2.8

2.2K 317 211
                                    

(Yazardan)
Felix ve jisung aralarındaki sorunu çözmüşlerdi ve arkadaşlıklarını devam ettirme kararı almışlardı. Jisung felixle konuşup changbine bir şans vermesini söylemişti felix henüz jisunga olan hislerini tam anlamıyla bitirememiş olsada arkadaşına bunu deneyeceğine dair söz vermişti.

Şimdi yemek arasına girmişlerdi birlikte yemekhaneye gittiler ve bir şeyler alıp herhangi bir masaya oturdular. Felix kendi kendine bir şeyler anlatıyordu fakat jisung onu dinlemektense bu aralar çok boşladığı dersleriyle ilgileniyordu. Felix içeri giren hyunjin minho ve changbin üçlüsünü görünce jisungu dürttü.

"Bak kimler geldi"

Jisung kafasını kaldırıp hemen karşılarındaki masaya oturan üçlüye baktı ve felixe döndü.

"Ders çalışıyorum lix dur bi"
"Off ne çalıştım sende birincisin zaten dur bi yerinde"
"Bu aralar çok boşladım yakında sınavlar başlıyacak"

Felix göz devirip yemeğini yemeye devam etti. Arada changbinle göz göze geliyorlardı changbin flört edercesine her bakıştıklarında felixe göz kırpıp sırıtıyordu. Felix ise göz devirmekle yetiniyordu.

Jisung bir soru üzerinde çok düşünmüş ama asla yapamamıştı ve morali bozulmuştu sesli bir şekilde ofladı ve kafasını kaldırıp kahverengi saçlı çocukla göz göze geldi. Minhonun yüz ifadesinden ne hissettiğini anlamaya çalıştı fakat hiçbir şey anlayamadı. Minho bugün ayrı bir ruhsuzdu sanki hiç konuşmuyor jisung dışında bir yere bakmıyor tabağındaki yemekleri yemiyordu.

Jisung endişelenmişti içinden bir his bir sorun olduğunu söylüyordu. Arkadaşının endişeli bakışlarını fark eden felix jisungun saçlarını karıştırdı.

"Git ve konuş onla sorunu ne öğrenirsin"
"Emin misin lix ya terslerse beni ne yapıcam"
"O zaman ben devreye giricem merak etme ağzını yüzünü dağıtırım onun"

Arkadaşına gülümsedi jisung ve aklına gelen fikirle sırıtarak felixe döndü.

"Sen git changbini al minhonun yanından konuş onla bende seungmine mesaj atayım hyunjini çağırsın nasıl fikir"
"Kötü beğenmedim"
"Off hadi ama lix hem yakınlaşırsınız biraz"

Göz devirdi felix ama arkadaşını kırmak istemediği için ayağa kalkıp changbinin yanına gitti.

"Bahçeye çıkalım mı"
"Vay güzellik ne fikrini değiştirdi"

Göz devirdi felix.

"Geliyo musun gelmiyorsan kendime başka birini bulucam"
"Tamam tamam geliyorum"

İki birlikte yemekhaneden çıktılar o sırada jisung seungmine mesaj atmıştı bile. Hyunjin aldığı mesajla masadan kalktığında minho tek kalmıştı. Jisung ayağa kalkıp minhonun olduğu masaya gitti ve yanına oturdu. Küçüğüne döndü kahverengi saçlı çocuk sorgulayıcı bakışlarını gönderdi.

"Minho şey bir şey mi oldu"

Ses çıkarmadan önüne döndü minho konuşucak gücü bulamıyordu kendinde.

"Minho iyi misin istersen eve git"

Gülümsedi minho kendi kendine arkadaşları kötü olduğunu anlayamamışken bu çocuk anlamıştı kafasını çevirip küçüğüne baktı.

"Evin müsait mi"
"Evet de neden"
"Senin evine gidelim mi konuşuruzda ne olduğunu merak ediyorsun madem"
"Olur gidelim gel hadi"

Sınıflarına çıkıp çantalarını aldılar jisung felixe mesaj atıp eve geçtiğini söyledi. Minhonun arabasına bindiler ve jisungun evine gittiler. Jisung minhonun elinden tutup kendi odasına çıkardı ve yatağına oturdu.

