siktir et

991 63 67
                                    

ᯓ★

selam!

bu aralar hyunho ile ilgili herseye takintiliyim o yuzden bunu yazmaya karar verdim

umarim begenirsiniz, keyifli okumalar!

ᯓ★

"dolmuştayım hyung, birazdan eve yetişirim." hyunjin telefonla konuşurken dolmuş oturduğu mahalleye yaklaşmıştı. "tamamdır. yetişince yaz, haberim olsun." chan'ı onaylayıp telefonu kapatmıştı hyunjin.

elindeki gopro'nun şarjını kontrol etmişti. neyseki avusturalya'dan dönmeden önce sarj etmişti. "dayı, ilerde beni tükür!" öne doğru bağırıp bavulunu bir kaç kişinin arasından itekleyip kapıya yaklaşmıştı. "durak dışında duramam yeğenim." şöför koltuğundan bağıran adama hemen cevap vermişti. "dayı durak orası zaten!"

neden dolmuşta bu çileyi çektiğini düşünürken dolmuşu süren dayı ani fren yapınca ortada duran herkes oma doğru gelmişti. üstüne doğru düşen iri yarı adama karşı gopro ve bavulunu sıkıca tutup kendini açılan kapıdan dışarı atmıştı hyunjin.

sonunda gerçekten nefes aldığını hissettiğinde bir kaç metre geride kalan siteye doğru yürümeye başlamıştı. bir süre sonra kapıdaki güvenliğe el sallayıp kartını okutup geçmişti siteye. daha sonra apartmanına girdi, asansöre bindi ve 17. kata çıkmaya başladı. kapısının önüne gelince kamerasını açtı. "millet, sonunda eve geldim!" anahtarı çevirdikten sonra ekledi. "birazdan görüşürü-"

kamerayı kapatacağı sırada evin kapısı açılmış ve içerideki kişi bağırmıştı. "sikeyim! kimsin lan sen?!" hyunjin gözlerini kısıp karşısındakine baktı. "asıl sen kimsin ve evimde ne işin var?"

içerideki onu biraz süzmüş, sonrada sırıtarak söylemişti. "ya siktir et gel beraber yaşayalım." hyunjin garipsemeden onaylayıp evine girmişti. bavulu girişte bırakıp telefonuna sarılmıştı.

ᯓ★
wolfgang
yasiyor olabiliriz.

hyxnjnhwg
abi
asicam simdi kendimi

sweetyhannie
Ne oldu aq

gnabnahc
Eve yetistin mi

hyxnjnhwg
yani
yetistim de
evimde biri var

sweetyhannie
Tamda korku filmi
Elinde testere falan var mi

hyxnjnhwg
sacmalama jisung
elinde testere yok korkunc ta degil
simdi anlatiyorum
ben kamerayi acmisim iste anahtari cevirirken bi iki sey soyluyorum gorusuruz falan diyorum
sonra icerden biri cikti kimsij sen falan dedi
bende dedim asil sen kimsin evimde ne isin var falan

gnabnahc
Falan demeyi birakirmisin artik

hyxnjnhwg
ya kes
neyse
oyle bakti bana
baktiktan sonra dedi ki siktir et gel beraber yasiyalim

sweetyhannie
Kesin asik oldu

gnabnahc
Sende kabul etmedin dimi

hyxnjnhwg
tabi ki de ettim aq
evsiz mi kaliyim

sweetyhannie
Benim evim yoj mu

hyxnjnhwg
orda pic felix var
gitmem oraya

sweetyhannie
Yalniz o pic dedigin kisi benim sevgilim????

fuck it, hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin