Birinci bolum:ilk gün

104 4 3
                                    

Sabah erken saatlerde kalktim. Dusumu alip giyinmeye basladim.bugun buyuk gun.11.
Sinif olmama ragmen yeni bir koleje basliyorum.her ne kadar orayi istemesemde ailemin baskilari beni o koleje itti.ben nese dolu,cana yakin sevecen bir kizdim hep.
Bu arada ben Azra 17 yasindayim esmer yesil gozlu kivircik sacli bir kizim cok guzel oldugum sayilmaz.
Okulun formami giymeye basladim.
Altima dizimin bir bucuk karis yukarisinda olan sort etegi uzerine mor switimi giydim saclarimi duzlestirip guzel bir sekilde topladim cok hafif makyaj yapip cantami alip odamdan ciktim.yeni okuluma dogru... Tabii ilk gun basima geleceklerden habersiz...
****
Taksiden indigimde gordugum bina karsisinda agzim o seklini aldi.bina o kadar guzel ve buyuktu ki babama simdiden tesekkurlerimi ilettim.yavas adimlarla binaya ilerlerken gorduklerim karsisinda agzim yine o seklini aldi.tum kizlar sanki okul arasi dugune gidecekmis gibi suslenmis etek desen ben goremiyorum suan etek fln o ayri mesele.
Erkekler desen sanki tum meteorlar bu okula inise gecmis. hepsi birbirinden cool birbirindrn tatli birbirinden havali.... Ben bu sekilde agzim bir karis acik hem etrafi izliyor hemde yurumeye calisinca (tabiki ben gibi birisi ikisini ayni anda yapamadi:) sert biseyle temas etti bedenim sanirim duvardi.onume donup sert seye baktigimda duvar olmadigini farkettim.(merak etmeyin o taslardan biride degil)35-40 yaslarinda uzun boylu adam bana tepemden yaratikmisim gibi bakmaya baslayinca anladim durumu.iste simdi sı***m. Okul muduru kilikli adam sonunda konusabildi ve "sen ne yapiyorsun yeni misin?" dedi bende basimla onaylayip "evet bu okula yeni geldim.ayrica biraz onceki olaydan dolayida ozur dilerim"dedim ilk gunden adamla papaz olmaya gerek yok bence."tamam onemli degil " diyerek yanimdan ayrildi.bende binaya dogru yurumeye devam ettim.tabi bu sefer onume bakarak.
****
Mudur sinifimi aciklayinca gittim cam kenari arka bir siraya oturdum. zaten inek bir kisi degildim hicbir zaman.on sirama oturan sarisin kizla agzim acik kaldi
Kiz o kadar guzeldiki sari upuzun saclari, mavis gozleri, sevimli yuzu... Kendimi kotu hissetmem sanirim normaldi. ama o kizda birseyler yakin gelmisti bana .kıçı havada bir tipe benzemiyordu.bende buna guvenip sirtina hafifce dokundum."selam ben azra "
"Bende Sinem memnun oldum" diyip ictenlikle gulumsedi bende ayni sekilde karsilik verdim.sanirim arkadasimi bulmustum.bizde biraz muhabbeti ilerlettik.
"Sen nasil karar verdin bizim okula gelmeye"
"Aslina bakarsan ben degil ailem istedi bu koleje gelmemi.eskiden devlet okulundaydim durumumuz pek iyi degildi ama babam ve annem cok basarili oldular islerinde ve durumumuz iyilesti.ailem de sinav yaklastigi icin iyi bir egitim almami istediler iste sonuc olarak buradayim" dedim ve hafif tebessum ettim.o da ayni sekilde karsilik verdi ve "sana bir fikrim var ilk gun bu sinif hic cekilmez gel beraber cikalim siniftan.hem sana okulu falan tanitirim hem de sıkıntıdan patlamayiz.olur mu?" dedi Sinem.Benim de tabii canima minnet hemen basimi sallayip kabul ettim beraber koridorda yururken sinem bir taraftanda bana bilgi veriyordu okul ve ogrencileri hakkinda!
"Bak azracim burasi ogretmenler odasi. biz ogrenciler icin mayinli bolge.ben daha hic yaklasmadim o odaya sanada ayni seyi tavsiye ederim benden soylemesi!"diyince hafif kikirdadik.tam bu sirada karsidan birinin geldifini hissetmemle basimi kaldirdim .
Kaldirmaz olaydimm.
Oyyşş o ne !? ...

****
Basimi kaldirmamla okuldaki tasyavrucaklardan birini gordum.Allah im o ne tasliktir?
Upuzun boy ,kumral ten, kahvenim en tatli tonundan gozler ,o paril paril saclar, artistik yuruyus....
Agzim yine ve yine bir karis acik kalirken sinemin durtmesiyle kendime geldim.
"Sanirim eriyorum kizim o tas kim!?" "bu mirza Okulumuzun 'the most handsome boy'u yani kizlar onu boyle tanir.o da 11\B sinifinda yani bizim sinifta biliyorum cok sansliyiz" diyip tezaurat istemez der gibi elini kaldirdi.onun bu haline gulumserken aklim hala mirza'daydi.
****
Sinem ile bahceye vardigimizda benim soru yagmurum altinda kalmisti sinem."kizim sevgilisi falan var mi? yada hoslandigi? sen hic konustun mu onunla? nasil birisidir ?nasil kizlardan hoslanir? sence beni begenir mi? ama yok ben onun yaninda cok cirkin kalirim dimi? kizim konussana sinir etme beni!?"derin bir ic cekis duydultan sonra konustu.
"Birincisi once sakin ol.sevgilisi veya hoslandigi yok .o bizim okuldan daha hic kimsiyle cikmadi.tum kizlar onun etrafinda pervane oluyor ama o hicbirine yuz vermediayrica tabiki konusuyorum sonucta en iyi arkadas lendisi.cok iyidir tatli sevecendir hem kibardir yani 'bad boy'falan degildir mirza.sanirim esmer uzun boylu kizlardan hoslaniyor yani kriterlerine uygunsundur diye dusunuyorum ama seni fark etmesi biraz zor olacak.tabiki buradada biricik arkadasin ben giriyorum devreye kafana takma.ayrica hic cirkin degilsin.bence cok yalisacaksiniz.the most beautiful girl &the most handsome boy'
Ne kadar tatli degil mi?"
Sinemin bu kadar uzun konusmasi cidden beni sasirtti ama saskinligim mutlulugumun onune gecemwdi mirza ile bir sansimiz olacakti.bu mutlulukla hemen sineme sarildim ve"cok tesekkur ederim arkadaslarin en canısı"o da guldu."artik sinifama gitsek sıktı sanki burasi"dedigimde kikirdasip iceri girdik.
*
Sinifa girdigimde gozum mirzayi atiyordu.ama yoktu.buyuk bir hayal kirikligiyla sineme baktim"sinem sorsana bi nerdeymis" dedigimde biraz mesajlastiktan sonra bana dondu"canim bizm cocuklarla herzaman gittigimiz kafedelwrmis hadi biz de gidelim mi!?"desi hevesle.bende tabiki kabul ettim hic kacirmam boyle firsatlari..
**
Biz yolda ilerlerken sinem gelen mesajla sinirlendi."ne oldu tatlim"" uuff ya mervede ordaymis hic sevmiyorum o salagi ayrica gozu hala mirzadadir yellozun"demesiyyle bende sinirlwnmistim.hic tanimadigim bir cocugu yine hic tanimadigim bir yellozdan kiskanmam ne kadar dogruydu acaba... Sinem bana merve ile ilgili seyler anlatirken eglenerek yuruyorduk ve kafenin onune gelmistik.sinem ile kol kola gulerek iceri girdik ve mirzalarin oldugu masaya dogru ilerlemeye basladik.masaya ulastigimizda sinem neseyle "selam"derken oturuyorduk.bizden baska masada 4 kisi vardi.(tabiki mirza bize dahil;) gozlwr benim uzerimdeydi bende"merhaba ben azra izmirde ve Çagan kolejinde yeniyim " diyip tebessum ettim sonra cok tatli bir cocuk "selam Azra ben melih buda sevdicegim yasemin memnun oldum"diyip bana goz kirpinca ister istemez gulumsedim.bu ikiliyi sevdim."selam bende arda gordugun gibi benim bir sevdicegim yok"diyince gulumsedim sanirim grubun capkini ardaydi ama cok sevmistim bu cocugu.
Merhaba ben mirza aramiza hosgeldin azra " diyince gulumseyerek basimi egdim
Hey bu utangaclikta nerden geldi boyle!?
Basimi kaldi kaldirip kalan kisiye baktim kizla goz goze gelince o igrenwn bakislarini benden telefonuna cevirdi.
hasbam cokta fifimdee..
Gozlerimi devirip sineme baktim
"Canim sen bu salaga bakma gıttır bu biraz iste bu gerizekalida merve zaten cok onemli bir sahsiyet deildir insan neticede"diyince gulmemek icin yanagimi disledim.bakislarimi moraran merveye cevirdigimde
"Ben gıt falan diilim salak sinsin
tammm mii?"diyince zorla tuttugum kahkahami serbest biraktim.benden destwk alarak gulmek isteyipte tutanlar(yani merve disinda herkes) kahkahalarini serbest biraktilar biz bu sekilde yarim saat gulerken guclukle kendimizi durdurup kafeden ayrildik
Yalniz bu sefer 6 kisiydik.cunku merve biz gulerken nerdeyse aglamak uzere yanimizdan ayrilmisti.
Bizim eglencemiz tabiki daha bitmemisti...
****
Arkadaslar merhaba.umarim ilk bolumu begenmissinizdir.bu benim ilk hikayem o yuzden cok heyecanliyim.olaylar nasil gelisecek kafamda oturttugum birsey yok zamanla sekillenecek.ama ne sizi nede kendimi sıkmak istemiyorum
.Ayrica yorum yaparsaniz ve bana yanlislarimi soylerseniz cok memnun olurum Bir dahaki bolumde gorusmek uzere...
****
Aşkı yakalamak

Aşkı YakalamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin