VEDA(FİNAL)

13 3 8
                                    

"Ve en sonunda mutlu mesut yaşamışlar." Dedi do yoo kızına baktı . Gökçe den kalan emanite baktı. Çok güzel gülüyordu. Tıpkı annesi gibi. Tıpkı annesi gibi güzel di. "Baba sizde annemle mutlu mesut yadanınmı? Annem ne zaman yanımıza gelicek. " dedi Gökdu. "Unuttunmu annen uzun bi iş seyahetine gitti. Ama eminimki seni izliyordur bir yerlerden" dedi do yoo. Eski güzel günleri hatırladı. "Seni de izliyomu baba" dedi kız heyecanlı bir sesle. "Bilmem belki bana küsmüştür o yüzden beni izlemiyordur" dedi do yoo. Do yoo gökçe ile kardeş olduğunu umursamadı. Gökçe bir gün iş seyahatine gittiğinde do yoo 'u görmüştü. Do yoo oraya belki bir umut aşkını görür diye gitmişti. Gökçe ise oraya twice grubunun konserine özel kıyafet tasarlamaya gitmişti. İkiside birbirni gördüğünde çok şaşırmıştı. Ama aynı zamanda da kardeş olmalarına rağmen tekrardan aşık oldular. Kimseyi dinlemediler. Evlendiler. Bir yıl sonra ise Gökçe hamile kaldı. Hamilelik günleri çok iyi gidiyordu. Ama o gün. Gökçenin erkenden sancısı başlamıştı. Sezaryan doğuma aldılar. Do yoo amaliyathane ndeden ikisi birden çıkıcağına kendinde söz vermişti. Ama yalnızca biri çıktı. Gökçe Gökdu'nun doğumunda hayıatını kaybetmişti. İşte o zaman do yoo tekrar kendine kızdı. Bir daha sözünü tutmadığı için, tekrardan yalnız kaldığı için hep kendisini suçladı. Kızına gökçe'den Gök hecesini aldı. Kendi isminin okunuşu şeklinde olan du hecesini aldı. Sonra ise Gökdu diye bir isim buldu. Bu sefer kensine söz vermişti. Sevdiği kadının emanetine çok iyi bakacaktı. Gökdu birinci sınıftı. Okulda bir kaç çocuk saçını çekti diye do yoo hemen okula gelmişti  ve kızına karışan çocukların ailelerini dövmüştü. Kızı regl olduğunda onunla birlikte oldu. Sanki onunda karnı ağıyormuş gibi yaptı. Ped kullanımını kızıyla birlikte öğrendi. Gökdu ilk aşık olduğunda Do yoo'a söylediğinde çocuğu eve davet etmişti . Kızını güvenilir birine vermek isitiyordu. Onu üzmeyecek biri ne ama ne kadar üzülmemesi için her şeyi yapsada kızı aşk acısı çekmişti. Onunla birlikte do yoo da aşk acısı çekti. O zaman anlamıştı gökçeyi ne kadar üzdüğünü. İlk başta do yoo kızını üzen çocuğu dövmek istesede Gökdu buna izin vermemişti. Çünkü ona aşıktı. Çoğu baba kızının bir erkekle bile konuşmasına izin vermesede do yoo öyle değildi. Kızını herkes den korumak istiyodu ama bi yandanda hayatın acımasız bir yer olduğunu öğrenmesini istiyordu. Bu yüzden kızı aşk acısı çektiğinde onu teselli etmedi. Aksine onunla birlikte ağladı. Çünkü eğer onu teselli etseydi gökdu cesaretlenecekti. Ve yaptığı hataları bir daha yapacaktı. Do yoo bunu istememişti. Kızı kavga ya bulaştığında ona nasıl karşılık vereceğini öğretti. Do yoo kızına hiç bir zaman 'bunu neden yaptın'diye azarlamazdı aksine 'iyiki yapmışsın biraz daha çalış' derdi . Gökçeden kalan şirekti do yoo müdür olarak yürütüyordu. Gökdu ise şimdiden mimar olmak istiyordu. Bunun için bir çok çalışma yapmıştı. Do yoo bu sefer sözünü tutmuştu. Gökçenin emanetini çok iyi bakmıştı. Ona kendi hayat hikayesini anlatmıştı ki bir daha kızı yapmasın diye. Do yoo bir erkek olmasına rağmen erkeklere güvenmemek gerektiğini biliyordu. Bu na rağmen gökçeye güven vermişti ama bu sefer Gökçe bırakmıştı onu.
İlk defa dans edişlerini
İlk defa öpüştükleri
İlk defa tanıştıkları
İlk defa intikamını
İlk defa onu üzüşü
İlk defa onu mutlu edişi
İlk defa beraber olduğu günü
İlk sevgili oldukları günü
Hatırlamıştı. Neden Gökçeyi bu kadar üzmüştü. Gökçe bunu haketmemişti. Üzülmeyi hak etmemişti. Ama do yoo onu üzmüştü. İlk üzdüğü günleri. Her anı do yoo nun rüyalarına kabus olarak görüyordu.

Do yoo ilk defa o zaman vicdan ne demek onu öğrenmişti

Do yoo ilk defa o zaman vicdan nasıl hissetririr onu öğrenmişiti

Do yoo ilk defa yalnızlığın ne demek olduğunu öğrenmişiti

Do yoo ilk defa aşık olduğu kadını sevmişken kaybetmişti kaybetmenin acısını öğrenmişti

Do yoo ilk defa pişman olmuştu ve bunu nasıl hissettirdiğini öğrenmişiti

Do yoo ilk defa böyle üzülmüştü sevdiği kadın bile kardeşi çıktığında böyle olmamıştı.

Gökçe do yoo kızlarının 18 yaşına giridiğinde kızına vermesi için bir not yazmıştı. 18. Doğum günün de annesinin süprizini vermişti do yoo. O kâğıtta ne yazıyordu bilmiyordu. Onu okumayacaktı çünkü sevdiği kadın onu kızına vermişti. Sadece kızına vermişti... Gökdu doğum günü gecesinde yatağa girmeden önce notu okudu...

Not...

Sevgili kızım;
Bunu sana 18. Yaş gününde vermek istiyorum. Ben bunu verirken belki senin yanında olamayabilirim ama olsun. Benim umut larım senin yanında olsun. Benim yatak odamda komodinin son çekmecesinde bir rüzgar gülü var. O rüzgar gülü senin umudun olsun hayalin olsun. İlerde büyük bir insan olduğunda sana soracaklarki nelerden motivasyon aldın diyince de ki annemden kalan rüzgar gülüne hayallerimi söyledim ve gerçek oldu . Ben 18 yaşımda ilk defa koreye gitmiştim. O günü dün gibi hatırlıyorum. Ve kore benim hayat noktam oldu. Sende hayatının dönüm noktası olabilecek bir kişi/yer seç ve  orası yada o kişi senin hayatını değişirsin. İyiki doğdun canım kızım.

Annen♤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖKÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin