RÜZGAR GÜLÜ

16 5 8
                                    

Ben ne yapacaktım. Bir numara bana mesaj atmıştı ama koreceydi.
Kimdi o?
Hiç bilmiyorum iç ses . Soo ah ile eniştemin kozmatik şirketine gelmiştik. " sen asansöre bin bende son kontrollerimi yapıp gelicem" dedi . Bende kafamı salladım. Asansöre bindiğimde bir kadın ayakta duruyodu. Hamileydi. Büyük ihtimalle doğuma yaklaşmıştır.
Bu kadın bana neden tanıdık geldi?
Banada tanıdık geldi iç ses ama boş ver. Kadın bana dönüp " merhaba sen türkmüsün?" dedi. Ben kadının türkçe konuşmasını şaşırmıştım. Oda bu şaşırdığımı görünce "I'm sorry" (üzgünüm ) dedi bende kadın beni yanlış anlamasın diye " yok yok ben türküm sadece uzun zamansonra ilk defa türk birini görünce şaşırdım ayrıca ben özür dilerim" dedikten sonra kadına gülümsedim" hiç sorun değil tatlım" dedi bende bir muhabbet olsun diye " hayırlı olsun inşallah Allah analı babalı büyütür" dedim ardından" kaç aylık? Yani doğuma ne kadar var" diye sordum." Son bir hafta kaldı çok az kaldı" dedi. Bende tatlı bir gülümse ile önüme döndüm. Bi anda asansörden takk sesi geldikten hemen sonra sanki aşşağı düşme hissi oldu. Böyle yerden uçuyormuş gibi ve bi anda sanki bir yere çarpmışız gibi asansör sert bir şekilde durdu
Asansör düştü
Nee iç ses. Kadın ile aynı anda bağırmaya başladık. Kadın bi anda yere baktı. Bende reflex olarak yere baktığımda kadının suyu gelmişti. Ama aynı zamanda asansör sallanıyodu. Kadın yavaşça yere oturdu ne yapacaktım?
" lütfen sakin olun şimdi acil servisi arıyacam ama sizin konuşmanız lazım çünkü benim korecem çok iyi değil olurmu" dedim kadın zar zor başını sallamıştı . Hemen telefonu alıp numarayı çevirdim. Kablolu telefondu ve kabloyu kadına uzattım. Kadın telefonu alıp zar zor bir şeyler konuştuktan sonra telefonu yere fırlattı. Kadın bi anda bağırmaya başladı" lütfen biraz dayanın olurmu...eeeee mesela çocuk kız mı olacak erkekmi?" Dedim kadını biraz oyalamam lazımdı. Zar zor" k-kız ağağaağa" dedi. " ço-çocuğu doğurman lazım daha fazla dayanamıcam bu ilk doğumum değil ama gene de çok zor bir şeyler sıkmam lazımmm ağağağ" dedi." Tamam ama ben doktor falan değilim yapamam şimdilik bu şalı sıkın " dedikten sonra boynumdaki şalı kadının avcuna koyduktan sonra ayağa kalktım. Demir kapıyı yumruklamaya başladım. Aynı zamandada " help meee help mee pleaseee" diyordum. Kadın zor durumdaydı.
Yapacak birşey yok gökçe doğru olanı yap ve doğur.
İç ses ben doktor doktor falan değilim yapamam nasıl yaparım yanlış bir şey yaparsam .
Korkma!
Tamam. Çantamda temiz bir bir bez olacaktı. Ne işe yarar bilmiyorum ama flimlerde hep böyle olur. Hemen bezi kadının altına serdim. Heyy burda ne kadar da fazla kan var. Çok fazla ben nasıl yapicam. Bi anda dışardan ses geldi. Kadının inlemeleri dışardaki sesi bastıryodu. Kadının altına serdiğim bezi alıp rahim bölgesindeki fazla kanı temizledim . " ıııı ben ilk defa doğum yaptıracam ama sizin ilk doğumunuz değil. Şimdi lütfen ıkının yani o nasıl olur bilmiyorum ama siz ıkının. Yani ilk doğumda nasıl olduysa aynısını yapın zaten sonra gerisi gelir diye düşündüm." dedim. Kadın bana anlamsız gözlerle baksada dediğimi yaptı. Flimlerde gördüğüm gibi ıkınıyordu. Şimdi ne yapmam lazım yani elimi falan çekmem mi lazım? Kadın ıkındıkça kan daha çok akıyordu acaba kanaması falan mı var dı? Yanlış bir şey mi yaptım acaba? Kadın kadını unuttum " eeeee derin nefes alıp verin... neee çocuk çocuğu gördüm evet evet bu kafası " çocuğu görmüştüm kafasından falan çekmem mi lazım şimdi? Kadın sürekli " ağağağağaa" diye bağırıyordu. Dünyadaki en çok acı veren şeyin doğum olduğunu biliyordum ama bu kadar beklemiyordum.
Tabi kalp acısından sonra
Tabiki iç ses ama şuan konumuz bu değildi. Konuşmaya başladım" anaa geliyo lütfen biraz daha ıkının geliyo sanki oluyo " dedim. Dışardan ritmik olarak demir sesleri geliyodu ve sürekli biri birine talimat geliyodu. Ve işte oldu şuan elimde bir bebek vardı. Elimde tuyuyordum. Bu mükemmel bir his. Hemen bebeği bir beze sardım. Göbek bağı hala duruyodu. Ona dokunmamıştım. " oldu oldu vallaha yaptın " dedi kadın bebeğine bakarak.
Gerçekten de başardın
Başardım iç ses...başardım . Kadına bir rahatlama gelmişti. " ben yaptım ben başardım ciddi olarak çocuk doğurrtum. " dedim gülerek. Kadında bu sefer gülmüştü. Büyük bir ses çıktı. Asansör aralanmıştı karşımda eniştem, soo ah, teyzem ve bir kaç tane işçi olduğunu düşündüğüm kişiler vardı. Ve tabiki en önemlisi bebeğin babası vardı. İlk önce ben çıktım sonra bebek ile anne çıktı. Hemen ambulansa bindirildi . " olum ne yaptın öyle resmen çocuk doğurdun." Bu soo ahın sesiydi. Bana sıkıca sarıldı. " gardeşşş ben sanki nefes alamıyorum" dedim soo ah hemen geri çekildi." Ayhh pardon kuzen ben biraz heyecanlandım." Dedi
Biraz??
Her tarafım kan içindeydi. Ellerim, üstüm ve vücudumda açık kalan her yer kan olmuştu. Beni biri görse katil zannederdi.
" hemen bebeğin yanına gitmeliyiz. Hadi hadi" dedim. Soo ah hemen kafasını salladıktan sonra bir kaç kişiye emir verdi. Hemen arabaya bindik . " babam seninle gurur duyuyor " dedi soo ah " ben teşekkür ederim yani aslında bir şey bilmeden yaptım çok garipti. " dedim. Soo ah " kanka birde bi mağzaya uğrayalım üstüne bir şeyler alalım" dedi ve ardından kapısında kocaman DİOR yazan bir yere girdik. Bu markayı biliyorum ama çok pahalı olduğu için hiç bir zaman alışveriş yapmadım. Şimdi ilk defa girmiştim.

Böyle bir elbise hemen  giymiştimve vücudumu temizledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle bir elbise hemen giymiştimve vücudumu temizledim. Kollarımı temizlemek için yarıdıma gelen kadınlar bana deli görmüş gibi baksalrda hiç bir şey diyememişlerdi. Mağzadan çıktıktan sonra vakit kaybetmeden hastaneye gittik. Kadının kaldığı odayı bulup içeri girdim. " merhaba" dedim
Allah kahretsin sesin utangaç çıktı.
Kadın hemen" merhaba tatlım" dedikten sonra kocasına dönüp benim kim olduğumu anlattı."annyeonghaseyo" ( merhaba) dedi. Bende bozuk korecem ile " anneyeeongjhesiyo" demeye çalıştım.
Galiba diyemedik
" tatlım şöyle otur " dedi kadın bende" eee bebek nasıl yani siz nasılsınız" dedim . Kadın hemen" bende bebekte çok iyiyiz doktor bile hayran kaldı. " dedi .
Hemen bir egomuzu okşayalım
İçeriden bir kız çocuğu girdi.
Bu bu çocuk uçaktaki çocuk
Evet... ilk koreye geldiğimizdeki uçakta canı sıkılan çocuk eee buda annesi ozaman.
Neee?
" ahhhh kızım niye geldin" dedi kadın çocuksu bir sesle. Kız beni görür görmez yanıma gelip kollarını bedenime sardı. Evet bunlar onlarıdı.
" ama siz hamile değildiniz yani ozman" dedim
Ben kadını kilolu zannetmiştim
" çünkü ozaman hem üstümdekiler falan gösterimiyodu" dedi
Biraz dertleştikten sonra kadın" tatlım senin adın neydi" dedi bende" gökçe " dedim" eğer izin verirsen kızımın adını gökçe koymak istiyorum" dedi.
Neee?
" benn yani tabi siz nasıl isterseniz" dedim.
" bak bu kartta benim numaram var seni kızımın doğum günlerine davet etmek için, eğer bir şey olursa aramak için kaydet " dedi bende kartı alıp telefonuma kaydettim " eee bide sana hediye vermek istiyorum " dedi. Ve sonra renkgarnek bir rüzgar gülü çıkarttı ve bana verdi." Bu rüzgar gülü senin umudun olsun. Dileklerin olsun. Aşkını ilk buna itiraf et sana yardımcı olur. Ben hep inanırım böyle şeylere" dedi . Rüzgar gülüne baka kalmıştım" çok teşekkür ederim
Okadar çocuk doğuruyoruz bide üstüne rüzgar gülü mü?

ARKADŞLAR BİR SÜRE BÖLÜM ATAMADIM ÜZGÜNÜM SİZİ SEVİYORUM

GÖKÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin