Bölüm 10
İlk sayfalarda Ryujin'in küçükken yazdığı şeyler vardı.
Yeji dikkatlice hepsini okudu
sonradan 13 Ocak tarihine geldi.13 Ocak
GünlükHerkes "Sevgili Günlük" diye başlar değil mi?
Ben sadece Günlük diyorum. Bu yaşadığım şeyleri anlayabileceğim tek şey sensin Günlük.
Bugün sabah okula giderken durakta bir kız gördüm. Adı Yeji'ymiş. Dikkatimi çekti. Aynı okula gidiyormuşuz.
14 Ocak
GünlükBugün yine o kızla karşılaştım. Durakta konuşmadık ama okulda biraz konuştuk.
Ve ben yine her zamanki gibi kaba oldum. Keşke böyle bir özelliğim olmasaydı. Özür dilerim.15 Ocak
GünlükBugün tam bir aptaldım. Ona çok samimi davrandım. Aslında mutlu olmuş gibiydi. Ama yinede benden nefret etse daha iyi. Zaten her türlü benden nefret eder. Buarada Chaeryeong onu araştırmaya başladı. Gerek yok dedim ama gerek var. Sanırım o kızdan hoşlanıyorum. Çok saçmaladım. Beni dinlediğin için teşekkürler Günlük.
16 Ocak
GünlükBugün ona çiçek verdim. Aslında verecek kimsem yok dedim. Evet verecek kimsem yoktu ama onları Yeji için topladım. Çiçekleri seviyormuş. Ama sanırım heteroymuş. Yani şansım 0.
25 Mayıs
Günlük5 ay boyunca hiçbir şey olmadı aramızda. Ciddiyim konuşmadık bile. Ama ona olan sevgim her zaman arttı. Ayrıca Yeji hep üzgün görünüyordu. Neyse Chaeryeong beni biryere çağırdı. Orada Yeji ve oda arkadaşıda varmış. Yeji beni gördüğünde çok şaşırdı. Bende çok sevindim. Tabii belli etmedim.
Sooyoung yani Yeji'nin oda arkadaşı ve Chaeryeong çıkıyormuş! Çok şaşırdım ve onların adına sevindim. Umarım Yeji ve bende öyle oluruz. Ama sanmıyorum. 4lü takılmaya karar verdik. Bu benim için iyi bir şans olabilirdi. Yeji ile yakınlaşabilirdim ama hâlâ sanmıyorum.26 Mayıs
GünlükBugün Yeji beni arayıp geç kalacağını söyledi. Bende onu bekledim ve birlikte koşarak okula gittik. Çok güzel bir anıydı. Hemde Chaeryeong bizim fotoğrafımızı çekmiş!
28 Mayıs
GünlükBugün birlikte olan tüm derslerimizde Yeji'yi izledim. Çok güzeldi. Dersi dinlerken bile dikkatimi çekiyordu. Her hâli çok güzel. Ona içecek almıştım ama çikolatalı seviyormuş. Onun hakkında bilgiler öğrenmek hoşuma gidiyor. Resim dersinde aptal Minhyun yanıma geldi. Beni diğer kızlar gibi sanıp asılmaya çalıştı ama tabii ki başaramadı. Onun gibi kişilerden nefret ediyorum. Neyse okul çıkışı Yeji ile birlikte yurda gittiğimiz için mutluydum. Ona birinden hoşlandığımı söyledim ama kendisi olduğunu anlamadı.
İyi geceler Günlük.31 Mayıs
GünlükBugün Sooyoung ve Chaeryeong'a Yeji'den hoşlandığımı söyledim. Onlar önceden beri biliyorlarmış. Belki Yeji bile anlamıştır. Ama Yeji biraz saf belki de anlamamıştır. Yeji ders çalışmaktan masada uyuyakalmış Sooyoung fotoğrafını attı. Bende duvar kağıdı yaptım. Telefonumu açtığım anda onu görmek istiyordum. Uyurken bile çok güzeldi. Sabah Yeji aradı ve okulun oradaki Kafeye gittim. Ama geldiğim gibi okula gittik.
3 Haziran
GünlükYeji hoşlandığın kişiyi buldum diye şaka yaptı. Yüreğime iniyordu. Neyseki şakaymış. Yeji'yi Busan'a çağırdım. Sanırım Busan'da ona açılacağım.
Bugün aptal gibi ağladım. Neyseki Yeji dışında kimse görmedi. Ağlama sebebim utanmam ve Yeji'nin benden nefret edeceğini sanmamdı.
Yeji bana "Sadece seninle aynı sınıfta olmak istiyorum" dedi. Söylediği aklımdan çıkmıyor. Onu çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RYEJI - Home.🏠
Romancegirl, i've never loved someone like you. oh, home, let me come home. home is wherever i'm with you.