Yanlızlık benim1️⃣

42 6 14
                                    

Merhaba. Ben Alisa Işılay. Barbaros Anadolu kolejine giden sıradan bir kızım. Ve bu sene 11. Sınıfa geçmiş bulunmaktayım🥳

Ama aslına bakarsanız ben çok da sıradan sayılmam... Çünkü benim bir sırrım var🙂
Ve o da 10. Sınıfın başında kurmuş olduğum "Kalbinin Sesini Dinle" adlı internet sitem.

Bu siteyi kurma hikayemse şöyle... Ben ortaokulun başlarından itibaren ana konusu aşk olan kitaplar,diziler ve filmler ile ilgilendim. Hatta bitirdiğim sayısız dizi, film ve 90'a yakın kitap var. Onları da bu sene 100 yapmayı düşünüyorum😁
Ama sınav hazırlıkları nedeniyle biraz zor oluyor🥲...

Zamanla şunu fark ettim. Bu kadar çok izlemek,okumak ve çevremde gördüklerim beni bu konuda bilgi haznemi genişletti. Bu da beni bir yere götürdü... Artık aşk konusunda pek çok kişiden daha bilgili hale gelmiştim. Ve bu özelliğimi başka insanların da yararına kullanmak istedim.

Çünkü inanın bana tek bir umut ışığı, bir kere içten bir gülümseme dünyalara bedel olur bazen...

Her neyse uzun lafın kısası siteyi kurma amacım bu yönde ilgi ve yeteneğe sahip olmam.

Şimdi ne yaptığıma gelecek olursak çanta hazırlıyorum🙂
Neden mi? Çünkü okuluma geç kaldım.

Mükemmelim ben! İdael örnek öğrenci.😌

Çantama tüm kitaplarımı koyduğuma emin olduğumda kapıya yöneldim. Tam o sırada da annem içeri geldi.

"Alisa okula geç kalacaksın."

Annemin sitem dolu bakışları altında ezilirken dudak büzerek şirin görünmeye çalıştım.

"Üzgünüm anne. Bende tam çıkıyordum zaten."

Annem gözlerini büyüterek bana baktı ve beni baştan aşağı süzdü.

"Bu hâlde?"

Annemin tek kaşını kaldırarak bana bakması üzerine, bakışlarımı kıyafetlerima çevirdim.

Daha sonrasında ise sertçe elimle kafama vurdum.

Üzerimde pijama vardı ve dersin başlamasına 3 dakika!

Hızla çantamı kolumdan yere fırlattım ve annemin söylenerek çantamı alıp dışarı çıkmasını göz ucu ile seyrettim.

Hızla üzerime siyah kot pantolonumu ve koyu yeşil, kollarında beyaz şeritler olan ve üzerinde büyük harflerle, beyaz renkte BAK yazan okul sweatimi de üzerime geçirdim.

Aslında sweatin üstündeki yazının okulumuzun kısaltması olması gerekiyordu. Ama sanırım bu kısaltma işini pek iyi yapamıyor.😐

En son ayağıma çoraplarımı giymek kaldığında kenarlarında pembe kalpleri olan beyaz çorabımı da ayağıma giymek için sağ ayağımı kaldırdım.

Fakat o anın acelesi ile bir süre dengesiz biçimde zıplayıp kelebek desenli halımın üstüne sırt üstü düştüm.

Annem endişe içinde odama girerken bende yerden hızla kalktım ve annemin yanağını öpüp çantamı kapının kenarından aldığım gibi koşarak dışarı çıktım.

Öncesinde de montumu kucaklamayı unutmamıştım. Sonuç olarak Ocak ayındaydık.

Ve ben kutup ayısı olmadığım için üşüyordum.

Servisi kaçırdığım için 5 dakika sonra gelecek olan otobüsü yakalamak için koşmaya devam ederken çantamı kolumdan hafif kaydırdım ve düşmemeye dikkat ederek montumu giydim.

KULLANICI ADI:Aşk kedisi😻/TexingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin