴᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴘɪQᴜᴇᴅ ᴍʏ ɪɴᴛᴇʀᴇꜱᴛ ᴛʜᴇ ᴍᴏꜱᴛ ᴡᴀꜱ ᴛʜᴇ ɢɪʀʟ ꜰʀᴏᴍ 11,ꜱʜᴇ ᴡᴀꜱ ᴛʀᴀɪɴɪɴɢ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴋɴɪᴠᴇꜱ ᴀʀᴇᴀ.ꜱʜᴇ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ʏᴏᴜɴɢ 13,14,ᴊᴜꜱᴛ ᴛᴜʀɴɪɴɢ 15 ᴀᴛ ᴍᴏꜱᴛ.ɪ ɴᴏᴛɪᴄᴇᴅ ꜱʜᴇ ʜᴇʟᴅ ᴛʜᴇ ᴋɴɪꜰᴇ ᴡʀᴏɴɢ,"ʏᴏᴜ ꜱʜᴏᴜʟᴅ ʜᴏʟᴅ ɪᴛ ʟɪᴋᴇ ᴛʜɪꜱ"ɪ ꜱᴀɪᴅ ᴡʜɪʟᴇ ᴍᴏᴠɪɴɢ ʜᴇʀ ʜᴀɴᴅ ᴛᴏ ʜᴇʟᴘ ʜᴇʀ.ꜱʜᴇ ʜᴀᴅ ʟᴏɴɢ ᴄᴜʀʟʏ ʙʟᴀᴄᴋ ʜᴀɪʀ, ʀᴏᴜɴᴅᴇᴅ ᴇʏᴇꜱ, ᴀɴᴅ ᴡᴀꜱ ᴘʀᴏʙᴀʙʟʏ ꜰɪᴠᴇ ꜰᴇᴇᴛ ꜰᴏᴜʀ. "ᴏʜʜʜʜʜ ɪ ᴋɴᴇᴡ ꜱᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ꜰᴇʟᴛ ᴏꜰꜰ"ɪ ʜᴇʟᴅ ᴏᴜᴛ ᴍʏ ʜᴀɴᴅ ꜱʜᴇ ᴘᴜᴛ ʜᴇʀ ʜᴀɴᴅ ɪɴ ᴍɪɴᴇ ᴀʟꜱᴏ."ɴɪᴀɴᴀ.ɴɪᴀɴᴀ ᴊᴏʟᴇᴍ"ᴅᴇʟɪᴀʜ"ꜱʜᴇ ꜱᴘᴏᴋᴇ.ᴡᴇ ᴛʜᴇɴ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʀᴏᴘᴇ ᴛʏɪɴɢ ᴀʀᴇᴀ,"ʏᴏᴜʀ ꜰʀᴏᴍ ᴅɪꜱᴛʀɪᴄᴛ 11,ʀɪɢʜᴛ?" "ʏᴇꜱ."ꜱʜᴇ ꜱᴀɪᴅ,ʜᴇʀ ᴠᴏɪᴄᴇ ᴡᴀꜱ ᴠᴇʀʏ ᴄᴀʟᴍ ᴀɴᴅ ʟɪɢʜᴛ."ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ?"ꜱʜᴇ ᴀꜱᴋᴇᴅ ɪ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ʜᴇʀ ᴛʜɪɴᴋ ɪ'ᴍ ᴜꜱɪɴɢ ʜᴇʀ,ꜱɪɴᴄᴇ ɪ ᴡᴀꜱ ᴄᴏɴꜱɪᴅᴇʀᴇᴅ ᴀ "ᴄᴀʀᴇᴇʀ"ʙᴜᴛ ɪ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ʟɪᴇ."ᴅɪꜱᴛʀɪᴄᴛ 1.."ꜱʜᴇ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ ꜱᴜꜱᴘɪᴄɪᴏᴜꜱ ᴀᴛ ꜰɪʀꜱᴛ ʙᴜᴛ ɪ ᴡʜɪꜱᴘᴇʀ ᴛᴏ ʜᴇʀ"ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴘʟᴀɴ ᴏɴ ꜱᴛᴀʏɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇᴍ ꜰᴏʀ ʟᴏɴɢ ɪɴ ᴛʜᴇ ɢᴀᴍᴇꜱ""ɪ ᴛʜɪɴᴋ ɪᴛ'ꜱ ᴜɴꜰᴀɪʀ ᴛᴏ ʜᴀᴠᴇ ᴀʟᴍᴏꜱᴛ 6 ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴋɪʟʟɪɴɢ ʜᴀʟꜰ ᴛʜᴇ ᴛʀɪʙᴜᴛᴇꜱ.ᴡʜᴇɴ ɪᴛ ɢᴇᴛꜱ ᴅᴏᴡɴ ᴛᴏ ɪᴛ ᴛʜᴇʏ ᴄᴏᴜʟᴅ ʙᴀᴄᴋꜱᴛᴀʙ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ.ᴀꜰᴛᴇʀ ᴛʜᴇ ꜰɪʀꜱᴛ ᴏɴᴇ ᴅɪᴇꜱ ɪ ᴘʟᴀɴ ᴏɴ ʟᴇᴀᴠɪɴɢ"ꜱʜᴇ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴀᴛ ᴍᴇ ᴛʜᴇɴ ʟᴀᴜɢʜᴇᴅ ʟɪɢʜᴛʟʏ"ʏᴏᴜ ꜱᴇᴇᴍ ᴅɪꜰꜰᴇʀᴇɴᴛ ᴛʜᴀɴ ᴛʜᴇ ʀᴇꜱᴛ ᴏꜰ ᴛʜᴇᴍ"ɪ ꜱᴍɪʀᴋᴇᴅ.ᴛʜᴇ ɴᴇxᴛ ᴅᴀʏꜱ ɪ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛʀᴀɪɴɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴅɪꜱᴛʀɪᴄᴛ ᴏɴᴇ ᴀɴᴅ ᴛᴡᴏ, ɪ ᴍᴀᴅᴇ ᴜᴘ ᴛʜᴇ ᴇxᴄᴜꜱᴇ"ɪ ᴡᴀꜱ ʟᴇᴀʀɴɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴛʀɪʙᴜᴛᴇꜱ ᴛʜᴇɴ ɢᴇᴛᴛɪɴɢ ᴛᴏ ᴋɴᴏᴡ ᴛʜᴇɪʀ ᴡᴇᴀᴋɴᴇꜱꜱᴇꜱ"ᴛʜᴇʏ ꜱᴇʀɪᴏᴜꜱʟʏ ʙᴇʟɪᴇᴠᴇᴅ ɪᴛ ᴀɴᴅ ᴀꜱᴋᴇᴅ ꜰᴏʀ ꜱᴏᴍᴇ ɪ ᴛᴏʟᴅ ᴛʜᴇᴍ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴏɴᴇꜱ ꜰʀᴏᴍ 3, ᴛʜᴇʏ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇʏ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴛᴏ ᴋɪʟʟ ᴍᴇ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇɪʀ ᴡɪʀᴇ, ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴏɴᴇꜱ ꜰʀᴏᴍ 8 ᴡᴇʀᴇ ɴᴏᴛ ᴛʜᴀᴛ ꜱᴛʀᴏɴɢ, ʙᴜᴛ ɪ ᴋᴇᴘᴛ ᴛᴏ ᴍʏꜱᴇʟꜰ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇʏ ᴡᴇʀᴇ Qᴜɪᴛᴇ ꜱᴍᴀʀᴛ.ᴀɴᴅ ᴀʟʟ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ꜱᴜᴅᴅᴇɴ ᴏɴʟʏ ᴛʜʀᴇᴇ ᴅᴀʏꜱ ᴡᴇʀᴇ ʟᴇꜰᴛ.





A/n;

Its almost time for the interviewsss!!!Then the games.....

We're gonna meet Johanna soon! maybe 5 more chapters 6 at maximum

Might come back to correct the grammar tho later.

Chrysanthem;Johanna M.Where stories live. Discover now