Başarmak için gelmedkk dünyaya. Sırrı söyleyeceğim işte: bu hayatın bir amacı yok. Anlamı da yok güzelim. Hepsi bir kandırmacaymış, büyüyü bozduğum için üzgünüm.
Tabancayı bırakmamı söylemedin. Bir şekilde sona geldiğimizi hissetmiştim zaten. Senin evinde takılıyorduk. Sana aşık olduğumu defalarca kez söylemem gerekiyordi, prosedür gereği dedikleri şeyden dolayı işte üzgünüm.
"Yeter Seungmin, yeter. Anladım, sen dünyanın en büyük aşığısın. Bana aşıksın. Aşka aşıksın."
Ne güzel dedin öyle. Burası bu kadar ama. Sonrasında bir şey yok. Neyse ki bir şeyleri başarmadım. Seninle olmayı başarmak yerine seninle oldum, seni sevdim. Bu kadarı yeten.
Tabancayı sıkacağım çünkü parayla işim yok. Döngümüz daima devam edecek. Çünkü başarmanın getirdiği boşluktan korkuyorum artık seni sevmekten korkmak yerine.
Son bir öpücük kondurdum dudaklarına ve sonra alev almış alnına. Balkonun demirlerine yaslanmıştım. Minho ise karşımdaydı.
Tetiği çektim. Ah, sevgilim benim. Zirvede bırakmak gereği bir gerçektir.
"Ölmedin, Seungmin. Uyuşturucu kafası ezik gereği bir gerçek."
Gözlerimi araladım. Beyaz ışığın altında, siyah sedirdeydim. Minho dövme makinesinin fişink çekiyordu. Kafamı aşağı indirdim. Evet, en son Minho'nun deneme derisi olarak onun salonunda uzanıyordum ve kafayı fena bulmuştum. Belimle kasığım arasındaki taze yaraya dokundum.
Bir tavşanın doğumu.
"Kendini bu bok çukurundan kurtarmanı ve sağlıklı bir yaşam sürmenk istemeyeceğim. Hepsi kölelikten ibaret. Bazen sadece takılsam gitsem bu dünyada diyorum, Seungmin. Bütün varlığımı ve kendimk harcayıp tadına varsam ve tetiği çeksem en sonunda. Benim masamda aşırı dozdan ölecekskn diye çok korktum bu arada. Çekip geldiğini önceden söylemen lazımdı. Elimde kalabilirdin."
Yeniden doğmaktan bıktım, rüyalardan uyanmaktan usandım. Bazen ben de diyorum, yaşamaya çalışmak yerine sonuna kadar tadını çıkarıp tetiği çeksem.
SON.
Cok uzun olmasini planlamamistim kurguyu kafamdakinden cok sasmadan bitirdim memnunum. Okuyanlara tesekkurler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felekzan 2min
FanfictionSevmek nedir bilmem ama hastanım, bana geçireceğin kelepçeyi kırar, seni sineme hapsederim. Haz. 2023 Yetişkin içerik, psikolojik unsurlar, obsesyon, madde kullanımı.