8. rész

179 2 0
                                    

tehát igen. Ha Daniellának van egy ötletes, akkor vagy temetésre fogunk utána menni vagy a rendőrségre...

Na mindegy...

-Mi is az ötlet?-kérdezte meg Evelin, majd én a sírásomat csillapítottam le.

-Az, hogy mondjuk 20 perc múlva találkozzunk Márkéknál, és egyszerre bemegyünk. Akkor le tudjuk buktatni.

-Ez jó terv-mondtam szipogva-de milyen ürüggyel hívjuk ide őket?

-Nekem van egy ötletem...-sandított Daniella Evelinre

-Szerinted Beki belemegy?

-Nem tudom-válaszolta vissza suttogva, mintha én ott se lennék.

-Persze, belemegyek, csak buktassuk le Márkot!-mondtam mosolyogva.

-Okkké- húzta el a száját Evelin, majd lassan kihúzott a táskájából egy terhességi tesztet.

-Mi??? Én? Terhes? Bár, lehet, hogy igazatok van

-Beki. Tudom hogy milyen ha valaki terhes. ezért hoztam, hogy csináld meg!

-És mégis hol? Egy bokorban,-röhögtem el magam, de Daniella nem annyira.- Mi? Ne-ne-ne-ne. Egy bokorban?

-Evelin csak nevetve bólintott.

Jó, menjünk. Gyorsan-gyorsan.-mondtam.

Gyorsan elsétáltunk egy bokorhoz, és Evelin odaadta a terhességi tesztet. Én kibontottam, majd lehúztam a nadrágomat és elintéztem. Nagyon félek. Bár ha belegondolok tényleg lehet hogy terhes vagyok. Eleve a mentruációm egy hete, fáradékonyság, és a visszavonulásom előtt egy héttel eleve nem kellett min stresszelni, mégis nagyon nehezen aludtam, illetve a hányingert, ezen gondolkodtam, eszembe jutott, hogy meg kéne nézni a tesztet.

Lányok, odaadom, nektek, nézzétek meg ti-adta odaadtam Evelinnek a tesztet.

-Hát Beki-mondta Daniella-Egy ideig mégsem fogsz menstruálni

-Neee-zokogtam el magam. -Az exemtől terhes vagyok.- Mármint még nem szakítottunk, de ezek után biztos fogunk.

-Beki- csitídgatott Evelin-nyugi. Mi itt vagyunk veled-ölelt meg

-Köszönöm lányok-válaszoltam- Elraktam a táskámba a tesztet.

-De vártok. kéne írni a Márkmentes csoportba.-szólt Daniella

-Jah tényleg.- álltam az egyik lábamról a másikra. -Oké, írok.- mondtam

Budaibeki: Sziasztok! Nagyon-nagyon fontos! Mindenki legyen itt 10 perc múlva! Együtt menjünk be! Meg akarom lepni Márkot egy bulival! Babánk lesz!

Körterecords: Gratulálok kölyök! Aszádékat viszem, öt perc és ott vagyunk

Budaibeki: <3

Pablóüu: Gratulálok!

Aszád1: Grat beki!

Aszád22: Beki!!! Lehetek keresztapa?

Körterecords: Pepe! Pofonváglak!

Aszád22:Bocs apu

Körterecords: Hányszor mondjam még! NEM VAGYOK AZ APÁD!

Aszád333: Igen @Aszád22! Ő az én apám!

Budaibeki: Na gyertek!

Visszasétáltunk a ház elé, és találkoztunk Körtéékel. Jött Pabló, Anti, Betty, És a 3 Aszád.

Mindenkit megöleltem, ők gratuláltak.

-Gyerek, miért piros a szemed-fürkészett körte-Sírtál-nézett rám

-Csak a boldogságtól- legyintettemogva.

Hát igen. Belül teljesen halott vagyok. De mit tehetnék... Nincs senkim. Teljesen egyedül vagyok. Miért szeressek, ha engem nem szeretnek? Miért történik ez velem? Miért velem? A 2 év az 2 év. És mégis. Megcsalt. A saját szemem előtt. De mindegy. Kicseszek vele, ahogy csak tudok. Nem hagyom. Többé nem hagyom magam. Te jó ég.

-Na gyertek, menjünk be. Evelin odaált mellém, és megszorította a kezemet.

-Beki! Nagyon erős vagy! Meg tudod csinálni! Két perc! Ennyit várj, és sírhatsz. Nem szabad feladnod! Lebuktatjuk azt a köcsögöt!

-Köszönöm-néztem rá szomorúan.

Közben odaértünk az ajtóba

Jó hangosan kinyitottam.

-Na megjöttünk. Gyertek be!-invitáltam be a többieket.

-De jó illat van-mondta Anti

-Igen-sóhajtottam-Nagy Márk illat.

-Na, menjünk be!-mondta Körte-és kinyitotta az ajtót. Utána Daniella, Evelin, Pabló, Én, Anti, és végül a három Aszád

Körte beért a nappaliba, és amikor meglátta mi van ott, már tudtam, hogy Nemsokára temetésre megyünk....

Te és Én Bexi ff.Where stories live. Discover now