Bölüm 1
(Yn:Yuna Yj:Yeji Ryu:Ryujin Chaer:Chaeryeong Lia:Lia Syoung:Sooyoung)
Sabah saat 6 civarında, Yeji yeni uyanmıştı. Çok heyecanlıydı bugün Üniversitesi'nin ilk günüydü. Erkenden kalkıp makyaj yaptı süslenip kendini dışarı attı, durağa yürümeye başladı.
O sırada ryujin daha yeni kalkmıştı. Onun için değişen bir şey yoktu. Her sabah hatta her günü aynıydı.
Taa ki...
Ryujinde kıyafetini giymiş yola çıkmıştı durakta Yeji ile karşılaştı. Yeji, formaları aynı olduğu için "Sizde mi **** Üniversitesi'ne gidiyorsunuz?" diye sordu.
Ryujin asık bir suratla : "Evet."
Yeji, adını sordu.
Ryujin oflayarak, "Shin Ryujin."
Yeji gülümseyerek "memnun oldum~" dedi ve o sırada otobüs geldi otobüs cok doluydu, Yeji otobüse bindi ama Ryujin binmedi ve okula yürümeye karar verdi. Ve tabiki de okula geç kaldı. Yeji okula yürürken herkes bir konuyu konuşuyordu. Yeji, eski lise'den arkadaşı olan Yuna'ya neler olduğunu sordu ve Yuna, "Yeni gelen 1. sınıf öğrencisi hakkında dedikodu yapıyorlar, boşver." dedi. Yeji merak edip birilerini dinledi. Şöyle diyorlardı: "Yeni 1. sınıf öğrencisi Lee shinyuk'la çıkıyormuymuş? Ah,Tanrım daha okula yeni gelen kişilere bak. Shin Ryujin'i hep duydum durmadan sevgili değiştiriyor tuhaf bir tip."
Yeji : "Bu isim biyerden tanıdık geliyor.."
Yuna: "Nerden?"
Yeji: "Bu kızla durakta karşılaştım yüzü soluktu."
Yuna: "Hey yeji! zil çalıyor"!
-Herkes hocayı bekliyordu..
Hoca girdi ve herkesin adını yoklama aldı.
10 dk sonra Ryujin geldi. Hoca ona bakarak "Nerdesin sen?! okulun ilk günü gec mi gelinir?"
Ryujin kısık bir sesle; "Özür dilerim efendim." dedi.
-Okul bitti.
Ryujin sinirlenmişti çünkü herkes onun hakkında konuşuyordu.
.. "Şuna bak bu Ryujin değil mi?"
Ryujin : Çıldırmış olmalılar.
Ryujin eve gitmişti, Yeji ise arkadaşlarıyla yemek yemeye gitmişti.
Yuna: Yeji ile aynı derslerimiz olmadığı için üzülüyorum..😭
Yeji: Yunaaa teneffüslerde görüşüyoruz.
Lia: Heey! asıl benim üzülmem gerek aynı üniversitede bile değiliz.
Yuna: Acıktııım~ yemek söyleyeliim.
Lia:Tamaaam~
•Yeji dalmıstı.•
Lia:Yeji bir sorun mu var?
Yn: Hah ne sorunu olsun, kesin sınıfından birisine aşık olmuştur!
Yj: Yaa, daha hiçbirini tanımıyorum bile.
Yn:Tamam,tamam.
•Yemeklerini yediler ve Lia evine Yuna ve Yeji'de yurda gittiler•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RYEJI - Home.🏠
Romancegirl, i've never loved someone like you. oh, home, let me come home. home is wherever i'm with you.