Home.🏠 - 4

65 7 5
                                    

Bölüm 4

Ryujin : Ben gerçekten deliyim. Neden bir anda sıcak bastı? Ahh, sınıfta asla Yeji'nin yüzüne bakamam.

Yeji : Bu çiçekleri neden bana veriyor ki? Neyse yurtta bunları saksıya koyacağım, çok güzel kokuyorlar.

~Sınıfta~

Yeji sınıfa girdiği anda Ryujin'e baktı ama Ryujin ona bakmadı bile.
Yeji Ryujin'in yanına oturup
"Çiçekler için teşekkür ederim." dedi.

Ryujin : Senin için özel toplamadım, verecek kimsem yoktu boşa gitmesin diye.

(Yeji içinden ; Yine başlıyoruz.)

Yeji : Peki, yinede sağol.
diyerek Ryujin'in yanında ayrıldı.

Ryujin : Ahh kurtuldum. Yeji fazla yakın davranıyor ve eğer ona soğuk davranmazsam kendimi kaybederim. Benden nefret etmesi çok çok daha iyi.

Yeji : Bu kız gerçekten benimle sıcak soğuk oynuyor.

~Ders başlar~

Yeji : Bu ders aşırı sıkıcı. İmdat diye bağırmak istiyorum. Biraz kestireceğim.

Hoca : Hey Hwang Yeji! Dersi dinlemiyor gibi görünüyorsun.

Yeji : Ha? ben mi?

~Tüm sınıf Yeji'ye güler.~

Hoca : En son nerde kalmıştık Yeji?

Yeji : Şey.. Ben b-bilmiyorum.

Hoca : Derste uyursan bilmezsin tabi. Sınavlar gelince göreceğim sizi, uyumaya devam et.

( Yeji içinden : Lanet hoca.)

~Tennefüs zili~

Ryujin : Önceden lisedeyken ülke de 1. olduğunu duydum. Peki ya şimdi neden derslerin iyi değil? Beni çalıştırmanı isteyecektim aslında.

Yeji : Derslerimin kötü olduğunu kim söyledi ya? Ayrıca derse odaklanamamanın sebebi sen..sin(sessizce) hayır derse odaklanamıyorum o kadar yinede senden iyi olduğum için sana ders anlatabilirim.

Ryujin : Peki ~ (gülümser)

Yeji giderken : BİRLİKTE DERS ÇALIŞMAYI KABUL ETMELİYİM ! BÖYLECE ONUNLA DAHA COK VAKİT GEÇİRİRİMM

~ Yeji Yuna'yı görür ve selam verir. ~

Yeji : Hey Yuna!
(Yuna görmezden gelip diğer arkadaşlarıyla yemekhaneye gider.)
Yeji : Yuna?

(Yeji Yuna'yı elinden tutup geçen gün gittikleri yere çağırır.)

~ Gizli yerde~
Yeji : Yuna.. son günlerde tuhaflaştın. Okulun ilk günlerinde bana arkadaş bulmaya ihtiyacım olmadığını söyledin, dün kendime arkadaş bulsam iyi olacağını söyledin ve şimdi ise 5 yıllık en iyi arkadaşın olan beni görmezden geliyorsun. Neyin var senin?

Yuna : Yeji.. Hayır, ah yani şey. Arkadaşlarımın yanına gitmem gerek proje ödevimiz var daa~

Yeji : Hayır Yuna! Yine gitmene izin vermek istemiyorum. Her zaman kaçıyorsun. Bana açıklama yap.

Yuna : Yeji.. Bak, ben her zaman senin yanında olamam sınıflarımız aynı değil, odalarımız aynı değil yani kendi sınıfımda arkadaşlarım var, bu yüzden sende kendine arkadaş bul. Ama şunu unutma, ben her zaman senin arkadaşın olacağım.

Yeji : Ne?

Yuna : Gidiyorum.

Yuna yine gitmişti ve ders zili çalmıştı.

RYEJI - Home.🏠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin