Bölüm 3
~Sabah~
Okulda artık Ryujin hakkında konuşulmuyordu, Ryujin daha iyi hissediyordu.
Chaeryeong bilgisayarından Yeji'yi araştırıyordu.~Sooyoung chaer'in yanına gelir.~
Sooyoung : Derse girmek yerine kütüphane de napıyorsun?
Chaer : Ben mi? Ha, hiç.
Syoung : Emin misin? Göster şunu bana.
~Bilgisayara bakar~
Syoung : Ha?! dur bi dakika, bu kız benim oda arkadaşım. Neden onu araştırıyorsun? Ona aşık falan mısın?
Chaer : Hayır, yanlış anladın. Bunu arkadaşım için araştırıyorum.
Syoung : Peki, sana güveniyorum.
Chaer : Hey! bu senin oda arkadaşınsa ona sorular sor bana onun hakkında bilgi ver.
Syoung : Bu kız neden bu kadar önemli? Yoksa arkadaşın mı o kıza aşık, hah.
Chaer : Bilmiyorum ama en azından arkadaş olsunlar.
Syoung : Arkadaşın çok önemli sanırım, onun için böyle şeyler araştırman falan.
Chaer : Kimse senden önemli değil. Bunu duydun şimdi dersine git.
Syoung : Tamamm~
Chaer : Dediğimi unutma!
~ Yeji ve Ryujin'in sınıfı ~(Ryujin kafasını sıraya koymuş uyuyordu.)
Yeji içinden : Acaba iyi mi diye sorsam mı? Hayır, asla! onla konuşmaya çalışmayacağım artık. Hem neden onu önemsiyorum ki?
~ Yeji sınıftan çıkar ve bir çift içeri girer~Ryujin : Tanrım, şu yapış yapış çiftler. Kahve alacağım.
~Ryujin ve Yeji kantinde birbirlerini görürler. ~Ryu : Hey yej.. Yeji'ydi değil mi? Nasılsın?
Yeji : Ben mi? Ah, normal.
Ryu : Peki, iyi dersler.
Yeji : Teşekkür ederim. (şaşırmış)
Ryujin : Buarada, önceden sert davrandıysam özür dilerim.
Yeji : Ahh, sorun değil.~Ryujin giderken kafasına vurur ve;
- Ne yapıyorum ben? Fazla samimiydim. Ahh, delirmiş Shin Ryujin.Yeji içinden : Sanırım artık onunla konuşabilirim. Ama neden, neden bir anda böyle oldu ki?
Yuna : Yeji-shi buraya gel! (Yeji'ye eli ile gel işareti yaparak.)
Yeji : Yuna, nasıl gidiyor?Yuna : Sıkıcı.
Yeji : Benimde.
Yuna : Sana bir konudan bahsedeceğim, gel benimle.~Gizli bir yere giderler.~
Yj : Ne diyeceksin?
Yn : Senin oda arkadaşın varya..
Yj : Ee nolmuş o serseme?
Yn : Yan odadakı kız ile çıktığı iddia ediliyor. Adını bilmiyorum.
Yj : E ben bunu napayım?
Yn : Yani odada durmamasının sebebi bu. Sende odanda yalnız kalıyorsun, kendine bir arkadaş edinsen iyi olur.
Yj : Arkadaş? Bilmiyorum yuna.
Yn : Gitmem gerek!
Yj : Tabii, her zaman ki gibi yine git. Kafayı yiyeceğim!~Ryujin kütüphane de ~
(Chaer'e soruyor)Ryu : Ee ne buldun?
Chaer : Bakıyorum da meraklısın.
Ryu : Kapa çeneni de ne bulduğunu söyle.
Chaer : Şimdi pek bilgim yok. Ama lisede ülkede birinci olmuş sanırım.
Ryu : Bana bu saçma bilgilerle gelme.
Chaer : Merak etme yakında istediğin bilgilere ulaşacağım.
Ryu : Umarım. Gidiyorumm~~Okul biter ve yurda giderken ;
Yeji : Okulun nasıl geçti?
Ryu : Sanane. Ah, şey normal
sen?
Yeji : Aynı.
Ryu : Aa odalarımız yanyanaymış.
Yeji : Evet.~Ryu odasında girince;
Ryujin : Aptal, aptal, aptal ben aptalın tekiyim fazla saçma davrandım. Kendimden nefret ediyorum.
~ Yeji odasında.~
Yeji : O bugün samimiydi, ayrıca tatlıydı.. Aa! Neyden bahsediyorum ?! Neyse, belki iyi bir arkadaş olabiliriz.
(Yuna'nın dediği aklına geliyor)
• Yuna : Kendine bir arkadaş bulsan iyi olur. •
Yeji : Arkadaş? Tabikide arkadaş başka ne olsun ki ?Yeji : Eh? PROJE ÖDEVİM !
~Sooyoung arıyor~
Yeji : Alo~
Syoung : Biyerlere gitmeye ne dersin?
Yeji : Ödevim var.
Syoung : Ah, ödevleri bu kadar önemseme bişey olmaz.
Eğer gelmezsen seni sürükleyerek getireceğim !
Yeji : Tamam,tamam geleceğim.Yj : BU ÖDEVİ NASIL YAPACAĞIM ŞİMDİ ?! Of sooyoung!
~Syoung ile Yeji yemek yerken~
Sooyoung : Yeji, nelerden hoşlanırsın?
Yeji : Şimdi birden niye? Pekala, çiçekleri severim, hayvanları, arkadaşlarımı ve ailemi.
Sooyoung : Heh! Aslında pek arkadaşın olduğunu sanmıyorum.
Yeji : Hey! onlarla yanyana değilim o kadar.
Sooyoung : Peki,peki. İdeal Tipin nedir?
Yeji : Ne yapacaksın ki? Bana bir sevgili ayarlayacağını söyleme sakın !
Sooyoung : Hayır ya, sadece seni tanımak için, meraktan.
Yeji: Hm, ben benimle ilgilenen erkeklerden hoşlanırım. Umursamaz olanları sevmem. Özel günlerde birşeyler yapan bir erkek, iyi kalpli birisi vee görünüş pek bilmiyorum.
Sooyoung : Sadece erkekler için mi geçerli?
Yeji : Ha? ben normal bir insanım.
Sooyoung : Aynı cinsi sevmek anormal mı yani? Neyse bunu boşver. Yemeğini yede kalk.
Yeji : Sooyoung, tuhafsın.
(Yeji içinden : Bu, bu sersem.. Bana neden böyle bir soru sordu? Endişelenmeye başlayacağım.)~Sooyoung Chaer'i arıyor~
Sooyoung : Birşeyler öğrendim ama Yeji ile Arkadaşın olmaz bence.
Chaer : Ne öğrendiysen söyle.
-Sooyoung teker teker anlatır-Chaer hepsini Ryujin'e anlatır.
Ryu : Erkeklerden bahsediyor. Erkek değilim.
Chaer : Zamanla herşey değişebilir.
Ryu : O zaman onu umursamam ve böylece benden nefret eder. Bende kurtulurum.
Chaer : Ondan kurtulmak mı istiyorsun? Ona karşı hislerin var sanıyordum.
Ryu : Saçmalama, tabiki de.. tabiki de ona karşı hiç birşey hissetmiyorum kapat şu konuyu.
Ryu : Uyuyacağım.
Chaer : İyi geceler.~Diğer gün.~
Ryu ve Yeji yoldayken;
Yeji : Günaydınn~
Ryu : Sanada günaydın.(Yeji içinden : Bu kız benle sıcak soğuk mu oynuyor? Daha dün iyiydi. Ama şimdi.. Delireceğim.)
Ryu : Çiçek toplamıştım, verecek kimsem olmadığı için bunları al.
Yeji : Ha?
~ Ryujin okula koşar~
Yeji : Çiçekler.. Benim için mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RYEJI - Home.🏠
Romancegirl, i've never loved someone like you. oh, home, let me come home. home is wherever i'm with you.