Teddy Maci

39 0 0
                                    

Egy hete halogatom a beszélgetést Regulussal. Tudom, az öcsém de legutóbb nagyon osszevesztunk és azóta kerülöm. igaz, ő próbál bocsánatot kérni de... Próbálkozzon jobban vagy én nem tudom! Nem akarok vele beszélni. Délután fél négy van az óráknak már vége. Épp az udvar felé sietek ahol láttam Regulust és a barátait kimenni. Mikor meglátom őket odasietek - beszélhetünk négyszemközt? - kérdezem fagyosan mire felderül a képe - persze! - válaszolja én meg beráncigálom az egyik bokor mögé - tudtam! Tudtam hogy te is meg bántad! Figyu ne haragudj elszállt az agyam nem tudtam mit beszélek és... - kezdi de félbeszakitom - Nem érdekel a bocsánatkérésed. Úgyis bunkó és rasszista vagy. Én nem ezért jöttem - közlöm pókerarcal és látom megtört-megrökönyödött pofáját - csak annyi hogy Bella férjhez megy a köcsög Rodulpus lesztarge-hez és cissy megkert hogy szóljak neked, az esküvő december 10.-én lesz. - mondom majd sarkonfordulok és beviharzok a suliba faképnél hagyva a meghökkent öcsémet. Tudom, bunkó votam, de igazság szerint nem izgat.

                            ***
A klubhelyiségben dumálunk Jamessel amit a kis Peter Pettigrew nagy ámulattal hallgat mikor az asztalunkhoz lezuttyan Remus és rácsap a kezével - beszélnem kell veletek. Kettő dologról is. - Mondja majd leengedi a kezét az ölébe - tessék, mondjad csak - szenteljük neki minden figyelmünket - én... Tudjátok hogy... Holnap.... Hogy... Én - dadog mindent össze-vissza szerencsétlen ezért úgy döntök hogy kisegítem - Remus! Nem kell kérned hogy holnap telihodkor kimenjunk veled! Ez már alap! - nevetek, látva megszeppent fejét - ja ez csak természetes! - nevet James is mire Remus megereszt felénk egy halvány félmosolyt. Jó tény, nincs sok önbizalma, de ettől nem kell annyira izgulni. Sőt megkérdezni sem szükséges. Akár vérfarkas, akár nem, mi a barátai vagyunk és kimegyünk vele átváltozni. - hé, az ott nem Andromeda? - kiált fel Peter egy 7.es lányra mutatva. És csakugyan. Az unokatestvérem ott csókolózik az egyik felsőbbéves fiúval valami Ted Tonksal. Én hatodikos vagyok szóval csak egy évvel idősebb nálam ami azt jelenti hogy nyugodtan eláshatom miután jól megvertem és elátkoztam. Mármint a pasit. Odarohanok, megragadom Andromeda vállát és egy heves mozdulattal elrántom - te meg mi a szart csinálsz?! Ha?! Egyáltalán ki ez a tag?! - kiabálok arcába mire finoman rámszegezi a pálcáját jelezve hogy ha nem szállok le róla most azonnal elátkoz, én pedig értve a célzást, elengedem. - ő itt Ted. Az én.... Pasim. - Mondja mire falfehér leszek - mi?! Szóval te fölszedtél egy... Teddy macit?! - kérdezem mire Jamesék mögöttem felröhögnek - nem ő.... Figyu ki vagy te, az apám? - kérdezi flegma stílusra váltva - nem, de az unokatestvéred igen, és anyád megkért hogy a roxfortban vigyázzak rád meg cissyre úgyhogy ezt majd megírom neki! - mondom mire most ő lesz falfehér - ne... - Mondja elcsuklo, könyörgő hangon - még nem akarom hogy megtudja. - Mondja mire ellágyul az arcom és elmosolyodok, aztán ujra elkomorodik a képem - jó de... Ne előttem! - mondom fintorogva.

Sziasztok! Tudom, nem szoktak túl hosszúnak lenni a részek, de igérem, hamarosan jön egy hosszabb epizód! 🌺

A Tekergők Titka(Sirius Black FF.) SZÜNETELTETVETahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon