Yıldızım
Sen nerden öğrendinSincap Çocuk
Bir de nerden öğrendin diyor şaka mısın sen minho
NİŞANLIN VARKEN BENLE KONUŞMAK BANA ÜMİT VERMEK NE DEMEK HABERİN VAR MI SENİNYıldızım
Jisung dinle bir beniSincap Çocuk
Sana bir şey söyliyeyim mi minho ben seni çok dinledim ama sen heni hiç dinlemedin kalbimin senin için nasıl attığını hiç dinlemedin kandırıp durdun beni lütfen yazma bana bir daha konuşmayalım tanımıyoruz birbirimizi ne ben senin sincap çocuğunum ne de sen benim yıldızımsın sana karşı hissettiklerimi tükettin minho senden nefret bile edemiyorum gözümde kendini o kadar değersizleştirdinYıldızım
Jisung dinle beni
(iletildi 21.29)Yıldızım
Jisung hadi bak lütfen
(iletildi 21.32)Yıldızım
Evine geliyorum
(iletildi 21.37)★
Jisung üstten okuyordu mesajları ağlıyordu aynı zamanda. Minhoyu görmek istemiyordu. Eğer onu görürse affedecekti çünkü. Minhoyla evlerinin arasında en az yarım saat vardı ailesinin yanına indi ve onlarla konuşup teyzesinin yanına gitmek istediğini söyledi. Küçüğünün üzgün olduğunu görem annesi kabul etti ve yukarı çıkıp jisunga küçük bir çanta hazırladılar. Arabaya binip havaalanına doğru gittiler bu sırada bilet işinide halletmişlerdi.
O sırada minho arabasına binmiş en hızlı şekilde jisungun evine gitmeye çalışıyordu. Küçüğünü kaybetmek istemiyordu. Jisunga bir şeyler hissediyorken ona alışmışken tekrar sevilme hissini tatmışken kaybetmek istemiyordu.
Jisung ailesiyle vedalaşmış felixe ve bu aralar çok fazla konuşup yakın olduğu seungmine amerikaya gittiğine okula gelmeyeceğine dair kısa bir mesaj atıp uçağa bindi. Gözlerimi kapatıp kafasını yasladı ve göz yaşlarının yanaklarından süzülmesine izin verdi.
Minho jisungun evine vardığında aileside eve yeni gelmişti. Onlara yaklaştı.
"Merhaba ben jisungun arkadaşıyımda jisung nerede"
Endişeyle sormuştu minho. Bay Han içeri girdi Bayan Han ise minhoya cevap verdi.
"Az önce uçağa bindi uzun bir süre olmayacak"
"Ne demek uçağa bindi peki nereye gitti"
"Üzgünüm jisung kimseyle paylaşmamı istemedi"Elini minhonun omuzuna koydu.
"Saat geç oldu evine git sende genç adam hadi"
Minho geri döndü arabasına ve evine gitti. İkili birbirlerine bıraktıkları kalp acısıyla uyuya kaldı. Minho yatağında jisung uçakta.
Yeni bölüm geç geldi üzgünüm hastaydım.
Oy 100
Yorum 150
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Star / minsung
Fanfiction"Sevgilime bakıp durma han jisung rahatsız ediyorsun" "Ama ben sana bakıyorum lee minho..." Minsung