Bade

8 1 0
                                    

Sabah uyandım ve rutin işlerimi yaptım.
Bugün çok yoğun bir gün olucagina emindim. Maalesef korktuğum şey olmuştu. Bade çürük yumurta yani hain çıkmıştı. Badeye küçük bir sürpriz hazırlamayı düşünüyordum. Elime telefonu aldım ve gruba akşam bi organizasyon yapıcağımı parti tadında olacağını badenin gitme zamanının geldiğini ve  ona göre hazırlanmalarını yazdım. Sohpetten çıktıktan sonra badenin numarasını buldum ve aradım.
"Selam badecim nasılsın" "iyiyim Lara hanım siz" "bende iyiyim canım akşama bı parti var da ben hazırlıyorum bı davayı kazandım onun kutlamasını yapıyorum senin de gelmeni istiyorum" dedim. Bade "çok isterim gelmeyi " " tamam canım akşam geleceğin yerin konumunu atarım ben sana" dedim ve telefonu kapattım. Aklımda çok güzel planlar vardı.

Evin ve bartın kendi işleri ile uğraşıcaklardı işleri başlarından aşkındı. İkisinin de bugün bakması gereken 3 davası vardı. O yüzden yardımcım olarak tabiikiii dee atlası seçmiştim. Atlasa gelmesi için konumu attım ve bende konuma doğru gitmeye başladım. 15 dakika sonra varmıştım ama Atlas hâlâ gelmemişti.

30 dakikanın ardından Atlas da gelince restorana girdik . Restoran cidden çok güzeldi deniz manzaralı bir yerdi akşam için kapattırdım. E büroda ki herkes gelicekti sonuçta anca sığardık. Bı kaç işi daha halledip tüm hepsini bitirdikten sonra Atlas ile yemek yemeye gittik.

1 -2 saat geçmişti atlasla yemek yedikten sonra biraz gezmiş sonra da sıkılıp evlere dağılmıştık. Ve büyük sürprize de 3 saatten az kalmıştı. Evini arama kararı aldım ve telefonumu bulmak için evin her yerini aradım. Telefonumu asla bulamıyordum koyduğum yeri hep unutuyordum B12im sağolsun. En sonunda salonda koltukların üstünde bulduğumda telefonu aldım ve evini aradım. "Alo efendim kuşum" "napıyorsun kuzum" "iş güç işte kuşum sen" " bende öyle boş boş oturuyorum. Şey diycektim adliyede işin bittiyse akşama giyeceğin kıyafetlerini alda bana gel hazırlanalım." "Ya kuşum süper olurdu ama ben ne giyeceğime karar veremedim eve de anca bir saate geçerim geç olur sen adliyeye gel işlerim bitince beraber bana geçelim hem kıyafette buluruz." "Tamamdır geliyorumm." Telefonu kapatıp hazırlanmaya ve akşama giyecegim şeyleri toplamaya başladım. Makyaj fazla yapmazdım zaten ama bugün içimizdeki hainin son günüydü ona güzel gözükmem gerekiyordu bence ;) . Makyajlarımı da topladım, bunları yapmam 15 dakikamı aldı adliyeye geçmem de 20-25 dakika dersek evin en fazla 25 dakikada işlerini bitirmeliydi.

Adliyeye gelmiştim evin işlerini hızlıca hallettiği için 15 dakika sonra çıkmıştık. Eve de 20 dakika içinde vardık ve vardığımız gibi evine kıyafet seçmeye koyulduk. Evine çok güzel mavi bir elbise seçtik. Bende klasik siyah yırtmaçlı bı elbise giydim.

 Bende klasik siyah yırtmaçlı bı elbise giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Evin'in elbisesi)

(Evin'in elbisesi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lara özgün Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin