(Yazardan)
Her teneffüs yanında hediyesiyle minhoyu beklemişti jisung. Son teneffüs yine bir umut bahçeye çıktı ve beklemeye başladı. Teneffüsün bitmesine az kaldığı için hediyeyi cebine koyup bahçede gezinmeye başladı. Çardakların olduğu kısıma gelince tanıdık sesle kafasını kaldırdı. Karşısında arkadaşları ve sevgilisiyle eğlenen bir minho vardı. Yavaş yavaş gözleri dolmaya başladı. Sırf minho için tüm teneffüsler boyunca bahçede bir köşede onu beklemişti fakat minho şu an arkadaşlarıylaydı.İçinden kendine sövdü jisung. Ne bekliyordu? Minhonun cidden yanına gelmesini falan mı.
Kafasını aşağı eğdi ve göz yaşlarının akmasına izin verdi. Biraz sonra kafasını geri kaldırdığında minhonun ona baktığını gördü. Dümdüz bir surat ifadesiyle minhoya baktı o sırada arkadan tanıdık bir ses jisunga yaklaştı. Kafasını çevirdiğinde felixi gördü jisung ve gülümsedi. Minhoya bakarak cebindeki küçük hediye paketini çıkardı ve felixe geri döndü.
"Lix bunu sana aldım küçük bir hediye"
Felix gülümseyerek hediye paketini aldı. Jisunga sarılıp teşekkür etti ve paketi açtığında gördüğü tatlı bileklik ile gülümseyip bileğine taktı.
Jisung kafasını geri minhoya çevirdiğinde yine onun çatık kaşlarıyla karşılaştı. Umursamamaya çalışıyormuş gibi yaparak felixin elini tuttu ve sınıfına doğru yürüdü.
Kalbi acıyordu jisungun. Nedenini ise bilmiyordu. Kendi elleriyle minhoya hazırladığı bilekliği felixe verdiği için mi yoksa minhonun onu umursamaması mı acıtıyordu canını anlamıyordu. Kendine çok kızıyordu. Ona değer vermeyen birini sevdiği için kendine çok kızıyordu ama aşkı asla azalmıyordu.
Lix
Hediyen için teşekkürler hanji
Çok beğendimSungie
Ahh çok sevindim
/o kadar sevindim ki anlatamamLix
Yalnız anlamadığım bir şey varSungie
Neyi anlamadınLix
Verdiğim paketin içindeki notta bana aşkını itiraf etmişsin gibi bir şeyler yazıyordu be yıldızım diye hitap ediyordun sen bana öyle hitap etmezsinSungie
/ay çıkarmayı unuttum
Hahaha çok takma ya öyle bir şeyler yazdım uykuluykenLix
Anladımm neyse uyu sen o zaman gec oldu
İyi gecelerrSungie
İyi geceler lix
Lix tarafından ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Star / minsung
Fanfic"Sevgilime bakıp durma han jisung rahatsız ediyorsun" "Ama ben sana bakıyorum lee minho..." Minsung