"Dinliyorum seni eğer su falan istersen getirebilirim"
"Yok gerek yok başlıyorum o zaman"

Kafasını salladı jisung ve dikkatle minhoyu dinlemeye başladı.

"Sana bir ara ilk hediyemi senden alıyorum demiştim ya sende nasıl yani senin arkadaşların ailen var demiştin hatırlıyor musun"

Kafasıyla onayladı jisung.

"Arkadaşlarım var evet ama hayır ailem yok"

Jisung şaşkın bir şekilde minhonun suratına bakıyordu. Bildiği kadarıyla minhonun ebeveynleri vardı ve oldukça zenginlerdi.

"Nasıl ama okula gelen kişiler-"
"Teyzem ve eniştem onlar annem ve babam değil benim annem ve babam ben daha küçükken bir trafik kazası geçirip öldü o zaman küçük olduğum için kendime bakamazdım hiç bir aile üyesi istemedi beni teyzem dışında. Beni evlatlık edindiler lee felix senin en yakın arkadaşında onların çocuğu kuzenim yani biz bir nevi felixle kardeşiz"

Jisung şok üstüne şok geçirmişti. Minhonun ailesinin olmaması onu ayrı bir şaşırtırken felixle kuzen olması kafasını karıştırmıştı.

"Ama felix senden nefret ediyor neden"
"Çok basit her şeyi elimden aldığımı düşünüyor"
"Nasıl yani"
"Ben her zaman felixten daha zekiydim ders notlarım her zaman onunkinden iyiydi bundan dolayı teyzem felixten ümidi kesmiş ve tüm sevgisini bana vermeye başlamıştı. Küçüktüm ve bu kadar sevilmek çok hoşuma gidiyordu felixi üzdüklerinin farkında bile değildim. Bizi felixle hep yarıştırdılar. Hepsinde ben kazandım beni ödüllendirir felixi cezalandırırlardı. Zamanla birbirimizden ölesiye nefret etmeye başladık. Şu an ondan nefret etmiyorum ama onu sevmiyorumda. Ona göre ailesini ona verilmesi gereken sevgiyi ona ait olan her şeyi ve aşkını elinden aldım"

Her şey yerine oturuyordu jisungun kafasında. Felixin minhodan ölesiye nefret etmesi ona sahte sevgili olayını sorduğumda hemen kabul etmesi bilerek minhonun yanında ona yakın davranması her şeyi daha iyi anlıyordu jisung.

"Peki sen neden üzgündün moralin bozuktu"

Jisungun yanına oturdu minho.

"Bugün annemle babamın ölüm yıl dönümü onları görmeye gittim okula gelmeden önce ve felixte ordaydı hiç beklemediğim bir şekilde ağlayarak annemle konuşuyordu benle eskisi gibi olmak istediğini falan söylüyordu"

Derin bir iç çekti minho.

"Onu düşünüyordum"

Büyüğünün saçlarını okşamaya başladı jisung. Minho mayışmıştı kafasını jisungun bacağına koydu ve uzanıp gözlerini kapattı yavaş yavaş uykuya daldı. Minho yavaş yavaş kendini jisunga açıyordu. Jisumg aklından yine aynı şeyi geçirdin.

"Sandığımdan daha masumsun lee minho"

Minhoyu yatağına uzandırıp yanına uzandı ve o da gözlerini kapatıp uykuya daldı.


Alım size uzun bölüm. Bu arada daha aksiyon olucak merak etmeyin. Diğer bölümde yazmıştım aslında oy konusu kapansın diye bun rağmen oya hâlâ çok diyenlere sesleniyorum. Arkadaşlar bir bölüm bir günde 400 okunmayı geçiyo en az 300 okunuyor. Kusura bakmayın ama 100 oy çok normal bir sayı bunun yanında lütfen kapansın şu konu sıkılmaya başladım.

Sizi seviyorumm
Bay bay

Oy 100
Yorum 150

My Star / minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin