GERÇEKLER

19 5 9
                                    

YAZARDAN:
Gökçe hemen üsütünü giydikten sonra do yoo nun yanına gitti . Ondan önce ise do yoo sürekli telefonuna bakıyordu. Evet do yoo nun aslında zaten bir sevgilisi vardı. Sadece ondan bir süre sıkılmıştı. Kafasını dağıtması lazımdı. Bu yüzden  o gün gökçeyi gördü . Kantinde oturuyordu. Biraz eğlenmekten bir şey olmaz diyerek yanına gitti tanışmak istediğini söyleyip tanıştılar. Arkadaşları aslında onu basket maçına çağırmamışlardı. O kızın kim olduğunu sormak için çağırmışlardı. Do yoo ise onun sadece bir eğlence olarak, bir metresi olarak ve zaten onun bir sevgilisi olduğunu söyledi . Gökçe bunu öğrenirse ağlamsı  umrunda değildi . Çünkü gökçeyi hiç bir zaman sevmedi. Bugun ise ondan daha çok nefret etmeye başladı. Do yoo seks adamıydı . Ve bugün gökçe onu durdurmuştu. Bunun için ona kızgındı. Artık sürekli telefonuna bakıyordu. Çünkü asıl sevgilisi ile barışmıştı ve eğer gökçe yanındayken mesaj atarsa  gökçe ile oynadığı oyun çabuk biterdi. Ve do yoo bunu istemiyordu. Onunla biraz daha seks yapıp ileride pişman olacağı şeyler yapmak istiyordu. Bugun do yoo nun amacı aslında gökçe yi bakirelikten çıkarmaktı ama gökçe buna izin vermedi. Bu yüzden sinirliydi. Birazdan gökçe aşşağı inecekti  bu yüzden hemen sanki sinirli değilmiş gibi bir ruh hali aldı . Zaten sürekli  gökçenin kpop merakını bile anlayamamıştı. Aptal bir şarkı için bile defter tutuyordu. Do yoo aynen böyle düşünüyordu . Akşama plan yapmıştı. Bu  siniri ni akşam asıl sevgilisi ile sert ve acımasız bir şekilde seks yaparak geçirecekti. En azından şunu biliyordu asıl sevgilsi do yoo u asla durduramayacaktı. Bundan emindi . Gökçe saf ve temiz bir kızdı . Do yoo onu sadece kullanıyodu. Do yoo ise bu hayayında bir çok kez kızlarla seks yapmıştı. Bir çok kızı kullanmıştı. Gökçe de sadece onlardan biri diye düşündü do yoo bütün suçu gökçeye atmak için" oda o kadar saf olmasaymış benimmi şuç" diyordu. Aklında sadece gece yapacağı seks vardı . Ayrıca gökçe ile iletişime bile giremiyordu. Bu onun sinirlerini bozmuştu. Buda zaten gökçeyi kullanması için başka bir bahaneydi.

BİR YERDE 'APTAL KPOP' YAZMIŞTIM LÜTFEN LİNÇLEMİYİN BUNU DO YOO SÖYLÜYORMUŞ GİBİ DÜŞÜNÜN

GÖKÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin