{Listen to the song to get into the vibes😀🔝⏸️}
هەموو کەسایەتی و ناو شوێنەکان دروسکراوی خەیاڵە!
«All the characters and places are imaginary»
.·:*¨༺ ༻¨*:·.🕯️🦇🎭.·:*¨༺ ༻¨*:·.1920
__
پاشان لە هامان ئەو شوێنەی لێوەی هاتبوون ڕۆشتنەوە ژوور ئۆڵیندا بۆساتێک هەناسەیەکی سپاس گوزاری هەڵمژی لەبەر ئەوەی شتەکان بە باشی ڕۆشت پاشان بیری لە هەموو ئەو بیرکردنەوەو هەنگاوانەی خۆی ئەکردەوە کە کردبووی بۆ ساتێ ئەیویست زیاتر ئەو دیمەنە جوانەی دەرەوە ببینێت کە بەهۆی سەماکە بێبەشبوو لێی لەپڕێکا کەسێک دەسی ڕاکێشا کاتێک هەنگاوی بەرەو لای دەرگای ژووری خۆگۆڕینەکەوە ئەنا وایکرد کەمێک پەشۆکاوبێت تا تایهیۆنگ دەسی خستە سەر دەمی«ئای تایهینۆگ من ترساند»
«چشــ گەمژە لەچی ئەترسی لە کاتێکا لە پارێزراوترین شوێنی لە تەواوی شانشینەکە »
«ئێــ تۆش من سەرنجم لە جێیەکی کەبوو»
«لە کوێبوو لای من ئۆوو شیرینەکەم بێگومان لای من ئەبێ»
«قسەی بێ مانا تەنها سەرنجم لەسەر دیمەنە جوانەکەی باخچەکەبوو بەڕاستی زۆر گەورەیە نەمئەتوانی بەتەواوەتی هەمووی سێرکەم»
«دەی کەواتە وەرە لەگەڵم با ئەوەی نەودیوە بیبینی»
«چیی، بۆ کوێ!؟»
«دەی وەرە لەگەڵم ئەگەر ئەتەوێ جێی لەوە خۆشتریش ببینی»
«جێی باوڕنیە گەر بڵێن جێگەی لەوە خۆشتر هەیە!»
«مەگەر هەر لە کۆشکبێت!»
قسەکەی بۆ تەواوکرد و ڕایکێشا بەدوای خۆیا«ئا بۆستە چۆنەبێت من هەر ئاوا بەم جلانە لە بەرچاو ونبم»
«پێموابێت بەم جلانەوە باشترە کەس سەرنجی ناچێتە سەر هەمووی وازانێ کەسێکی بانگێشت کراوی بێگومان جگە لە باوکم گەر بمانبینێ هەر لەویا ئەمانکوژێ»
«تۆ ڕاسەکەی بەڵام ئەی ئەگەر بینینی»
«چارەیاک ئەدۆزینەوە»
تایهیۆنگ ئۆڵیندایبرد بۆ هەمان باخچە بەڵام لە ڕێگەیاکی کەوە«واهــــ ئێرە لەوێ جوانترە»
«ئێرەش هەر ئەوێیە بەڵام ئێمە لە خوار میوانەکانەوەین ئاها سێریکە ئەوەتا دیارن»
«ئۆ ئێم جی ، بەڕاستی ئێرە بەهەشتە ناکرێ هیچ جێیەکی کە لێرە جوابتر و خۆشتر بوونی هەبێت »
YOU ARE READING
چی گەر لە سەرەتاوە بۆ یەک بونایە؟؟
Historical Fictionژانەر:ڕۆمانسی ، مێژوی ، هەست بزوێن Subject on:jungkook ,taehyung