{Listen to the song to get into the vibes😀🔝⏸️}
هەموو کەسایەتی و ناو شوێنەکان دروسکراوی خەیاڵە!
«All the characters and places are imaginary»
.·:*¨༺ ༻¨*:·.🕯️🦇🎭.·:*¨༺ ༻¨*:·.1920
__
^بەیانیەکی نوێ^«خاتونەکەم کات درەنگە هەستە لەخەو ڕۆژەکەت کورتە بۆ کردنی ئەم هەموو کارە»
....
«ئۆڵیندااااااا هەستە بۆ کاررررر دەی درەنگە»
....
«ئەمڕۆ تەنها وەرزشم هەیا بەسی چیەکەی...کاری چی»
....
«کەشوو هەوای ئەمڕۆ گونجاو نیا»
....
«بەڵام مانددوەبیت»
....
یاکێ بیبینێ ئەڵێ ئەچم بۆ وەرزش چ کارم بە کەشوو هەوایە»
«گەرماو ئامادەیە !؟»
.....
«دایکااا ئایـــ سوتامم نافرەت»
.....
«بۆنی گوڵەکە بێزارمەکات ئەمجارە کەمتری تێکەن»
.......
«کاتی ئەوە نیا درەنگ کەوتویت بۆ کار»
.....
«خانمەکەم کاتی وەرزشە ئەمجارە باشتر ئاماەەی ئەکەین»
.....
«نەفەرەت لە مێش و مەگەز ... ئاااا کەوتم پشتم»
......
«پێموابوو پەپولە لە وەرزی بەهارا دروسەبن! نامۆیە!»
......
«ئۆڵیندا زریان بەڕێوەیە خێرابکە»
....
«بۆچی سەیوانتان پێیە ئایا ئەمڕۆ باران ئەبارێ!؟»
.....
«بەڵێ ، باوکت بە نرخێکی کەم ئەم پۆشاکانەی دەسکەوتوە»
....
«بەدڵم نیا نا جوانیە زێڕ بە پشاکەوە و بەم جۆرە نەخشە ئاهــ ناشرینە»
......
«تانها پارچە پەڕۆیەکە کە وەک پۆشاکەکانی ترە ئەم دڵ خۆشیای ناوێ دایکە»
.....
« بەڵام ئەمە تەنها ملوانکریسادە نیا خانمەکەم ئەمە بە تایبەت لە ئیتاڵیا دروسکراوە وچەند بڕێکی کەمی بەردەستە»
......
«ئۆملێت بۆ نیاوەڕۆ نەخێر ئیتر ئێوە نۆشتنبێت»
.....
« ئێوە وا ئەزانن گەدەی من چیە گۆشت بەم کاتە!!»
....
«ببوورە کچەکەم ئەمە بۆ ئەوەبوو کە درەنگ هەستای لە خەو»
....
«ببوورە خانمەکەم بەهۆی ئەوەی درەنگ هەستای وا بیرمانکردەوە زیاتر برسیتە»[«بۆنی جگەرەکەتم خۆشەوێت بە تایبەت ئەوکاتانەی تێکەڵ ئەبێت لەگەڵ بۆنەکەت حەقی ئەو کەسانەت نەبێ کە لوتیان ئەگرن»
ئەزانی ئەوە قسەی ئەوانە! هەمیشە ئەڵيت حەقی ئەو کەسانەت نەبێت ئاخەرچۆن پێمبڵێ لەکاتێکا ئەو کەسەی ڕقی لەو بۆنەیە لە جێگای هەمووتانە
زۆر ڕۆمانسی مەبە گرنگ ئەوەیە هێشتا وائەکەیت
بەڕاست کوا جگەرەم نەکێشاوە ئەمڕۆ!
کێشەکە بۆنەکەیە
من ئەو بۆنەم بەدڵە
زۆر بێ سەلیقەی
تکا ئەکەم.
چۆنەبێت لە ناوەزەترین شوێنی جیهان لەم کەشە فێنکە لە وەرزی هاوین لەلای ڕوبارا لەم ساتە ناوازە و پڕ وزەیە تۆ ئەم بۆنە بەکاربێنیت حەزی پێناکەم
تەواو تەواو ئای تۆ بیر لەوە ناکەیتەوە من بە چ دەردە سەریەک یەم بۆلات ها تەنانەت ناشتوانم جلەکانم بگۆڕم کە ئەو بۆنەی پێوەیە، دەی من لە کۆشکام ئەم ماوەیە هەر وائەبێ هەڵهاتن بە جلی کۆبوونەوە هەم چ ئافرەتێک حەزی لەو بۆنە پیاوانەیە نیە
جێگای گاڵتەیە ، تۆ هەر لە کۆشکبە باشە ]
چـــــــــارەنــــــــوســــــــــ
هەی ژەهرە لەسەرخۆکە وامانلێئەکەی پەشیمانی ناخۆشترین ساتەکانی ژیانمان ببینەوە ئاخەر بــۆ ئەوەنەت ڕقلێمبوو بەجۆرێک بەشە خراپەکەش پێ ڕانەبینیم هەمیشە هەست بە دڵخۆشی ئەکەم کاتێ چاوەڕێی هیچشتێک لێناکەم چونکە ئەزانم هەمیشە تۆیت کە دووژمنی پلە یەکی خۆشیەکان و جوانیەکانیت تەنها ئەمویست لە خولەکێک ژیان بوەستێنی شتەکان بە باشی بەڕێوە بەری بۆ ئاخەر بۆ چاوەڕوانیە بە ئازارەکەت پێ ڕەوا نەبینین ..
ئێنا هەمیشە بڕوای وابوو لەداهاتوا کەسێک دەبێ بە هەموو خراپیەکانتەوە تۆی خۆشەوێت واتە هیچ کێشەیاکتان بۆ دروسنابێت منیش هەمیشە لەگەڵ پەخشانە عاشقانەکەی بۆم باسدەکرد نەک تەنها ئەوە بەڵکو ئەو شتانەشی تۆ ڕق لێیە لە خۆتدا کردەوە گەمژانەکانت نامۆبونەکەت گفتە درێژەکانت نەک تەنها بێزاری ناکات بەڵکو ئەمرێت و زیندوو ئەبێتەوە بۆ یەک وشە تەنها یەک وشە لە تۆوە ، ئەو شتی زۆر ناشرین ئەبینێت لە تۆیا کە ئەتکا بە کەسێکی قێزەون بەڵام ئەو هێشتا چاوپۆشیەکات خۆشیئەوێیت ئەبێت بە بەهەشت و لانەی تۆ لەسەر ئەم زەویە کەسێک کە شانازی بە هەموو شتێکتەوە ئەکات تەنانەت گەر تۆ هیچیشت نەبێت جێگای شانازیبێت ئەو شانازی بە بوونت ئەکات تەنها پێویستمان بە چارەنوسە بۆ بەدەسهێنانی ئەو کەسەی کەتۆی بەم جۆرە قبوڵە نەک بەو جۆرەی ئەتەوێت ببیت تەنانەت بە هەناسەدانت دڵخۆشە ، ، ئایـــــ خۆشی لەوەی ئەو کەسەی هەیەو چارەنوسیش ئەوەی قبوڵە ئایـــ لەوەشی بە گەمژەی خۆی دەستی لێ بەرئەیات ، ئایـــ لەو چارەنوسەی ئێسە تفی تێئەکەم وایکرد چاوەڕێی دەستیبم تف لەو چارەنوسەی ئەو غرورەی شکاندـ کە لە ئەنجامی خۆشەویستیەوە پەیاببوو ملیۆنان جار نەفرەتبێت لەو چارەنوسەی تەنها تڕایلەری خۆشیەکانی پشانداین و نەیهێشت ناوەڕۆکی فلمەکە ببینین.
YOU ARE READING
چی گەر لە سەرەتاوە بۆ یەک بونایە؟؟
Historical Fictionژانەر:ڕۆمانسی ، مێژوی ، هەست بزوێن Subject on:jungkook ,taehyung