yarrakhyunjin
siz ve 5 kişi dahaminholeee
Hyunjin bir haftadir yoklixiee
Hyung gercekten salaksin
Ne bekliyorsun tanri askina
O kadar sey dedin
Simdi de evde kalmasini mi bekliyorsun gercektenminholeee
Sen ne karisiyorsun felixlixiee
24 yasindayim hyung
Cocuk degilim ben artik
Savunmam gerekeni savunurum
Yemin ederim biktimgnabnhac
Ayarsizsin
Kac gun once ne diyordun cocuga
Sonra geliyorsun bir haftadir yok diyorsunmongmong
Hyunjin yayin acmis
Bayadir dans ediyor simdi telefonunu cikardi
Bi seylere giriyorhyxnjnhwg
minho aramayi birak aq(hyxnjnhwg, minholeee kişisini çıkardı)
hyxnjnhwg
sonunda gitti
sukurler olsunᯓ★
"üzgünüm, bir kaç mesaj vardı. onlara bakmam gerekiyordu. pekala.. şimdi hangi şarkıyı istiyorsunuz?" telefonunu ardı ardına gelen minho'nun mesajları ile gözlerini devirip minho'yu engelledi. az önce sorduğa soru karşısında bir çok şarkı ismi yazmaya başlamışlardı.
👤: Nolursun guilty
👤: Standing next to you!!!!!!!!
👤: Kaslarini göstersene bakayim guzel guzel spor yapiyormusun
👤: Guilty
👤: Allah icin 3D
👤: What is love odbwkdbwidebid"guilty? sanırım onu biliyorum." siyah duvarlarının kenarlardan mavi ışıklar çıkan dans pratik odasında ilerlemiş ve söylenen şarkıyı açmaya başlamıştı. giydiği gri yarım kollu kazağın üstüne kırmızı sweatshirt giyip sabitlediği kameranın önüne döndü.
şarkının bir kısmıyla dans ettikten sonra terden sırıl sıklam olmuş saçları ile nefes nefese kameranın karşısına oturmuştu. yayını açalı baya olmuştu ve sürekli dans ettiği için gerçekten yorulmuştu.
👤: kaşındaki de ne öyle!!??
okuduğu cümle ile konuşmaya başladı. "kaşımdaki piercing mi? bir haftadır kuzenimde kalıyorum ve gece birden bana sana piercing çok yakışıyor dedi. sonra da beni zorlamaya başladı. bende birazcık salak olduğum için onu dinledim ve bir kaç gün önce kararsızlıkla bunu yaptırdım. aklımda hiç böyle bir şey yoktu, hepsi kuzenimin suçu. beğenmediyseniz hesabını vereyim onu zorbalayın lütfen."
👤: Beğenmeyeni sikiyoruz
👤: mü kem mel 🔥🔥
👤: Aglivam asiri iyi"sizinle daha çok konuşmak isterdim ama bu kadar yeter diyelim. yarın video atarım belki! görüşürüz!" el sallayıp yayını kapatmıştı. derin bir nefes alıp kalktı ve tartışmadan önce minho'nun ezberlemesini istediği şarkının kareografisini açtı. erteleyip durmuştu ve şimdi bir kaç saatte öğrenmeye çalışacaktı. oturduğu sitenin en gereksiz yeri burasıydı ve kimsenin gelmeyeceğinden emindi.
hareketlerin hepsini düzgün yapabilirken bir hareket onu çok zorlamıştı. videoyu geri sara sara nasıl düzgün yapacağını kavramaya çalışırken kapının açılmasıyla oraya döndü. mor saçlı bir aptal gördüğünde umursamadan aynayla kaplı duvarın önüne geri döndü. şarkıyı baştan açmıştı. diğer hareketleri kusursuzken hala onu yapamıyordu. "niye böyle bir hareket koymuşlar ki?" kendi kendine konuşması arkasında oturan bedenin gülmesine sebep olmuştu.
"öğreteyim mi sana?"
"istemez." istemediğini söylesede artık yapamamaya katlanamıyordu. şarkının başından sonuna her şey kusursuzken sadece bir yerin hepsini mahvetmesine katlanamıyordu. "nasıl geldin buraya?"
"eve yerleşmeden önce bütün siteyi gezdim. yayında da seni izleyince burada olduğunu fark edip geldim."
"keşke fark etmeseydin amına koyayım." hyunjin fısıldamıştı fakat minho onu net bir şekilde duymuştu. aynadan hyunjin'i izlemeyi bırakan minho kalkıp ezberlediği kareografideki hareketi hyunjin'e öğretmeye başlamıştı.
"belini düzgün çeviremiyorsun." minho ellerini hyunjin'in beline yerleştirdiğinde hyunjin minho'nun ani hareketiyle şaşırsada belli etmemişti. minho yapması gerekeni gösterdikten sonra az önce oturduğu koltuğa dönüp ayna kaplı duvardan hyunjin'i izlemeye başlamıştı.
"bak mükemmel yaptın işte." hyunjin gülüp cevaplamıştı. "ben her şeyimle mükemmelim zaten."
"bakıyorum da bayılıyorsun kendine."
"evet, aşığım kendime yani o kadar." hyunjin şarkıyı baştan açarken konuşmuştu. sonra ise tek duyulan şey hyunjin'in ayağından uçan ayakkabının cama çarpma sesi ve arkadaki şarkının donmuş hyunjin'e rağmen çalmaya devam etmesiydi. minho gülmekten kendini kaybederken hyunjin sinirli bir şekilde ayakkabısını uçtuğu yerden almak için hareketlenmişti.
"siktiğimin ayakkabısı.." içinden küfürler savurmaya devam ederken müziği kapayıp ayakkabıyı ayağına geçirmeye başladı hyunjin. minho'nun hala gülmesine sinir olmuş ve daha tam giyemediği ayakkabıyı onun suratına fırlatmıştı. minho son anda başını eğip tapılası yüzüne yaklaşan şeytani ayakkabı tekinden kurtulmuştu.
"geri versene aptal!" hyunjin'in bağırmasıyla minho ayakkabıyı alıp hyunjin'e sertçe fırlatmıştı. ama hyunjin'in kaçıp ayakkabının aynayı parçalayacağını hesaba katmamıştı. sanırım sandığından fazla sert atmıştı.
"ha ha! kaçtım işt- siktir.." hyunjin önünde yarısı yere düşüp patlayan ayna kırıklarına ağzı açık şekilde bakmaya başladı. minho'da ondam farksızdı.
sonra hyunjin gülmemek için tuhaf bir ses çıkarıp minho'nun gülmesiyle tek ayağı yalın bir şekilde gülmeye başladı. hiç gülünecek bir durum değildi ama ikisi de gülmeden duramıyorlardı. en son hyunjin'in sinirleri bozulmuş, gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı. "ev sahibi bu sefer beni harbiden sikecek."
ᯓ★
sunun gercekten yasandigini dusunuyorum 😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fuck it, hyunho
Fanfiction"asıl sen kimsin ve evimde ne işin var?" "ya siktir et gel beraber yaşayalım."