(Yazardan)
Felixle birlikte okula yürüyordu jisung. Felix istediği için el ele tutuşmuşlardı fakat jisungu rahatsız eden bir şey vardı. Minhoyu düşünmeden duramıyordu.Okula geldiklerinde sarı saçlı olan jisungu kendine daha daha fazla yaklaştırdı ve birlikte içeri girdiler. Sınıfa geçmek yerine jisung istediği için bahçede bankların birinde uzanan kedinin yanına gittiler.
Jisung kediyle oynuyordu ve arada kocaman gülümseyerek felixe bakıyordu. Felixte jisungun bu tatlı haline gülümsüyor ve onu izliyordu. Jisung felixe dönüp kucağındaki kediyle konuştu.
"Lix baksana ne kadar tatlı ev kedisi gibi tertemiz ve kendini sevdiriyor"
"Evet çok tatlı senin gibi"Jisung duyduğu iltifatla utanarak başını aşağı eğdi sonra uzanıp felixin yanağına bir öpücük kondurdu.
Birkaç gün önce jisung felixe sahte sevgilisi olması için teklif ettikten sonra bir yerde buluşmuşlardı. Eve dönerlerken felix jisung fark etmeden cebindeki telefonu çıkarmış ve onu kendine çekerek dudaklarına kapanmıştı. Elimdeki telefonla bir kaç fotoğraf çektikten sonra telefonu arka cebine koyup jisungtan ayrılmıştı. Jisung şaşkın ve kaşları çatık bir şekilde felixe bakıyordu. Kıkırdayıp konuştu sarışın.
"Böyle durunca çok tatlı oluyorsun tekrar öpesim geliyor"
"Yapma felix"
"Ahh tamam tutamadım kendimi çok güzel duruyordun"
"Neyse arkadaş olduğumuz için sorun çıkartmayacağım"Birkaç gün önce yaşanan olaydan sonra jisung felixe karşı daha dikkatli yaklaşmıştı. Felixi seviyordu ama ilk öpücüğünü çalması hoşuna gitmemişti. Felixte bu soğukluğun farkındaydı ve jisunga ona göre yaklaşıyordu. Jisungun yanağını okşarken konuştu sarışın.
"Yanağını öpebilir miyim"
Utanarak mırıldandı jisung.
"Hmhm"
Felix duyduğu onay sesiyle eğilip jisungun yanağına küçük öpücükler kondurdu. İkiside felixin bu hareketine gülüyorlardı. Tabi o sırada onları kaşları çatık ve sinirli bir şekilde izleyen minhodan bir haberlerdi.
Oy 100
Yorum 120
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Star / minsung
Fanfiction"Sevgilime bakıp durma han jisung rahatsız ediyorsun" "Ama ben sana bakıyorum lee minho..." Minsung