{Listen to the song to get into the vibes😀🔝⏸️}
هەموو کەسایەتی و ناو شوێنەکان دروسکراوی خەیاڵە!
«All the characters and places are imaginary»
.·:*¨༺ ༻¨*:·.🕯️🦇🎭.·:*¨༺ ༻¨*:·.1920
__«شازادە ئەبڕیڵ هەموو کەلوپەلەکان ئامادەیە»
«ئادەی لیستەکەم بەرێ ئهم تواوە ئا بۆستە قەمیسە سپیەکەشی بۆ ئامادەکە»
«بەسەر چاو خانمەکەم»
«ئۆفــ .... بەڕای تۆ کەم نیە ئەم جلانە »
«بۆچی کەمبێ ههــ خوائەزانێ یەک هەنگاو لە کمپەکانیش یەتە دەر یان نا»
تایهیۆنگ جوابی یایەوە کاتێ بەرەو ئەوان ئەهات
«قسەی بێ مانا مەکە دیارە خۆت زۆر واتکردووە»
«ئێ بەڵێ بێگومان زۆرم واکردووە ، هەم هەتا ئەو هەموو سەربازە هەبێ چ پێویستەکات ئێمە قوربانی بەین»
دەسی کردبووە ژێر چەناگەی بیری لە هۆکارێک ئەکردەوە بۆ بەشداربوون لە جەنگ«قسەی بێمانا مەکە یەکەم ئەمجارە سەرباز کەمی کردووە دووەم لەهەر بار و دۆخێکبێت پێویستە بۆ نیشتیمانەکەت هەوڵبدەیت!»
«چیییی خخخخ سەرباز کەمی کردووە»
بەشێوویەکی گاڵتە جاڕانە پێئەکەنی«بەچی پێکەنی ئەڵێی هەر لێرە ناژیت وا ئاگاتلێنیە»
«نانا ئەوە ناڵێم سەرباز کەمی کردووە بۆیە جونگکوک ئەچێت بۆ جەنگ واهــــ نەمزانیبوا ئامۆزا خاوەنی چەند دەستە ، سێرکە شازادە لەگەڵ تەواوی ڕێزما بەڵام گەمژە مەبە تکایە ئەمە لە تۆ ناوەشێتەوە ئاخەر بە هەبوون و نەبوونی جونگکووک چی لە بابەت ئەگۆڕدرێ!؟»
«ئۆفف لە گەمژەی خۆت باشە! ئەو زیاتر بۆ ئەوە ئەچێت کە سەربازەکان لەژێر کۆنتڕۆڵی خۆیابن و بۆ ئاگاداربوون لە هەموو هەواڵێک کە لە شانشینی بەرامبەرەوە یەتبۆیان!»
«هممم باشە با وابێت»
.........«دایکاااا دایاااا ...»
«چیبووە ئۆڵی؟»
«دایاا دە تۆ وەرە»
بە هاوارەوە بانگی دایکی ئەکرد کاتێ لە ژوورەکەی خۆی خەریکی لابەرکردنی عەزیە سپی و شینەکەی بوو«چیە دەی بڵێ کارم زۆرە»
دایکی هاتە ژوورەکەی بە دەسە خۆڵاویەکەی دیاربوو کە خەریکی کێڵگەکە بووە
YOU ARE READING
چی گەر لە سەرەتاوە بۆ یەک بونایە؟؟
Historical Fictionژانەر:ڕۆمانسی ، مێژوی ، هەست بزوێن Subject on:jungkook ,taehyung